Hakutulokset

  1. A

    Äitiys ja aikaansaamattomuus

    Tuo lapsivapaasta lomasta haaveilu on tuttua. Itse olen vielä kotona kolmannen lapsen kanssa joka on 1v1kk. Oon ollu nyt kotona siitä asti kun odotin keskimmäistä kaksi vuotta sitten. Esikoisen jälkeen kävin töissä ehkä vuoden päivät. Tällä hetkellä oon uupunut. Kotona en oikein jaksa tehdä...
  2. A

    Maaliskuiset 2018 *marraskuussa*

    Oikeasti sitä kyllä pärjää sillä että on vaatteita ja vaippoja ja autollisella turvakaukalo ja rattaat tai liina. Jos ottaa äitiyspakkauksen niin siinä tulee pikkujutut jos ei niin ainakin kynsisakset tarvii. Riippuu myös vähän millainen asunto että tarviiko esim itkuhälytintä. Meillä mitä on...
  3. A

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Onnea kivoista ultrakuulumisista. Mulla vielä noin kuukausi siihen aikaa. Meillä on kummallaki ollut ulkopuvut sopivia seuraavana talvena. Esikoinen synty lokakuussa ja oli pienikokonen ja tyttö synty helmikuussa ja kasvaa keskikäyrällä. Mut eihän siinä pakkauksessa oikeen mitään tuu heti...
  4. A

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Täällä kamala ilta hyvän päivän päätteeksi. Tyttö vaan huusi kun isi ei kelvannut ja lopulta ei äitikään. Nyt mies keinuttelee sitä turvakaukalossa niin on hiljaa en tiedä nukkuuko äsken ei. Mä en kohta kestä enää tota imetystä kun sattuu niin perkeleesti. Muttakun neiti ei osaa muusta juoda...
  5. A

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Omaa napaa Vietettiin maanantaina pojan 3v synttäreitä. Ja tiistaina laitettiin tytön pinnasänky pojan kanssa samaan huoneeseen. Tyttö kiipes yks yö mun yli ja tippu lattialle niin ei uskalleta antaa nukkua välissä enää ollenkaan. Ja isi sitten yrittäny valvoa ja siirtää aina pinnikseen takas...
  6. A

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Sokerirasituksessa, litku juotu. Väsytää ku piti nii aikasin tulla ja nousta. Illalla oli jo ysiltä nälkä. Iltapäivällä meillä on sitte meijän 3v pojan neuvola. Ihan kiva nähä miten se on kasvanu ja sellasta. Toivottavasti nyt olis pysyny käyrillä ettei tarvis käyä lastenlääkärillä. Muutoin...
  7. A

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Tein ekan kohdalla isyyspakkauksen ja se oli salaisuus en itekään ollu ennen kuullu. Väsäsin kelankirjeen ja huijasin (niinku olin kuullu et monet tekee) että se on kelalta tullu paitsi siinä oli tyyliin lause ”paketti noudettavissa makuuhuoneesta”. Meni täydestä siihen asti. Mulla oli siinä...
  8. A

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Minä pidän aina käsilaukussa neuvolakorttia ni pysyy mukana ja tallessa ja jos vaikka joutus yhtäkkiä käymään synnärillä. Meillä vauvalle ei tarvi varmaan mitään kun anoppi kantaa vaatteet vaikka kieltäs :LOL: se ei pysty hillitseen kirppistelyä. Ja viel on kaikki muu edelliseltä ja osa oli jo...
  9. A

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Pakko hehkuttaa molemmat lapset nukkuu!!! Alotin luukastaki rauhottaa ja nukuttaa seiskasta eteepäi. Ja se nukahti mun syliin kakskytvailla yheksän! Ihan sama vaikka sylissä silittelin ku sais aikaistettua. Kohta meen iltapalalle. En muista millon ekassa tunsin vauvan mut eka kerta tuntu just...
  10. A

    Maaliskuiset 2018 *lokakuussa*

    Minä ainaki oottelin millo joku postaa linkin uuteen ketjuun :LOL: Tänään oli neuvolalääkäri. Siellä kaikki hyvin. Kerrottiin väsymyksestä ja avuntarpeesta. Kuulemma voidaankin saada kahelta eri taholta apua kun oma th luuli et toinen on vaan isoille perheille. Laitoin sinne heti...
  11. A

