Hakutulokset

  1. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Kaste, tuskin haittaa vaikka otit yhden. Menkat voi olla vaan hiukan oudot jos jotain. Ja hyvin voit aloittaa kp16-> ja syödä sen 9 jäljellejäänyttä. :)
  2. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Juu terot ei estä ovulaatiota! :) täällä teroluteja söin KP15-> ja ovis oli kp18-19. Ja se plussa tuli :) (clomit kans oli käytödsä kp5-9). bumpy, eikä kuinka oudon kuuloinen kierto ollut siellä! :( onneks sulla tuo aikanyt pian sinne tyksiin. :) T. Milliliina + helmi 10+6
  3. M

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Tsemppiä epätietoisille! Heilanga, ei pitäis olla ongelmaa sen kanssa, lapsi on kalvojen suojaama ja kohdunsuun pitäis olla kiinni nuilla viikoilla :) Omanapailen kamalana, pahoinvointi jatkuu, tosin kolmas päivä menossa oksentamatta. Etoo vaan koko ajan silti. Jos se kuitenkin olis...
  4. M

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Mussukkanuppunen, ihanaa aikaa siellä siskon kanssa odottaa samaan aikaan :) Pippurihäntä, jokseenkin joo, kolme täyttä vuotta olen jo opiskellut, jää viimeiset harjoittelut sit suorittamatta, ja ne sit kun palaan vanhempainvapaalta tms. :) oi ihanaa, mä muistan ku jännättiin tarjouksen...
  5. M

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Mussukkanuppunen, ihania uutisia, onnea kovasti :)
  6. M

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Moikka kaikille! :) Täällä ilmoittautuisin mukaan joukkoonne :) Ensimmäistä lasta odotellaan. 9.2.15 olis laskettu aika. Mä olen 23-v Kätilöopiskelija Turusta. :) mies 24-v valmistaa kierukoita bayerilla... ;) Eli siis tyksissä synnytetään. Kuumeilla kerettiin jonkun aikaa, ja...
  7. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Mun kokemus teroista oli se, et kun pillereiden lopettamisen jälkeen ei kuulunut kuukautisia ja söin yhden 10 päivän kuurin, odottelin kaksi viikkoa ja menkat ei alkaneet. Olin yhteydessä gyneen ja söin sitten seuraavaksi 10 päivän kuurin terolut 2tbl päivässä. Siitä kuudentena päivänä alkoi...
  8. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Tilulilu, on sulla sen verran pitkä tuo kierto ollu, et jos nyt alkaa kuukautiset, en söis niiden aikaan mut kp15-> pari kiertoa ja sen jälkeen voi kokeilla jo ilman, jos lääkärikin on sitä mieltä. :) Omanapa, tulin häiriköimään kuulumisia :) ultrassa käytiin eilen ja yksi nappula siellä oli...
  9. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Terolut ei estä ovista, vaan ihan normaalilla terveelläkin naisella välillä jää jossain kierrossa ovulaatio tulematta. :) Mää en kerenny niin pal clomeja syöään et osaisin vastata aikaistiko, aikaiseksi ovulaation sai kp18. t. Milliliina ja helmi 7+0 (3päivää ultraan) Tsemppiä kaikille!!
  10. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Sassa, periaatteessa terolutin tarkoitus on säännöllistää kiertoa ja sitä kautta kroppa voi oppia erittämään lh hormonia enemmän, mut ei suoranaisesti vaikuta siihen. Jos ongelma on lh-hormonissa ja todistetusti ovis jää useammin pois kierrosta, clomifen voi tulla tarpeeseen, mut se on näin...
  11. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Mitäs mymosan ultra?
  12. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Sassa, ainakin kuulostaa et kroppa tuottaa lh:ta, mut ei ehkä tarpeeks et joka kierrossa irtois :) Tärppionnea kaikille <3 t Milliliina & helmi 5+3
  13. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Bumpy, kiitos :) kyl mä söisin niitä teroja sen kymmenen päivää jos siltä tuntuu, mieluummin niin tai sit ei ollenkaan. :) Jos progesteronin tuotanto eli sun oma +terolut laskee liian aikasin ni ei se hyväkään voi olla :) everparadise, mulle määräs yksityinen gyne clomit ja ei ollu...
  14. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    wiwi, tervetuloa :) Mulla tuskin on teroista johtuen ollu runsaammat menkat kun ollu joskus kauan sitten ennen pillereitä :) Plussatuulia!! :) sassa7, stressailusta lomailu voi tehdä ihan hyvää :) tsemppiä ! :) ja toivotaa et sit tuleeki plussaa ku rennosti ottaa ;) mymosa, pahoittelut...
  15. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Mymosa, täältä peukut et tää olis teidän kierto!! :) sais kyl luvan tärpätä siellä.
  16. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Bumpy, pahoittelut negasta! :( ja pahoittelut alkavista menkoista... :( Omanapa, dpo6/kp24, ja nyt ymmärtää kyllä mitä piinapäivät tarkoittaa :)
  17. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Mymosa, ihanaa et siellä edetään :) toivotaan et keskiviikkona ultrassa näkyy kauniita folleja :) hyvä et mieli on piristynyt ja tosiaan peukut täältä kans pystys et tää nyt olis teidän kierto! omanapa, eilen oli kyllä aika muikea jomottelu vatsalla sit varsinkin illan aikana ja alkuyöstä...
  18. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Sassa, onko sua gyne ultrannut? siinä näkis ja hormonikokeilla kans jos on pcos. :) Jeee hieno homma!!! :D valkoisten housujen pitäis aina toimia... Mymosa, mulla on terojen kans ollu runsaammat ku normaalisti. Holisee kolme päivää, tiputtaa päivän tai kaks ja sit tyssää ku seinää. :P...
  19. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Mulle yksi lääkäri tokaisi kerran et hyvin harvoin jää ovis tulematta lh-huipusta, mut pco-tyyppiset munasarjat voi tehä sen et jää tulemattakin. Vesiputous, tervetuloa!! tsempit kaikille kierron vaiheeseen katsomatta! :) ja plussatuulia! omanapa, dpo1 vaihtui juuri dpo2:een, kp19...
  20. M

    Terolut-mimmit ja Clomittaret

    Jeee mymosa!! :) hienoo et ne tuli :)

Yhteistyössä