Hakutulokset

  1. T

    Toukomurut 2014 ~ Huhtikuussa

    Kuulumisia täältä.... Ei ole kerennyt kirjoitella eikä juuri lukeakkaan. Vaikean raskauden ja monen vastoinkäymisten kautta meille syntyi poika 14.4, 5 vko ennen aikojaan. Eli musta tuli huhtikuinen kerralla :) poika on edelleen sairaalassa, voi hyvin ja opettelee vielä syömään tarpeeksi...
  2. T

    Toukomurut 2014 ~ Tammikuussa

    Ultrakuulumisia, poika on siis meille tulossa ja vastaa viikkoa isompaa kun mitä viikot on. Vaunut ostin käytettynä nuorimalle ja en kerennyt hävittää. Ihan hyvät perus emmaljungat. Kaksostenrattaatkin on jo valmiina kun en niitäkään kerennyt hävittää. Vaikka nuorin onkin jo 3 niin rakastan...
  3. T

    Toukomurut 2014 ~ Joulukuussa

    Kyllä vatsaataputtelijat... Olen töissä naisvaltasella alalla ja muutamalla vanhemmalla työkavereille on oikeus vissii koskea mahaan. Tosin olen työntänyt pois tai siirtynyt sivuun. Mummot tykkää koskea mahaan kysymättä. Itse en pidä halailusta tms. Lapset eriasia. Mulle on tullut riesaksi...
  4. T

    Toukomurut 2014 ~ Joulukuussa

    Hiljaiseloa tullunpidettyä... Pakko tuohon työjuttuun kommentoida, mä sain vakituisen viran/toimen vasta ja tiesivät että olen raskaana, kiitos alkuvaiheen pahoinvoinnin. Raskaus ei ole syy olla katkeamatta soppareita liittoon vaan aina yhteyttä. Päivähoidosta: mä jätän nuorimman 6pv/kk...
  5. T

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Ihan pakko kysyä, mikä teidän mielestä sitten on usein niitten ryyppyreissuihin suhteen?
  6. T

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Mulla ei onneks hermot mene ryyppyreissuihin.... Tuo pirun autotalli. Nytkin ite olin viikonlopun töissä ja tosi väsyny koko ajan, kun tuun kotiin niin mies painelee autotalliin..... No enää minä tässä olekaan tehny töitä koko viikonlopun. Von hyvin siivota ja pyykätä täällä loppupäivän. Mulla...
  7. T

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Välillänpitää päivittää kuulumisia. Radasta: ite oon syönyt aina joko floravital nesterautaa tai oli joku toinen nestemäinen rauta, mulla ei maha kestä tabletteja. Nyt kamala väsymys koko ajan päällä monet päiväunet pitää nukkua, HB varmaan alhaalla. Pahoinvointi on historiaa :)...
  8. T

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Nt- ultra ohi ja kaikki hyvin. Kaks viikkoa pitää odotella tuleeko soittoa. Kaveri oli vaan niin Vauhdikas että meni todella kauan ennen anto itsestään mitään kuvaa. Laskettu aika oli hilkulla että olis viikolla aikaistettu mutta kaverin vauhdikkuuden takia ei varmaa mittaa saatu. Pahoinvointia...
  9. T

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Univaikeudet.. Mä heräänmyös joka aamu puoli viiden viiden aikoihin. Yö on pätkittäinen. Illalla nukahdan sitten esittämän aikaan sohvalle jos en pidä varaani. Tosin vuorotyö ei ole nyt hyväksi.. Illat kestää kymmeneen ja ei taho hereillä töissä pysyä. No nyt on lääkärineuvola ohi.. Painosta...
  10. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Äitiysvaatteita... Akaa usko loppua kun ei löydy housuja...aina olen luottanut että H&M:ltä löytyy housut no eipäs löytynytkään kaikki srtechiä ja kapenevilla lahkeilla, mun ruumiinrakenteella ei pidetä sellaisia vaatteita. Oon yrittänyt netistä kattoa käytettynä jne... Haluaisin ihan perus...
  11. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Skaardie.. Muistan tuon tunteen kun odotin toista lasta. Ensimmäinen oli vaikea raskaus (ennenaikainen synnytys,liikuntakielto tms.) ja poika oli vaikea mahaportin läppä löysä oksensi koko ajan huusi tms. Mutta kuitenkin kun toinen syntyi oli oma varmuus erilainen ei enää hätäillyt kaikesta ja...
  12. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Petram. Samoilla linjoilla ei oikein jaksais tätä pahaa oloa ja oksentamista mulla alko kuvotus viikolla 4 ennen kun tiesin ja viikolla 5 oksentaminen yli 5 viikkoa on oksennettu alkaa riittää. Eilen oli neuvola ja sydänäänet kuulu hyvin :) olisivat laittaneet sokerirasitukseen, mutta ei pysy...
  13. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Migreenistä.. Itsellä on hormonaalinen migreeni ja pahentunut jokaisen lapsen myötä. Onko teille annettu mitään lääkettä jota voisi syödä. Viimeiseltä pojalta panacodia antoivat mutta en uskaltanut syödä. Paino nousee nousemistaan vaikka oksentaa paljon.. Huomenna neuvola ja hirvittää mennä...
  14. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    seulat: verikokeet otetaan ja käyn ultrassa mutta en usko sen enempää asialle tekeväni, tulee mitä on tullakseen. Mietin aina vanhinta poikaa jolla on ADHD ja muitakin käytöshäiriöitä mm. Yökastelu jne. Lasten kohdalla ajattelen että tulee mitä on tullakseen otetaan vastaan.
  15. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Jaa halut.... Mä oon ongelmissa omieni kanssa aina kun on vähänkään parempi olo niin halut lykkii päälle. Mies on helisemässä. Onneks tuo pahoinvointi hillitsee mukavasti. Eka päivä töissä ettei tarvinnut oksennella :) Mulla tuo vanhin poika synty kuukauden liian aikaisin ja kaks seuraavaa...
  16. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Kolmannelta pidin ranneketta ja auttoivat nyt pidin mutta jotenkin tuntu että olo paheni. En ole enää käyttänyt. Aina olen raskaudessa oksentanut paljon mutta tämä on jotain paljon pahempaa. On päiviä ettei edes vesi pysy sisällä. Lääkäri ei kirjoittanut yhteensä kun kaksi viikkoa sairaslomaa...
  17. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Minäpä kerron myös tässä jotakin itsestäni.. Neljäs lapsi tulossa edelliset 7,6,3. Vuotiaita. pahoinvointi on ollut sitä luokkaa ettei edes tietokonetta ole voinut vilkaista, sairaslomalla ollaan oltu jokunen viikko nyt kuitenkin töissä sinnitellen. Tipassakin on käyty mutta kamalan...
  18. T

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Hei. Voisin liittyä tähän toukokuuta odottavan joukkoon. 18.5, Tiuli, 29.v, 4.lapsi, LPKS

Yhteistyössä