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Mä on oo jaksanu noita sykejuttuja kattoa kun kuitenkaan kerro mitään. Mut kiinalainen syntymäkalenteri ja maya-intiaanien juttu on ihan hauskoja. Mulla on paino vähän tippunut. Onkohan se kun mies laihuttaa niin ei tuu niin kovasti syötyä moskaa. Vaik mies sanoki et söisin liikaa herkkuja...
  12. A

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Ihanaa sain nukkua viimeyön. Tyttö nukkui hyvin eikä roikkunu tississä koko aikaa. Raahasin eilen rattaat sisälle ja nukutin siihen päikkäreille ja sit yritin syöttää kiinteitä viidesti mut ei kyl iltapala enää maistunu.
  13. A

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Tänään oli hyvä päivä. Tilasin aurinkolasit voimakkuuksilla niin voi ajaessa pitää kun sais siis ajokortin nyt kesällä kolmekymppisen kunniaksi ;) Käytiin juhliin etukäteen että mies sais uuden työn syömällä lounas amarillossa. Sit mies sai puhelun että sai sen työn! Ja nyt illalla lapset...
  14. A

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @mekkuli81 stella on vasta 7kk en haluis ruveta korviketta antaan kuitenkaan mut ei haittais jos vähä vähentäis. En vaa oikee tiiä miten ku pojan kanssa lopetettiin ensin päiväimetys mut nyt haluttais vähentää yöllä tosin on se päivällä jo vähentyny.
  15. A

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Mää nyt taas kyllä valitan mutta.. Ei sieltä imetyksen tuesta tunnu vastausta saavan vissii kasvanu ryhmä niin isoksi. En jaksa. Tuntuu että olis tyyliin valmis lopettaan imetyksen mut haluisin vuoden imettää kun tiedän miten hyväksi se on. Esikoistakin imetin 1,5v asti. Nyt aattelin et...
  16. A

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Laitoin nyt imetyksen tuen facebookkiin tukipyyntöä jos saisin sieltä imetys asioihin apua ja neuvoa ja siitä helpotusta arkeen ja jaksamiseen. Mulla taitaa nyt uuvuttaa tuo imetyskin. Esikoisen kanssa oli vähän samanlaista mut nyt varmaan rankempi kun on se esikoinenki ja masuasukki.
  17. A

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Tuntuu että nyt ollut tosi herkkis muutaman päivän. Miehellä nyt on jotenkin klikannu päässä se että mä olen lasten kanssa 24/7 että tekee hyvää saada olla välillä yksin tai kaksin vauvan kanssa. Hän on jo useemman kerran lähtenyt lasten kanssa vaunuilemaan tai kauppaan tai millon mihinkin...
  18. A

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    Kun luin siitä masennuksesta rupes itkettään. Olin jo valmiiks väsyny. Mies pääs tänään viideltä ja oli puhe lähtä kauppaan. Se rupes tuntuun ylitsepääsemattömän rankalta etten jaksa ja halua lähtä varsinkin kun eilen käytiin ja ei älytty kaikkea ostaa. Aloin sit itkeä kun imetin samalla. Mies...
  19. A

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @Villavarvas en kyl oo sitä ajatellu. Kuitenki yleesä ihmisten seurassa oon hyvällä tuulella voiko sillon olla. Yritin lukea siitä en osaa sanoa. Pitää miettiä ja seurata. Kattoo jos ottaa neuvolassa puheeksi. Viime raskaudessa juteltiin kerran jonkun kanssa mut se kai autto ja riitti kun ei...
  20. A

    Maaliskuiset 2018 *syyskuussa*

    @Villavarvas mun mies oli staffpointilla eli semmosessa varamiespalvelussa ruokakaupoissa töissä ja pääsi kesätöihin yhteen kauppaan ja sai jatkaa siellä mutta sopimus loppuu marraskuun lopulla koska koko kauppa suljetaan. Tekee enimmäkseen iltavuoroja. Staffilla ei juuri muuta ollutkaan mutta...

Yhteistyössä