Hakutulokset

  1. S

    Täällä kun on kaikenkokeneita (käsien ekseema )

    Miulla ihotautilääkäri määräs semmottii myrkkyvoidetta tuohon vaivaan. Oon siis atoopikko ja joskus aina kädet menee tuommoseen kuntoon niinkuin kuvailit. Ja johtuen just jos ilman käsineitä huljuttelee vesissä ja pesuaineissa..
  2. S

    Kenen mies EI OLE mustis?

    :wave:
  3. S

    pettääkö kaikki miehet?

    Ei välttämäti kaikki, mut luulen et suurin osa valitettavasti.. :|
  4. S

    Löytyykö pentujen/nuorten koirien omistajia tai miksei kasvattajiakin paikalta (ruokinnasta)?

    Papanoita joiden joukkoon voi sitten lisäillä jos haluaa esim. naudan jauhelihaa, riisiä, kermaviiliä tai piimää yms...
  5. S

    Muita hynttyt yhteen "faneja"

    http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogSearchResultView?storeId=1444&searchTerm=hynttyyt+yhteen&searchTagName=hakutulos_topten&jspStoreDir=Anttila&shopId=19654&topten=movie&catalogId=1444&ddkey=Search Ollos hyvä :)
  6. S

    Muita hynttyt yhteen "faneja"

    Mie tilasin anttilasta. Mut kyllä niitä varmaan saa ihan marketeista myös.
  7. S

    Muita hynttyt yhteen "faneja"

    Mie :wave: Miulla kanssa ne kaikki dvd:t. Mut se harmittaa ihan urakalla ku niissä ei oo sitä jaksoa mis ne on siellä teinidiskossa ja siin on se Santeri Kinnunen kans. Se oli ihan huippu jakso :D
  8. S

    Vähäpisteisiä namuja perjantain kunniaksi?

    Chewitsit ois 1,5 pojoo se pötkylä, jos niistä tykkäisit.
  9. S

    Oletko soittanut neiti Aikaan?

    Joskus penskana oli kiva soitella :D
  10. S

    mikä fiilis kun on matot lattioilla :D

    Voi miekii niin ootan että saisin matot lattialle! Millonkahan sitä uskaltais laittaa.. Meilläkin pentu suht sisäsiisti, mut vahinkojakin sattuu vielä sillon tällön..
  11. S

    Paljonko e-pillerit suunnilleen maksaa / kk?

    Hei miulla sama vaiva :wave: Lopetin pillerit viime joulukuun tienoilla ja nyt on pari kolme kuukautta finniä tullu finnin perään just leuan alueelle..alkaa pikkuhiljaa nyppiä ihan oikeesti. Huomenna oon menossa lääkäriin tän asian tiimoilta..
  12. S

    Missä olet, mitä teet, kenen kanssa?

    Parhaan ystäväni "Napanderin" luona viettämässä jussia =) Kuunnellaan musaa, ryypätään :p Ilman lapsia ja ukkoja, ihan kahestaan B)
  13. S

    YYYYÄÄÄÄKKKK!!

    Mie laittaisin sen kökön ja pussin vaan ja sitten jonku pikkusen viestin siihen mukaan et tällänen löyty pussista muiden karkkien joukosta. Sit siihen lappuun omat yhteystiedot. Tällai myö ollaan aina laitettu.
  14. S

    YYYYÄÄÄÄKKKK!!

    Hyi :x Laita vaan pusseineen päivineen menemään.
  15. S

    Mitä kuuntelet juuri nyt?

    Saakelin formulat möykkää tuolla taustalla :kieh:
  16. S

    Karmiva viikonloppu alkaa olla takana! (KUVA)

    Voi pientä reppanaa :(
  17. S

    Mitä kaikkea olette tänään ostaneet?

    Ruokaa ja pojille kesävaatteita.
  18. S

    Elokuva visa: Mistä leffasta repliikki?

    Aivan oikein :flower:
  19. S

    Elokuva visa: Mistä leffasta repliikki?

    "Kun mä jotain sanon, mä kanssa tarkotan sitä!!"

Yhteistyössä