Hakutulokset

  1. R

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Minäkin laitoin pyyntöä face-ryhmään liittymisestä kun eilen nt-ultrassa kaikki näytti olevan hyvin. La pysyi samana vaikka päivän tai pari taisi heittää menkoista lasketusta. Varhaisultrassa oli kolme päivää eellä. Niskaturvotus 1,4 mm.
  2. R

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Pitkän harkinnan jälkeen taidan uskaltaa liittyä teidän seuraan. Tätä keskustelua kun on tullut kuitenkin lueskeltua plussaamisesta lähtien. Takana yks keskenmeno, joten vähän varovaisin mielin edelleen vaikka varhaisultrassa (8+5) kaikki näytti olevan hyvin. Seuraava ultra olis 21.6. ja jos...
  3. R

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Mut voi poistaa listalta. Kesken meni nyt nää. Onnea kaikille odotukseen!
  4. R

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Neuvolassa sanoi samaa mitä ultraajakin että monesti noin käy. Ei mitään kummempaa. Olihan sitä itsekin ekan ultran jälkeen onnessaan vaikkakin tiesi että mitä vaan voi sattua, mutta kuitenkin uskoi että kaikki menisi hyvin. Tai oli vaan siinä huumassa kahdesta. Siksi tuntui niin pahalta kun...
  5. R

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Tulin vaan pikaisesti päivittämään oman tilanteen ja jään ootteleen seuraavaa ultraa. Kontrolliultrassa näkyi enää yksi syke ja mitattiin niin pieneksi ettei ole mahdollista (olisin plussannut kolme päivää hedelmöityksen jälkeen). Toivottavasti sitten kuitenkin vain mittausvirhe. Muutenkin...
  6. R

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Heippa, Piti ihan tulla vastaamaan juurikin irelian viestiin. Me käytiin Meri-Oulun neuvolassa ja kokemukset on vähän erilaiset kuin teillä. Meillä näkyi kolme ruskuaispussia ja kahdessa syke. Saimme myös kontrollin samaan paikkaan ja siellä näkyikin sitten enää yksi syke. Tosin ensin kyllä...
  7. R

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Oon pitkään seuraillu tätä ketjua (siitä lähtien kun testi näytti positiivista), mutten ole uskaltautunut liittyä mukaan. No nyt aattelin kirjotellakin jotain ja jos sitten myöhemmin liittyis listaankin. Mutta vielä en uskalla. Perjantaina käytiin varhaisultrassa ja ruudulla näkyi kaksi sykettä...
  8. R

    Yrityksen odottajat

    Minut voisi poistaa tuolta taustailijoista. Yritys aloitettu. Mut ei tarvi kirjata tuonne yrittämään päässeisiinkään kun en täällä forumilla pyöri nykyään.
  9. R

    Yrityksen odottajat

    Hei pitkästä aikaa! Olen pysynyt jonkun aikaa tietoisesti pois tältä palstalta, mutta kun nyt tänne eksyin ja luin Haavemaan tekstin niin oli pakko kirjoittaa. Itsellä on sama tilanne kuin sinulla, eli miehellä on lapsi aiemmasta suhteestaan ja lapsi viettää päivästä pariin päivään meillä...
  10. R

    Yrityksen odottajat

    Veepu, voin jäädä taustailemaan tässä vaiheessa :)
  11. R

    Yrityksen odottajat

    Mut vois poistaa tuolta listalta. Oon ihan tietoisesti pyrkinyt hälventämään tuota kuumetta kun aloittaminen tuskin alkaa ennen vuotta 2015. Onnistunutkin siinä oon. Välillä toki kuume nostelee päätään, mutta ei enää niin pahasti kuin vielä pari kuukautta sitten. Vielä ois kuitenkin koettavaa...
  12. R

    Yrityksen odottajat

    Tulipa noista vauvaunista ja kaksosjutuista mieleen, että eihän siitä oo kauaakaan kun näin unta että syötin kaksosvauvoilleni pillillä maitoo xD
  13. R

    Yrityksen odottajat

    Toivottavasti on huuhaata, koska tässä todennäkösyydet vaan kasvais :D
  14. R

    Yrityksen odottajat

    Vauvaunia tulee täälläkin nähtyä aina välillä. Nimijuttuja vähemmän on tullut mietittyä vaikkakin pojalle miehellä oli nimi, jota olin itekin joskus ajatellut. Ja mitä kaksosiin tulee niin samaa toivoo meilläkin mies. Se ois kuulemma niin mahtavaa. Joo, no en tiiä oisko mulle niin mahtavaa...
  15. R

    Yrityksen odottajat

    Oi joulu! Tuleva joulu tulee olemaan kyllä erilainen mitä ennen kun vanhemmat eivät ole paikkakunnalla. Meillä meni viime vuonna niin että oltiin alkupäivä minun vanhempien luona ja ilta sitten miehen vanhempien luona. Exän kanssa oltiin aina omien perheiden kanssa enkä silloin olisi voinut...
  16. R

    Yrityksen odottajat

    Itsekin oon löytänyt tänä kesänä tuon blogimaailman ja aina niin mukava löytää blogeja, jotka käsittelee itselle ajankohtaisia asioita. Niinpä tuota Kuukiurun blogiakin tulee seurattua :) Meillä taas joitain päiviä sitten puhuttiin tästä vauvahaaveen aikataulusta ja mies (!) oli sitä mieltä...
  17. R

    Yrityksen odottajat

    Heippa! Oon jo jonkin aikaa lueskellut tätä keskustelua ja nyt aattelin liittyä itsekin mukaan kun tuntuu että täällä vois vaihdella ajatuksia tähän päällä olevaan vauvakuumeeseen liittyen :) Oon lopettanut pillerit muutama kuukaus sitten ja reilu kuukaus sitten se iski aivan yhtäkkiä...

Yhteistyössä