Hakutulokset

  1. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Pöö taas! Onko muut nähneet unia tai painajaisia raskauden myötä? Tää on ihan hirveetä, kun ei muista enää, milloin olisi nukkunut levollisesti. Viime yönä painajainen oli sellainen, että olin ajanut autolla n. 2-3-vuotiaan pojan päälle, joka oli saman tien kuollut saamiinsa vammoihin. Tän pojan...
  2. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Anteeksi hirveesti yp, unohdin mainita, että voisitko siirtää mut tuonne 5.10. päivämäärän alle, kun oon aikaisemmin ollut tuolla 7.10.? Yritän olla selkeämpi ensi kerralla. :whistle:
  3. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Vau! Onneksi olkoon! Mä vähän ounastelin kaksosia itselle, mutta mun ounastelut menee aina päin honkia, niin myös tälläkin kertaa. :whistle:
  4. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Noniin! Nyt on np-ultrassa käyty. Yksi pikkuinen siellä näytti olevan. Oli sen verran laiska vaihtamaan asentoa, että on selvästi esikoisensa sisko. Esikoistakaan kun ei meinannut aamulla saada hereille. :p Ai niin. Mielessä on kytenyt ajatus polikliinisestä synnytyksestä, Viimeksi saatiin...
  5. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Terkan huutia odotellessa. ;) Mä sain raskauden jälkeen kaikki raskauskilot (ja vähän enemmänkin) tosi nopsaa pois, ja olin puolen vuoden päästä synnytyksestä sirompi kuin koskaan. Nyt lähinnä pelottaa, että kasvatanko mä tuosta jälkimmäisestä ns. "sokerivauvaa", kun usein sanotaan toisen lapsen...
  6. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Homejuustothan ovat myös usein pästöroituja, eikös vain? Ainakin Aurajuusto taitaa olla. Joka tapauksessa huoli pois ja nautiskellen eteenpäin. Todennäköisyys listeriaan on kuitenkin aika olematon laadukkaissa elintarvikkeissa, enkä itse tunne ketään, joka sen olisi sairastanut. Meikäläinenkin...
  7. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Pöö pitkästä aikaa! Täällä jännitetään huomista ultraa. Viikkoja tänään jo 12+5. Ekassa neuvolassa ei edes kuunneltu sykettä, joten tässä ollaan edelleen pelkän plussan ja oireiden varassa. Tosin oireet ovat suureksi osaksi jo helpottuneet, thank god! Itseä ärsyttää tämä painonnousu...
  8. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Viesti lähti kesken. Meinasin kysyä, onko muilla pahoinvointi jo helpottanut? Ja voimia keskenmenon kokeneille! ❤
  9. P

    Lokakuun lapsoset 2016 *Maaliskuussa*

    Pöö pitkästä aikaa! Nt-ultraääni lähestyy, siihen on enää pari viikkoa. Olo on kohentunut ja maha tullut esiin. Nyt on 10+2 ja jo huomaa jos katsoo, toisin kuin Ekasta raskaudessa.
  10. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mä halusin kovasti varhaisultraan. Kuintenkin tän pahoinvoinnin alettua homma tuntuu olevan ihan riittävän selvä, ja maltan odottaa nt-ultraan. Mulla on puolentoista viikon päästä eka neuvola, ja toivon kovasti, että syke kuuluisi. Mä en osaa pitää suutani kiinni. Kerroin koko luokallekin heti...
  11. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Älä paina "vastaa" toisen viestin alalaidasta, vaan mene ihan sivun alaosaan, josta pystyt vastaamaan ilman lainauksia.
  12. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Heipä hei pitkästä aikaa! Ja halaukset keskenmenon kokeneille! Tää pahoinvointi on nyt kovimmillaan. Oon saanut Primperan -lääkkeittä, jotka auttavat ehkä neljäksi tunniksi. Otan yhden tabletin aamuisin, koska muuten ei aamutoimista tulisi mitään, kun on laitettava sekä itsensä että esikoisen...
  13. P

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Tänään on harvinaisen paska päivä. Hermoja kiristää etenkin oma puoliso, joka ei ota "ohjia omiin käsiin", vaikka olisin kuinka hormonihuuruista paskana. Tuntuu, että yksin saa kantaa kaikki ongelmat, ja toinen elää täysin erillistä elämää. Sanokaa nyt, ettei teilläkään ole ruusuilla...
  14. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Mä kerroin esikoiselle, että äidillä on masussa vauva. Tyttö ensin kokeili, että olisiko isinkin masussa vauva ja kun sanottiin, ettei ole, kokeili vielä, josko hänelläkin olisi vauva. Lopulta suuttui, kun ei ollut, enkä antanut mahassa olevaa vauvaa hänelle. :D Nojoo, pieni on vasta 2 v 2 kk...
  15. P

    Esikoinen 5.12.13

    Esikoinen 5.12.13
  16. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Täälläkin olisi intoa suljettuun ryhmään! Mites muuten lokakuisten isät ovat ottaneet odotuksen? Saadessani itse tietää raskaudesta digitestillä, päätin kertoa isälle mieleenpainuvalla tavalla. Miehen rakas harrastus on geokätköily, ja niinpä piirsin kartan meidän asunnosta, merkitsin...
  17. P

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Voi jumbe mikä pahoinvointi. Tämän päälle olen onnistunut saamaan vielä flunssankin. Nyt on miehellä täysi tohina päällä, kun olen iltaisin kotiin päästessäni aivan sänkypotilas. Harmittaa esikoisen (reilu 2v.) puolesta, etten jaksa puuhailla ja huomioida häntä enää edes iltaisin. Huomenna...
  18. P

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Täällä kans mietitään, mitä tehdä rattaiden kanssa. Meillä on esikoisella olleet käytössä jo kulahtaneet Teutonia-yhdistelmät. Ne saisi kuitenkin suht hyvään kuntoon vaihtamalla sisäkumit ja pesemällä kankaat. Tuplarattaita en viitsi tähän hätään hankkia, sillä esikoinen harvoin nykyisinkään...
  19. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Pääsisikö mukaan joukkoon? Plussasin viime tiistaina, ja menkkojen perusteella laskettu aika olisi 6.10.16. Tulin raskaaksi ensimmäisestä kunnon kierrosta hormonikierukan poiston jälkeen. Kyseessä toinen lapsi, ja vähän jännittää, miten tulen päräämään, kun vanhempi on kuopuksen syntyessä alle 3...
  20. P

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Heipä hei kaikille! Ajattelin ilmoittautua mukaan, vaikkei minua kukaan tunnekaan. Olen kuitenkin hiljaisena stalkkerina seuraillut alkuperäistä ketjua kuumeillessani. Mulla kävi sikäli hyvä säkä, että poistin hormonikierukan 17.12., minkä jälkeen tuli tyhjennysvuoto, sitten parin viikon...

Yhteistyössä