Hakutulokset

  1. N

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    Täällä käyty np-ultrassa, jossa selvisi että sikiö ei vastaa viikkoja. Hieman huono fiilis jäi kun lääkäriltä loppui mielenkiinto heti kun huomasi että on liian pieni. Kertoi kuitenkin että "hengissä siellä ollaan" ja miten päin sikiö on. Eli uusi np-ultra kahden viikon päästä. Näin ollen...
  2. N

    Syyskuun söpöliinit <3 Helmikuu

    Puuh ja lääh.... Nyt olisi rv 10+3 menossa, keskiviikkona neuvola lääkäri aika ja ensi viikon tiistaina ultra :heart: Jännittää aivan kamalasti että mitä ultrassa näkyy.... Olen myös miettinyt että mitä neuvola lääkäri käynnillä tapahtuu, kuunteleeko sydänääniä? Oireita on ollut...
  3. N

    Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

    Täällä yksi varovainen plussa. Viimeiset pari päivää mennyt jonkin moisessa shokissa, kun niin monta negatiivista tehnyt, että herätin miehenkin katsomaan monta viivaa on...:ashamed: Jotenkin vain tuntuu uskomattomalta :heart: la 11.9/NeitiNuttura/27/1/SAS
  4. N

    Esikoinen vuodelle 2014

    Täällä peitonheilutus unia lähes joka yö... Itse vauva unia ei ole vielä ilmaantunut, niitä odotellessa. Harmittaa kun olen ollut erittäinkin huonolla ja räjähdysherkällä tuulella tässä viikon verran... ja nukkunut sen ajan mitä en ole riehunut... Töiden jälkeen muutaman tunnin päikkärit ja...
  5. N

    Esikoinen vuodelle 2014

    Noniin nyt on sitten normaalisoitunut täällä minien jälkeen että voisin liittyä listaan, vaikka kierron keskimääräistä pituutta en tiedä vielä. Eli 26v. kp 4/??, ya 9/13 tulee kun tulee jos tulee Onnea plussanneille!! :heart: Ehdin jo toivoa turhia kun alkoi olemaan huonoa oloa ja...
  6. N

    Esikoinen vuodelle 2014

    Tässä tuli mieleen että miten kauan teillä meni ennen kuin täti tuli käymään pillereiden jälkeen? Itse lopetin siis reilut kaksi kuukautta sitten ja kerran tullut hieman länttiä paperiin viime kuun 14pvä... Oletteko laskeneet siitä jo kiertoa? Tässä tuntee olevansa ihan toope kun ei edes...
  7. N

    The Esikoisesta Haaveilevat VOL 14

    Esikoisesta haaveillaan täälläkin :) tosin kaksi kuukautta minien lopettamisesta ja yhtään ei ole vuotoa tullut.....
  8. N

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Täällä yksi esikoista yritämään päässyt joka uskaltautui tulla tutkimaan sivustoa. Tosin kierto päin jotain minien jälkeen....

Yhteistyössä