Hakutulokset

  1. M

    kysymys rekisteröityneille

    Eli maksaako tuo rekisteröityminen tänne jotain?
  2. M

    HELP! KUKAS OLIKAAN OSITTAIN OPISKELLU VERKOSSA LÄHIHÄRIKS?

    Olikos Emilyn tms.? mä oon hukannu sen alotuksen lähihoitajan koulutuksesta :'( . siis voiko etänä olleskaan opiskella?
  3. M

    eron koneneet auttakee

    No nyt se on sitten lopullinen eropäätös tehty, ihan hyvässä hengessä =) Mielessä pyörii sen tuhat kysymystä johon toivoisin viisaammilta vastauksia... 1. Jos meillä on yhteishuoltajuus (viikko ja viikko) niin onko mulla silti oikeus saada yksinhuoltajalle tarkoitettuja lisiä kelalta? 2...
  4. M

    Missä vaiheessa??

    Ekat raskausoireet? Ja mitäs oli oireina??
  5. M

    Saippuakuplista...

    Siis mitä te laitatte lapsille veden sekaan jotta saavat puhallella saippuakuplia ja millä suhteella? Kun ei ainakaan tuosta Ajaxin tiskiaineesta ole mihinkään, mitä lie niissä kaupan saippuakuplapurkeissa kun niistä tulee isoja, helposti ja paljon?!
  6. M

    Jos haluaisin mennä tk:hon raskaustestiä varten, niin...

    ...miten se käytännössä hoituu? Pitääkö labraan olla lähete? En jaksais ostaa raskaustestiä, kun noita veroeuroja on tullut maksettua jokunen, niin vois hyödyntää tk:n palveluita kerrankin... :D
  7. M

    Paljonko teidän lapset jaksaa kävellä?

    Meillä 2v. kävelee pitkästi yli 3km.
  8. M

    Sukupuolettomia lapsia?

    On siis molempia elimiä tms. Onko kellään... kai niitä jollekin syntyy? Pelkäsin et mulle tulee mutta tulikin selvä tyttö ei värkeissä mitään epäselvää.
  9. M

    Lasten vaatteiden osto ja kierrätys

    Onkohan joku muu törmännyt samaan?Nimittäin,tykkään kovasti ostaa meidän tytölle(2v)kauniita,muodinmukaisia vaatteita.Ei siis välttämättä merkkivaatteita vaan nykyaikaisia.Tämän lisäksi meillä on siihen hyvin varaakin,joten voin hyvällä omallatunnolla törsätä sen noin 100e kuukaudessa mikä...
  10. M

    Phuket, kata/karon beach

    Onkos kuukan käynyt ko. paikassa? Eli varattiin likka kaverin kanssa matka joulukuun alussa 2 viikoksi Thaimaaseen Phuketiin. Hotelli sijaitsee hyvällä paikalla tuossa Kata ja Karon beachin välissä, eli molemmille rannoille vain kävelymatka. Kumpi parempi ranta yms kiinnostaa B)
  11. M

    raskaaksi eka clomi kierrosta

    onko kellään kokemusta?voiko kierto venyä clomien vuoksi yli "normaalin" ja tuleeko rajummat menkat? ja onko joku tullut raskaaksi ekan käyttö kierron jälkeen.ja onko tullut tuplapottia. laitoin tänne kysymykseni,jos joku kokeneempi voisi minulle vastata jne.käytän eka kerran clomeja.
  12. M

    Olettekos täällä käyneet?

    http://www.itsetyydytys.org
  13. M

    tahrat

    Kaikilla leikki-ikäisten vanhemmilla tahrat ovat tuttuja. Minulle myös. Tahroja on tosi paljon ja olen kokeillut vaikka mitä kalliita ja vähemmän kalliita tahranpoistoaineita, mutta ei tehoa juurikaan vaikeisiin tahroihin. Sitten ostin luontaistuotekaupasta sappisaippuaa ja jokainen tahra on...
  14. M

    1mies+useampi nainen?

    Tasa puolisuuden nimissä kysyn sit tälläistä. Onko kokemuksia teillä naisilla tai mix ei myös miehillä et oletteko olleet 1mies ja 2 naista tai useampi nainen? Niin ja onko haluja kokeilla tai mitä mieltä olette?
  15. M

    mitä tää on?

    Käytän pillereitä, menkat loppui n.viikko sitten.Menkkojen jälkeen melkein joka päivä muutama pisara verta, toissa päivänä sitä tuli pikkuhousunsuojallinen.Vatsa on ollut jonkin verran kipeä.Voiko tämä olla keskenmeno???
  16. M

    Maksulliset naiset

    Mitä tekisitte, jos nettailisitte suht uuden poikaystävänne koneella ja huomaisitte, että hän on hakenut netistä #&%£$!*.Tiedät, että hän on tenhyt niin ennen kuin tapasitte.Minulle kävi näin.Minua ällöttää ajatuskin siitä.Mutta toisaalta se on hänen oma asiansa ja se on tapahtunut ennen...

Yhteistyössä