Hakutulokset

  1. P

    KalusteTukusta keittiö???

    Onko kellään kokemusta? Mitä hyvää huonoa? Onko olleet ihan kestävät kalusteet?
  2. P

    Kaipaatteko koskaan entisiä???

    Hoitoja siis. Tai onko ne nyt sit lyhyitä tuttavuuksia :D Mulla on pari, jotka pyörii edelleen mielessä. Toinen oli festariseuraa, pari yötä se nukku saman peiton alla mutta sitten kun se tuli hyvästeleen niin mä olin sen verran huonossa hapessa, etten kovin numeroita jaksanu vaihdella. Se...
  3. P

    KIIRE!!! - Hyvä voileipäkakkuohje

    Onko kellään tiedossa hyvää ja suht helppoa voikkarikakkua??? Kiireesti ohjetta kiitos :D
  4. P

    Kerrankin yksin kotona...

    Hieman tuntuu oudolta :ashamed: Mies lähti töihin ja lapsi tahto mummolaan yökylään. Mietin tässä et mitähän tekis. Istuisko pihalle lukemaan, siivoisko vai soittasko kaverille ja pyytäs terassille olusille. Hmm...
  5. P

    Peiton alle menee hän...

    ...ja katselee dvd:ltä Ponille kyytiä :D Illanjatkoja kaikille :wave:
  6. P

    G: Mitä lehtiä teille tulee

    Vanha tuttu aihe :D Meille tulee: KaksPlus Meidän Perhe Osaava kodinrakentaja GTI Koiramme Canis Aku Ankka pari eri koirayhdistyksien lehteä Key -lehti Auto- ja kuljetusalan lehti Rahtarit Keskisuomalainen paikallinen lehti
  7. P

    Onpas täällä

    hiljaista. Tosin en ole aikoihin palstaillut, että vissiin meno hiljenee kesää kohti. Ite kun harvoin kesällä malttaa koneelle.
  8. P

    Ja kenes miehet taas kerran töissä tähän aikaan?

    Meillä mies kotiutuu huomenna yhdeksän jälkeen. Onneks tähän on tottunut...
  9. P

    Me kolme ja jengi -kirja

    Onko kirjan lukeineita ja siihen NIIIIIN tykästyneitä :whistle: Siitä on vissiin tehty elokuva, onkos kukaan nähnyt sitä ja onko se yhtään niin hyvä kuin tuo kirja. Tää ei ole mikään uutuuskirja vaan vuodelta 1967, mutta se vaan on joteskin tosi hyvä.
  10. P

    Kertokaa ala-asteikäisten tyttöjen heppa-lehtiä???

    Niin siinä se jo tulikin. Mä en muista yhtäkään :ashamed:
  11. P

    Jogurttikakku?!?

    Onko kellään sellasta kakkuohjetta, johon voi laittaa esim. jogurttia tms. Se on sellanen 'kaapintyhjennyskakku' mutten muista sen oikeaa nimeä.
  12. P

    Nam

    Kohta menee sämpylät uuniin ja sitten kakku. :p Jotta keitelläänkö kahvit?!
  13. P

    Refluksista olisin kysässyt

    Te keillä refluksitauti, tuleeko teille oireita myös nälkäisenä? Eli jos on hirmu nälkä ja sit alatte syödä niin tulee esim. nielemisvaikeuksia tai alkaa yököttään tai röyhtäyttään? Tai tuliko teille tollai oireita ennen lääkitystä? Pahentaako teillä väsymys refluksin oieita?
  14. P

    Soneran s-posti

    Toimiiko muilla??? Meillä on posti ollut koko viikonlopun jumissa :o Prkl!
  15. P

    Jos lähtisit nyt opiskelemaan, mitä alaa tahtoisit opiskella?

    Mä oisin kiinnostunut floristin työstä, eläinten hoidosta (sekä pien- että tuotantoeläimet) tai sit maalarin tai timpurin töistä :D Toisin sanoen aika kaukana mun omasta alasta. Mitenkä niin ammattiinsa kyllästynyt :whistle:
  16. P

    Onko joku tehnyt kotisivuja Kotisivukone.fi:lla?

    Onko muita helppoja vaihtoehtoja???
  17. P

    Kuinka pieni asia voi kiukuttaa...

    Kävin äsken suihkussa ja kun aloin sitten suunnitteleen kuivaamista niin muistin et olin päivällä hakenu pyyhkeet pyykkiin ja en tietenkään ollut tuonut uusia tilalle |O |O |O Hipsin siinä sitten hakemaan pyyhettä ja niinpä katos suihkun tuoma ihanan lämmin tunne :ashamed: Kostoksi jätin...
  18. P

    Voihan lukihäiriöt...

    Pitäs varmaan lähteä nukkuun ku ensin luin tossa otsikon "Pillereiden käyttäjille kysymys tai optikolle" Ehdin jo miettiä et mitä yhteistä??? No se olikin piilareiden käyttäjille... Ja sit heti perään luin et "Huomenna alkaa raskauspahoinvointi" ja aloin miettiin et mistä sen voi tietää muka...
  19. P

    Öitä!!!

    Nyt kutsuu tyyny ja peitto :heart: Kauniita unia kaikille!
  20. P

    Refluksilääkkeet

    Onko jollain Nexium 40mg lääkkeenä refluksiin? Pitääkö se kuinka hyvin muiden mielestä oireet pois vai palaako ne helposti jos esim. erehtyy syömään jotain "väärää"?

Yhteistyössä