Hakutulokset

  1. onnentuuli

    Latelan miehet

    Vanhoja kavereita :D outo kattella niitä telkusta. hauskoja ne on, siitä ei pääse mihinkään. mutta nyt ainakin noilla osalla on tuo "julkisuus" noussu kupoliin.
  2. onnentuuli

    Avioero ja asunnon myyminen

    okei, aattelin jos se on aina joku tietty prosentti vaikka lainasummasta :) kiitti tiedosta ja tsempeistä :) En ajatellut ottaa lainaa vielä kun en tiedä mihin sitä asettuu sitten kun tulee näin iso muutos.
  3. onnentuuli

    Millä perusteella nainen pidättää itselleen koskemattomuuden?

    No mun mielestä ketään ei saa lyödä. Itse en lyö miestä koska fyysisesti vahvempana se voi saada takaisin antaessaan pahaa jälkeä. Mun mies ei ole väkivaltainen eikä lyö naista (omien sanojensa mukaan ikinä vaikka onkin saanut akalta iskua) Kuitenkaan ei voi tietää miten kovassa riitatilanteessa...
  4. onnentuuli

    Avioero ja asunnon myyminen

    meillä on korko sen 12kk euribor. millaisesta summista siinä puhutaan? lainaa on jäljellä n. 130 000
  5. onnentuuli

    Avioero ja asunnon myyminen

    Elikkäs meillä harkinta-aika ohitse ja mies ei halua jatkaa. Ollaan ostettu asunto 6v sitten ja nyt tarkoitus olisi tämä laittaa myyntiin kun kummallakaan ei varaa ole tätä yksin maksaa. Laina on kokonaan miehen nimissä koska minulta olis silloin nuoruuden mokien vuoksi menneet luottotiedot...
  6. onnentuuli

    Teenkö väärin jos haen vaimostani eroa, koska hän ei halua lapsia?

    näistä asioista kannattaa puhua suhteen alussa, haluaako koskaan lapsia. sinä haluat ja vaimo ei. keskustelette järkevästi ja ehkä ammattilaisen avustamana. sulla on oikeus lähteä liitosta ja myöhemmin perustaa perhe. onhan naisiakin veuvottu lähtemään suhteesta jossa mies pitkittää/tai ei...
  7. onnentuuli

    Miksi niin monet äidit pelkäävät kuolemaansa?

    omat vanhemmat on korvaamattomia. ja piste.
  8. onnentuuli

    Mitä tuossa Sastamalan tulipalossa on niin ihmeellistä,että pitää sinne jotain keräystä järjestää?

    mun vanha kaveri järjesti sen keräyksen. tunsi perheen. kyllä mäkin ystäväni perhettä auttaisin.
  9. onnentuuli

    Anne Hathaway, kaunis vai ei?

    Kyllä mä oon pitänyt kauniina kun sen elokuvia on tullut katseltua. Ei ole silleen mitään tusinatavaraa. mun mielestä se oli ihana niissä prinsessa päiväkirjoissa :D
  10. onnentuuli

    lainaa pankista..

    opiskelin välissä uuden ammatin, siksi on opintolainaa.. valmistuin joulukuussa joten se ei ole vielä maksettu.. ei ole avioehtoa, mutta meneekö se ositus koko asunnon hinnasta vai vaan siitä mitä lainan jälken saa käteen kun asunto on myyty? koitan järjestää asiat niin ettei niitä hevosia...
  11. onnentuuli

    lainaa pankista..

    eli tulossa on avioero, mitä todennäköisemmin ja mietin raha asioita. olen taloudellisesti riippuvainen miehestä aikalailla. tarvisin pankista lainan päästäkseni eronjälkeen jaloilleni, maksaakseni noita pikku osamaksuja jne. pois sillä yhdellä lainalla ja varmaan huonekalujakin ostaisin...
  12. onnentuuli

    Mikä siinä Selänteessä on niiiiiiin ihanaa?

    isoo osaa suomalaisista nyt rakastaa jääkiekkoa ja se on melkein kansallislaji. siksi tälläisiä hyviä pelaajia hehkutetaan ja saa enemmän huomioo kun vaikkapa joku hiihtäjä. on monta asiaa mitä joku ei ymmärrä, sä et ymmärrä teemu hypetystä eikä siinä mitään. ei se kauaa kestä. seuraavaksi...
  13. onnentuuli

    Lapsi tarvitsee aina ydinperhee,eroajat ovat itsekkäitä.

