Hakutulokset

  1. V

    Viestittelystäviä toisista itsellisistä naisista hedelmöityshoidoissa?

    Hei! Olen 26 v. itsellinen nainen keinohedelmöityshoidoissa ehkä kohta mahdollisesti ihan pakosti! Olen ollut vasta ensikäynnillä mutta eiköhän se tästä etene hoitoihin lopulta sitten. Olis kiva kirjoitella muiden suurin piirtein samoissa tilanteissa olevien kanssa!
  2. V

    Näkyiskö PCO kohdun ultrauksessa?

    Hei! Tietääkö kukaan näkyiskö PCO kohdun ultrauksessa? Jotain munarakkulaa se siinä ainakin esitteli ruudulta mutta munanjohtimista sanoi että niitä ei näy. Olisko se kumminkin sitten nähnyt siitä jos olisi jotain monirakkulaisuutta? Olen käyttänyt vuosia lääkkeitä jotka aiheuttaa tuota...
  3. V

    Kohonneiden prolaktiiniarvojen seuraukset?

    Hei! Onko kellään tietoa mitä kohonneista prolaktiiniarvoista seuraa? Lapsettomuutta mutta miksi ja millä tavalla? Tuleeko lapsettomuus sitä kautta että jos ei hoideta prolaktiiniarvoja kuntoon ovulaatiota ei tapahdu yksinkertaisesti ja ei voi siksi tulla raskaaksi? Vai aiheuttaako...
  4. V

    Inseminaatio 2013

    Moi kaikille! Toivon että mäkin pääsisin ekaan inssiin jo tän vuoden puolella. Psykologi ja hormonikokeet vielä edessä. Jännittää kovasti! Tietysti toivoisi jo ekalla kertaa lykästävän mutta ihan liian suuri tuurihan se olisi... Onnea kaikille plussanneille!!! Erityisesti noi kolmoset...
  5. V

    Inseminaatiohoidot

    Tai siis eikö ole aika todella pieni todennäköisyys tulla raskaaksi jos inseminaation onnistumisprosentti on vaan sitä 10-15 prosentin luokkaa? Vaikka yrityksiä olisi neljäkin niin tosi vähänhän se on. Sama jos poimisi yhdeksän punaisen ja yhden vihreän omenan korista peräkkäin pelkkiä punaisia...
  6. V

    Lahjasolut ja psykologipakko

    Mulle kirjoitti lausunnon ihan psykologi jonka luona käyn terapiassa kunnan kautta. Ei näe estettä hoidoille. Nyt odotan tietoa tarvinko vielä lausunnon klinikan psykologiltakin mutta uskon että kaikki järjestyy. Suosittelen kyllä hakeutumista toiselle psykologille ja vaikka ihan toiselle...
  7. V

    Inseminaatiohoidot

    Hei! Olen aikeissa hankkia lapsen lahjasiittiöillä inseminaatiohoidolla. Tietääkö kukaan kuinka helppoa sillä keinoin on raskautua jos lahjasiittiöt ok ja itsellä ei oletettavasti muita ongelmia kuin kohonneet prolaktiiniarvot? Täällä on niin paljon sellaisia joilla mennyt vuosikin lasta...
  8. V

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei! Mä en pääse tuonne kerhoon mun tabletilla. Kenguruun olen laittanut hakemuksen. Huomiseksi on ensikäynti Fertinovaan! Tietääkö joku miten ne suhtautuu sairauksiin, psykolgilla jne. Itsellä on vakava sairaus mutta pystyn käymään töissä jne. Pelkään että mun hoito evätään koska en muks...

Yhteistyössä