Hakutulokset

  1. M

    Toukokuiset 2020

    Täällä päivät kuluu hitaasti mutta toisaalta nopeasti. :D Melkein vuorotellen on päiviä et vauva nukkuu yksin jossain ja sitten seuraavana päivänä ei kelpaa kuin tissi ja syli. Nytkin mulla on lounaan kokkaukset kesken kun ehdin jo aloittaa mutta nyt kelpaa taas vaan tissi. :D Ei olla käyty...
  2. M

    Toukokuiset 2020

    Kyllä vain, vauva on kainalossa. Maanantaina jo syntyi mutta päivät on menneet pesien ja hujahtaneet nopeaan niin en oo vaan ikinä saanut aikaiseksi kirjoitella tänne. Synnytys meni vähän erilailla kun toiveissa oli. Alkuun meni ihan hyvin vaikka supistukset ei tuntuneet tarpeeksi...
  3. M

    Toukokuiset 2020

    Oi @Apustaja, on kyllä ollut rankka ensimmäinen synnytys. Kuulostaa osittain mun esikoisen synnytykseltä, hänkin syntyi imukupin avulla. Silloin en ollut valmistautunut synnytykseen yhtään mutta tuosta kokemuksesta sitten oon innostunut synnytyksistä ja nyt oon itekin doula. Ehdottomasti...
  4. M

    Toukokuiset 2020

    Romahdin eilen ihan täysin kun olin huonolla tuulella siitä ettei synnytys vielä oo käynnistynyt ja sitten muut lapset joutuvat ärtyisyydestäni kärsimään... Kun haluaisin olla nää viimeiset päivät heidän kanssaan ja nauttia... Mutta ei, kaikki tuntuu tylsältä ja pelkältä odottamiselta. Samoin...
  5. M

    Toukokuiset 2020

    Ai juu, Manducan ja Tulan pitäisi olla hyviä kyllä!
  6. M

    Toukokuiset 2020

    Tein eilen kaikki mahdolliset niksit synnytyksen edistämiseksi mutta eipä oo tullu ees pienen pientä supistusta. Pöh!! Tänään ois ollu kiva synnyttää kun lempparikätilö on viimeistä päivää tältä viikolta päivystämässä. Saas nähä että siirtyykö synnytys sit ens viikolle kun pää niin kovasti...
  7. M

    Toukokuiset 2020

    Täällä mä porskutan. :D Vähän alkaa tää odottaminen käydä tylsäks kun oikeesti tuntuu ettei muuta tee kun odota. Vaikka samalla sit taas tuntuu siltä et kyllä tässä nyt voi vielä odotellakin, kun kuitenkin viimeinen raskaus on kyseessä... Haikeutta ja samaan aikaan helpotusta ilmassa. Kyllä mä...
  8. M

    Toukokuiset 2020

    @Mimmistina kaikenlaista sulla mielessä kyllä! Meillä on nyt niin helppoa lähtee synnytyskodille kun isovanhemmat asuu samassa talossa, niin ei muuta kun ilmoittaa vaan heille että lähtö ois nyt. Harmi et sun pitää vielä miehestäkin huolehtia että hanskaako hommat, kääk. Tuolta...
  9. M

    Toukokuiset 2020

    @Mimmistina on se kyllä tosiaan hullua ajatella et laskettu on ens viikolla! Jotenkin on valmis mutta samalla ei sitten yhtään tajua että tää oikeesti syntyykin joskus. :D Mut muistelen et näin se ois ollu aiempienkin kanssa. Eilen olin varma et synnytys alkaa piankin (vaikka sen yön jälkeen...
  10. M

    Toukokuiset 2020

    Yöllä oli ekaa kertaa enemmän tuntuvampia suppareita ja olin jo aika innoissani ja jännittynyt että NYTNYTNYT!!! Mut ei sit kummiskaan... Maha on nyt selvästi pullahtanut alaspäin että ei tässä kauaa enää varmaan tarvii odotella. Jännää! @Mimmistina & korkkareilla kävelyt :D 38+3
  11. M

    Toukokuiset 2020

    @huhtilainen onnea vauvasta myös sinulle! Sitä se alkuun on, kaiken opettelua vaan. Mutta pikku hiljaa sitä oppii sitten sekä vauva että vanhemmat. Hienoa että imetys on lähtenyt hyvin käyntiin!
  12. M

    Toukokuiset 2020

    Oi paljon paljon onnea @VihreeTee Ihana kuulla että kaikki hyvin.
  13. M

    Toukokuiset 2020

    Haha, tänään lääkäri ultrasi ja kommenttina "iso pää", just kun siitä oli puhetta. :D Täällä jännään että miten menee @VihreeTee mutta kukapa nyt kesken synnytyksen palstailee...
  14. M

    Toukokuiset 2020

    Tsemppiä @VihreeTee päivään! @Mimmistina :D
  15. M

    Toukokuiset 2020

    @VihreeTee niin ja nukkuminenkin on erinomainen rentoutuskeino just nyt! Siinä saa kerättyä hyvin voimia tulevaan. Ja toivottavasti se migreenikin nyt jää taja-alalle...
  16. M

    Toukokuiset 2020

    @VihreeTee hahaa sairaalakassin pakkaus vois kyllä olla jo paikallaan! :D Sama muuten meillä on lapsista tullut täällä joiltain kommenttia että on isoja vaikka Suomessa on olleet sitten pieniä. Me ite miehen kanssa ollaan kyllä aika tappeja molemmat... Mut tosiaan joka maassa omat keskiarvonsa...
  17. M

    Toukokuiset 2020

    Pitää tänään tulla tänne vähän useammin ihan tukimielessä kurkkimaan @VihreeTee!! Joten kirjoittele niin paljon kuin vaan tuntuu. :) Jos sulla ei ois radia niin yliaikaisuus ja iso koko ei pelkiltään varmaan riittäisi käynnistyksen syyksi, varsinkin kun sun aiemmat on tosiaan syntyneet kans...
  18. M

    Toukokuiset 2020

    @VihreeTee Mikä on nyt siis syynä tuohon käynnistykseen? Ja mikä on käynnistytapa? Jänniä aikoja kyllä elellään! Tsemppiä. <3 Ja kiitos tosta yrttivinkistä! Oon itseasiassa nyt nukkunut pari yötä paremmin, jotenkin on vaan nukuttanut niin syvästi. Ja oon siis löytänyt nyt asennot missä saan...
  19. M

    Toukokuiset 2020

    Oli ihan karsee viime yö käsien kanssa kun ei enää riitä että puutuu, vaan on kipeät ja se ei mee yöllä ohi vaikka kuinka vaihtaa asentoa. Olin sit tänään ihan zombi ja huonolla tuulella. Aiemmin kun oikein odotti iltaa että saa mennä nukkumaan niin nyt vaan kyrsii jo etukäteen. Se puutuminenhan...
  20. M

    Toukokuiset 2020

    Höh kummallisesti tuli teidän pari edellistä kommenttia näkyviin vasta sen jälkeen kun olin omani lähettänyt... @Mimmistina kiva vessaepisodi!! :D

Yhteistyössä