    Tottahan se on. meillä näin ei ole. Joskus sitä toinen vanhemmista kuolee tai muuten vaan lähtee lätkimään. onneksi lapset sopeutuu jos erot yms. hoidetaan lasten ehdoilla. omat vanhemmat on ne aina rakkaimmat, on ne millaisia vain. täytyy vaan toivoa sen isä/äiti puolen olevan hyvä kasvattaja...
  14. onnentuuli

    Olen maksullisissa käyvä mies, onko jotain mitä olet aina halunnut kysyä?

    Mä en pidä miehistä jotka käy huorissa, mutta ymmärrän helvetin hyvin niitä naisia jotka ottaa maksua. voiko helpompaa rahaa olla.. toki se ei moraalisesti sovi kaikille. pettäminen on aina väärin, silti vaikka olen itsekin pettänyt. emmä silti jotenkin sulata ees sinkkujen huorissakäyntiä...
  15. onnentuuli

    kokemuksia lainan saannista kun hakee yksin?

    esikoinen on tyttö, täyttää kymmenen. pojat taas täyttää 6v ja 7v ja ovat tähänkin saakka jakaeet huoneen. tyttöä en voi laittaa poikien kanssa. tokihan se olen minä joka huoneesta luopuu niinkuin kerroinkin. melkein vain neliön vuokrahinnalla lyhentää jo hienosti omaa asuntoo. niinnkun nyt...
  16. onnentuuli

    kokemuksia lainan saannista kun hakee yksin?

    tilanne siis on se, että erotaan. asumme nyt omistus asunnossa 4h ja kun tästä lähden niin samankokoiseen melkein pitäisi päästä tai nukun muuten olohuoneessa. neliöiden vuokrat on tonnin luokkaa. olen aikuinen ja kolme lasta, vakityö eikä merkintöjä. tienaan vaihtelevasti lisien mukaan mutta...
  17. onnentuuli

    Raskaana, kenelle?

    mene yktyiselle alkuraskauden ultraan, siellä saat tietää viikot jossa selviää sitten koska vauva on saanut aluksa. ei se niin kovin kallista ole. toinen vaihtoehto on tehdä isyystesti kun se on syntynyt.. sitten joudut kertomaan miehellesi. jos käy ilmi että isä onkin se toinen niin...
  18. onnentuuli

    Miehellä liian pieni penis, Mikä neuvoksi?

    Mun exällä oli iso ja kyllä se tuotti kipua. Myös jollain satunnaisilla jutuilla on ollut todella isoja ja vaikka se näyttää kivaöta, niin ei se minulle tunnu siltä. Keskimittainen on paras, sellainen n.15cm on paras ja paksuutta jos löytyy niin avot. tuskin pari senttiä tuosta pois haittaa...
  19. onnentuuli

    Kuinka erottaa tytär "poikakaverista"

    rakentavaa keskustelua huolestasi, painota että toibot kertovan kaikki sinulle, ettet suutu mistään. kieltämällä et voita mitään vaan lapsi tapailee sitä salaa.
  20. onnentuuli

    Hävettää salilla :(

    oot ollu rohkea kun oot sinne lähtenyt vaikka kärsit noista ongelmista. älä lopeta vaikka pelottaisi. tiedän tunteen kun tuntuu että ihmiset vahtaa, kyllä ne kuitenkin keskittyy omaan treeniiinsä. ja jostainhan se on aoitettava, kävely juoksumatolla on ok myös personal trainerin mielestä. kyllä...

Yhteistyössä