Hakutulokset

  1. H

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Paljon onnea Wivi!! :) Jks, mulla toi maha tuli esille ihan yhtäkkiä oisko ollu just 13 viikolla ja nyt tuntuu että kasvaa päivä päivältä vaan isommaksi. On jo semmonen, että sivulliset huomaa, vaikka muuten en oo lihonnu mistään. Mulle ei taas ruoka maistunu ekoina kuukausina oikein...
  2. H

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Onnea Jks ultrakuulumisista myöskin täältä! Me käytiin nt-ultrassa 12.1. ja kaikki oli silloin hyvin. :) Viime viikolla tuli massukin esille, kohtu ilmeisesti nousi ja kun on vielä eteenpäin voimakkaasti kääntyvä niin näkyy kumpu selvästi. :) Täällä olo on muuten erinomainen paitsi flunssa...
  3. H

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

    Heippa kaikki! Minä voisin liittyä mukaan ketjuun. Esikoista siis odotellaan avomiehen kanssa. Itse olen 21v ja mies 23v, opiskellaan kumpikin vielä ja asustellaan Helsingissä. Nyt siis meneillään rv 7+0 (neuvolan mukaan 7+2). Ensimmäinen neuvola olisi ensi viikolla, jännittää enkä...
  4. H

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Ihania uutisia Jks! :) ON: Täälläkin kovaa pahoinvointia aamusta iltaan mut en oo vielä kertaakaan oksentanu. Oon kuullu et liikunta helpottas mut mulla se kyllä vaan pahentaa ja tuntuu ettei pysty syömäänkää mitään ku oksettaa niin. Mut kylläpä se ruoka sit aina helpottaa ainaki vähäksi...
  5. H

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Onnea InkeriIisakki ja FantaViona! :) Ihanaaa veepu! :heart: Miten aika onkaan mennyt niin nopeasti, tuntuu että just lähdit yrityksen odottajista ja nyt jo yli puolen välin! :) Jks Tsempit tämän päiväiseen, toivon niin paljon että kaikki olisi kunnossa!! ON: Tuhruilu loppukin siihen...
  6. H

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Voi Jks olen niin pahoillani, täälläkin tuli tippa linssiin. :'( Paljonpaljon voimia teille sinne! :heart: :hug: Täällä eilen illalla alkoi tuhruvuoto ja aamulla jatkui vielä, hiukan niukempana kylläkin.. Pelottaa :(
  7. H

    Yrityksen odottajat

    Listan päivitys on helppoa, painaa tosta lainaa, tekee muutokset ja muistaa poistaa alusta ja lopusta QUOTE-kohdat hakasulkuineen! Minä siirryn nyt tuonne odottajiin, toivottavasti tulette pian perässä! Tsemppiä yrityksen odotteluaikaan, toivottavasti se menee nopeasti. :)
  8. H

    Yrityksen odottajat

    YRITYKSEN ODOTTAJAT Tervetuloa mukaan kaikki vauvakuumeilijat, jotka vielä odottavat varsinaisen yrittämisen alkamista. Tässä keskustelussa saa avautua kaikesta! Yritystä odottelevat 25.11.2014: nimimerkki Ikä Odottaminen loppuu näillä näkymin Monesko lapsi...
  9. H

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Mutki vois lisätä tonne listaan: 25.7.15 / Hiitu / 21 /?/ 1. La muuttu varmaanki johonki suuntaan, mulla ku on pitkät kierrot. Neuvolan mukaan nyt ois 5+3 mut luulen että ollaan vähän jäljessä tosta. Ensimmäinen neuvola ois joulukuun puolessa välissä! :) Mitäs muille kuuluupi? :)
  10. H

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Hei kaikille myös täältä! Ilonsekainen hämmennys täällä meneillään, nimittäin tulen tuolta yritysten odottajista ja yrityksen oli tarkoitus alkaa maaliskuussa, mutta tein äsken testin, johon ilmestyi vahva plussa! :heart: Olemme molemmat onnellisia mutta hämmentyneitä. Toivon niin paljon...
  11. H

