Hakutulokset

  1. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Negaa tuli tänäänkin. Joten me jätetään taaksemme nämä jutut ja aletaan suunnittelemaan tulevaisuutta uudelleen. Me ollaan päätetty että adoptio tai sijaisperhe jutut ei ole meitä varten. Mutta stemppiä teille kaikille tulevaisuuteen. Jospa muilla olisi ollut parempi onni. Ja munkin täytyy...
  2. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Huomenta. Tänä aamuna tein testin ja puhdas nega tuli... Toki ootan reippaana tyttönä viralliseen testipäivään, mut ei taida tulos paljoo muuttua. Joten taitaa mun oireet oikeesti johtua alkavasta diabeteksestä. Mut tässä oli meidän taisto tämän asian suhteen. Ei tullu äitiä tästä rouvasta...
  3. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Morjens. Täällä kyseltiin miten piinailijoilla, joten tässäpä ois yhden tuntemukset :D Tänään alkamassa piinapäivä yhdeksän. :) Toka päivän jälkeen ei oo ollu pahemmin menkkamaisia kipuja ollenkaan. Rinnat on arat kuten viime kerrallakin. Ehkä uutena juttuna edellis kertaan (joka siis oli...
  4. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikille. Ompa kiva lukea noita teidän ultra käyntejä. Ihana et kaikki on menny hyvin. :) Meillä onnistu siirto hyvin. Saa kuulema testata 22.12. Tänä päivänä on kyllä ollu aivan uskomaton turvotus päällä ja säännöllisen väliajoin todella kovaa vihlontaa alamahassa.. Joten taitaa menkat...
  5. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei taas kaikille :) Tänään soiteltu väestöliittoon ja kahdesta alkiosta toinen selvinnyt sulatuksesta. Joten huomenna päästään siirtoon. :) Nyt vaan toivotaan et onnistus ja kaikki menis hyvin.
  6. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Morjens kaikille! Ompas täällä melkoisia tunnelmia.. Onneksi Odottavalla ja Vekkuliinalla on kaikki hyvin. Amv kans onnee plussasta. Ja kaille muillekkin tasapuolisesti. Voimia negan saaneille.. Se on vaan niin hajottavaa! Itsellä olisi siirto keskiviikkona jos sulatus onnistuu :) Toivon sitä...
  7. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moi kaikille. Siitä onkin aikaa kun oon viimeksi käynyt. Eli viimesen negan jälkeen mun piti pitää kuukauden paussi joten viime viikolla päästiin taas alottelemaan hoitoja. Perjantaina olis ultra jossa näkis kuis se limis on kasvanu. Tällä kieroksella meillä on vähän isompi annos lääkkeitä...
  8. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Morjens kaikille. Paljon onnea niin haalean kun vahvankin plussa viivan saaneille ja peukut pystyssä niille joilla testi päivä on eessä vielä!! :D Täällä tehtiin tänään testi ja negaahan se näytti.. Huomenna on virallinen testipäivä, mut tuskin se tosta enää mikskään muuttuu. Eli huomenna...
  9. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Miten sulla Odottava73 on testipäivä jo perjantaina? Meille annettiin ohje tehdä kotitesti vasta ensi viikon keskiviikkona? Ja sen jälkeen jos on epävarma olo niin käydä verikokeissa
  10. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä ei oikein tiedetä miten päin ois tämän piinailun suhteen. Toisena hetkenä on varma tunne siitä että tää onnistuu.. (Lähinnä senkin takia että olen jo päättäny että nyt on meidän vuoro) :D Mut sit taas palataan maan pinnalle todetakseen että tuskin tästä taaskaan mitään tulee. Ainut lohtu...
  11. T

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei. Olen jo vuosia lukenut näitä teidän juttuja ja nyt päätin rohkaista itseni ja tulla mukaan juttuun. Toivottavasti sekaan mahtuu vielä?? :) Meidän tarina lyhykäisesti sellainen että minulla ei koskaan olla saatu yhtään munasolua kasvamaan. Syytä ei ole löydetty. Joten minun ainut...

Yhteistyössä