Hakutulokset

  1. N

    Juttuseuraa 19-vuotiaalle tuoreelle pienen pojan äidille

    Moikka! :D Jos kelpaa niin täällä on 20 vuotta tänä vuonna täyttävä, vielä odottava mamma ja poika syntyy kesäkuun alkupuolella, tai näin ainakin on odotuksissa. :D
  2. N

    Ongelmia seksin kanssa

    Eli oon rv20 nyt ja toissapäivänä harrastin seksiä mieheni kanssa. Hän istui sohvalla ja itse ratsastin sylissä. Hommat keskeytyi kun oikeassa kyljessä alkoi tuntua sietämätön pistävä kipu. Tuntui siltä kuin joku lihas olisi ollut jumissa. Myöhemmin samana päivänä kipu tuntui enää semmoisena...
  3. N

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    Aah aivan:D Mutta nyyh, en saakaan virallista saikkua. :) Tosin koko päivä mennyt siivotessa koska koulun sosiaaliohjaaja tulee huomenna käymään kotonamme juttelemassa koulunkäynnin jatkosta. Varmaan juuri siitä mikä tilanne että tarvitseeko sitä saikkua hakea. Silleen ihana että on myös...
  4. N

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    Ihanan pitkät yöunet! :D Mutta mitä, onko mahdollista jäädä sairaslomalle alkuraskaudessa? Koska itse opiskelen tällä hetkellä ja raskauden aiheuttaman väsymyksen takia tullut oltua jo poissa koulusta ilman sairaslomaa. Onneksi kuitenkin ymmärtäväiset opettajat joten en ole tarvinnut minkään...
  5. N

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    Aika rauhallisesti mennyt vielä. :) Väsymys ollut jotain ihan järkyttävää, yöllä saanut juosta pissalla ja närästystä esiintyy välillä. Muuten ok. Mites sun vointi?
  6. N

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    Jos onnistuu muutto suunnitteluiden mukaan niin varmaan sama kuin hipheihurraalla mutta jos tulee jäätyä vielä tänne niin sitten KYS. :)
  7. N

    Kesäkuun -14 esikois vaavit

    Täällä kolmas 19 vuotias esikoisen odottaja! :D Laskettu aika 4.6. ja raskausviikko 8+3 menossa:) Ihanaa että muitakin. Mistä päin olette?
  8. N

    Vauvalle nimi, jossa r-kirjain

    Miro, Oliver, Erno, Tero, Rene, Kaarlo, Hermanni, Riku, Patrik/Patrick, Markus, Oscar
  9. N

    *** Kesäkuu 2014***

    Ehkä itsekin pääsen liittymään tänne jo huomenna;) Menkat nyt viisi päivää myöhässä. Testin tein kolme päivää sitten illalla ja kaks päivää sitten aamulla. :) Yksi tumma ja toinen haamuviiva molemmissa. Huomenna verikokeisiin tsekkaamaan. Esikoinen olisi tämä tosiaan ja olen sen verta nuori ehkä...
  10. N

    hygieniapassi

    Itse kävin kurssin koulussa tosin en kuunnellut yhtään mitään. Testi meni maalaisjärjellä läpi yhtä pistettä vaille täyden pistemäärän. :)
  11. N

    Vatsakipuja

    täällä toinen:) kivut alkoi neljä päivää ennen oletettuja menkkojen alkua ja ei vieläkään ole loppuneet vaikka kaksi päivää sitten ois pitänyt alkaa. hieman pelottaa että onkohan kaikki ok. raskaustesti näyttänyt kaksi positiivista ja tänään aikaa verikokeisiin.

Yhteistyössä