    Yrityksen odottajat

    Täällä on nyt onnensekainen hämmennys päällä. Tein äsken testin, koska menkat ovat viisi päivää myöhässä, ja sieltähän pärähti vahva plussa! :heart: Olemme molemmat hämmentyneitä mutta onnellisia, toivon niin paljon, että kaikki menisi hyvin. Haluaako joku alkaa päivittelemään listaa, jos...
  12. H

    Yrityksen odottajat

    Paljon onnea maamis :) InkeriIisakki tsempit yritykseen, toivon teille nopeaa tärppiä! :) Täälläkin on hiukan ollut vauvakuume taka-alalla, kun on ollut opiskelujen vuoksi niin kiireinen syksy. Ihan tarkotuksella otin paljon kursseja, että keväällä voisi sitten vähän himmailla. Ja kaiken...
  13. H

    Yrityksen odottajat

    saraheinä ja suan Tsemppiä yritykseen, toivon kummallekin nopeaa tärppiä! :) SininenNainen Minulla kävi ainakin niin, että ensimmäinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen oli 28 päivää ja sen jälkeen piteni kierto kierrolta ja nyt on tasoittunut 33-34 päivään eli uskoisin, että johtuu...
  14. H

    Yrityksen odottajat

    YRITYKSEN ODOTTAJAT Tervetuloa mukaan kaikki vauvakuumeilijat, jotka vielä odottavat varsinaisen yrittämisen alkamista. Tässä keskustelussa saa avautua kaikesta! Yritystä odottelevat 15.11.2014: nimimerkki Ikä Odottaminen loppuu näillä näkymin Monesko lapsi...
  15. H

    Yrityksen odottajat

    SininenNainen ja sokerisirkka Toivottavasti teijän miehet alkaa pian näyttämään vihreää valoa lapsen suhteen ja asiat etenisi! Tsemiä sinne teille! Itekin olin vuosi sitte tossa tilanteessa mut onneksi asiat on nyt hyvin, eiköhän sielläkin toivon mukaan. :) Täällä myös on mielialavaihteluita...
  16. H

    Yrityksen odottajat

    YRITYKSEN ODOTTAJAT Tervetuloa mukaan kaikki vauvakuumeilijat, jotka vielä odottavat varsinaisen yrittämisen alkamista. Tässä keskustelussa saa avautua kaikesta! Yritystä odottelevat 17.10.2014: nimimerkki Ikä Odottaminen loppuu näillä näkymin Monesko lapsi...
  17. H

    Yrityksen odottajat

    Täälläkin koulu stressaa, syksyn kiireisimmät viikot opintojen kanssa nyt menossa ja kaiken lisäksi sairastin alkuviikosta niin nyt pitäisi vielä kiriä muut kiinni.. Mutta ensi viikon jälkeen pitäisi sitten helpottaa! zirpula Haluatko takaisin listoille? Ompas teille nyt sattunut :/ Kuulostaa...
  18. H

    Yrityksen odottajat

    Tervetuloa kaikki uudet! =) Pitkä lista nimiä mutta keskustelu on harmittavan hiljaista. Kertokaahan mitä teille kuuluu? :) amaliaaa Täälä myös mietitty kaikkea mahdollista: kummit, vaunuvaihtoehot, opiskelut, koiran hoito, nimivaihtoehot, nukkumisjärjestelyt, kestovaippailu vs kertakäyttö...
  19. H

    Yrityksen odottajat

    YRITYKSEN ODOTTAJAT Tervetuloa mukaan kaikki vauvakuumeilijat, jotka vielä odottavat varsinaisen yrittämisen alkamista. Tässä keskustelussa saa avautua kaikesta! Yritystä odottelevat 23.9.2014: nimimerkki Ikä Odottaminen loppuu näillä näkymin Monesko lapsi...
  20. H

    Yrityksen odottajat

    Paljon onnea Salliina85 :heart: Tänne ei mitään ihmeempiä, kuume on pilviä hipova ja aika menee niiiin hitaasti.. Toisaalta puhuttiin miehen kanssa maaliskuusta, että silloin voisi aloittaa yrityksen! Yksi kuukausi vähemmän odotusta, ehkä!

Yhteistyössä