Hakutulokset

  1. M

    HUUTISLÖYTÖ =D

    Siinä on joku ekaluokkalainen joutunut luopumaan käsityötunnin tuotoksestaan...Mamma laittoi sen myyntiin ;)
  2. M

    HUUTISLÖYTÖ =D

    Siinä on joku ekaluokkalainen joutunut luopumaan käsityötunnin tuotoksestaan...Mamma laittoi sen myyntiin ;)
  3. M

    kysymys rekisteröityneille

    Eli maksaako tuo rekisteröityminen tänne jotain?
  4. M

    HELP! KUKAS OLIKAAN OSITTAIN OPISKELLU VERKOSSA LÄHIHÄRIKS?

    \ Missä verkkokoulussa käyt?
  5. M

    HELP! KUKAS OLIKAAN OSITTAIN OPISKELLU VERKOSSA LÄHIHÄRIKS?

    \ Kokkola on lähin kai..ei siel oo kyl lähäriä..Neuvojaaaa....
  6. M

    HELP! KUKAS OLIKAAN OSITTAIN OPISKELLU VERKOSSA LÄHIHÄRIKS?

    Saako niitä linkkejä verkko -opintoon????
  7. M

    HELP! KUKAS OLIKAAN OSITTAIN OPISKELLU VERKOSSA LÄHIHÄRIKS?

    Olikos Emilyn tms.? mä oon hukannu sen alotuksen lähihoitajan koulutuksesta :'( . siis voiko etänä olleskaan opiskella?
  8. M

    Kuka ottanut vesirokkorokotuksen

    Meidän muksut (4- ja 10-vuotiaat) on rokotettu vesirokkoa vastaan helmikuussa. Syynä se, että isompi ei tähän mennessä ole sitä sairastanut. Samalla kun isosisko rokotettiin, halusin rokotuttaa myös pienemmän neidin. Vanhemmalle lapselle (puhumattakaan aikuiselle!) tauti voi olla varsin rankka...
  9. M

    eron koneneet auttakee

    No nyt se on sitten lopullinen eropäätös tehty, ihan hyvässä hengessä =) Mielessä pyörii sen tuhat kysymystä johon toivoisin viisaammilta vastauksia... 1. Jos meillä on yhteishuoltajuus (viikko ja viikko) niin onko mulla silti oikeus saada yksinhuoltajalle tarkoitettuja lisiä kelalta? 2...
  10. M

    Tähän pinoon toiveita ;)

    Toivon, että paranisin tästä saakelin flunssasta, joka vaivaa toistamiseen. Toivon, että saisin joskus vapaata tähän yksinhuoltajan arkeen ja toisaalta voimia pyörittää tätä arkea. Toivon, että voisin harrastaa jotain muutakin kuin töitä ja kotona olemista. Toivon, että joskus joku ihana ihminen...
  11. M

    muovinen liukumäki

    toys"r"us liikkessä oli
  12. M

    Missä vaiheessa??

    mulla vasta mahollinen testaus eessäpäin. nyt vaan päätä jomottaa ja kiukustuu nopeeta..välil mahass jotakin..plääh..luulosairautta kai :DD
  13. M

    Missä vaiheessa??

    Jaa, että ei kellään mitään. :/
  14. M

    Missä vaiheessa??

    Ekat raskausoireet? Ja mitäs oli oireina??
  15. M

    Saippuakuplista...

    Kiitos! =)
  16. M

    Saippuakuplista...

    Siis mitä te laitatte lapsille veden sekaan jotta saavat puhallella saippuakuplia ja millä suhteella? Kun ei ainakaan tuosta Ajaxin tiskiaineesta ole mihinkään, mitä lie niissä kaupan saippuakuplapurkeissa kun niistä tulee isoja, helposti ja paljon?!
  17. M

    Mikäs on MIIKULIn irc-gallerian nikki?

    Anteeks uteliaisuuteni, mutta onko tuo tyttö syntynyt paljonkin ennen aikojaan vai miks sillä o nuo letkut ja kaikki? Minkä ikänen se tuossa kuvassa mahtaa olla?
  18. M

    taapero herää liian aikaisin

    \ Sama homma meillä...=) ainakin olen aina ajoissa töissä...=)
  19. M

    Jos haluaisin mennä tk:hon raskaustestiä varten, niin...

    Ok, eli vois mennä sinne suoraan vaikka huomen aamulla ja kattoo tilanne paikan päällä. Kiitokset vinkeistä!
  20. M

    Jos haluaisin mennä tk:hon raskaustestiä varten, niin...

    ...miten se käytännössä hoituu? Pitääkö labraan olla lähete? En jaksais ostaa raskaustestiä, kun noita veroeuroja on tullut maksettua jokunen, niin vois hyödyntää tk:n palveluita kerrankin... :D

Yhteistyössä