Hakutulokset

  1. S

    Punkkirokote

    Koiralta on löytynyt pariin otteeseen punkkeja ja olen ajatellut koiralleni annettavaksi punkkirokotteen. Miten vaikuttaa? Vaikutusaika? Hinta riippuu eläinlääkäristä, paikkakunnasta jne. mutta mikäs mahtaisi hintahaarukka olla 30-50 ??? kiitos etukäteen :flower:
  2. S

    taas sisarus-ikäerojuttuja..

    Kokemuksia? Jos lapsi noin 2,5v kun vauva syntyy? Pelottaa enemmänki uhmat ja huomion haku..? Kiitos :hug:
  3. S

    perhepäivähoito

    Eli tyttö menee ens syksynä perhepäivähoitoryhmään helsingissä. Osaako kukaan sanoa mitä maksaa ja saako siihen jotain tukea? Jos saa niin minkähän verran? Kiitos tietäjille :hug:
  4. S

    Äitit-79

    Elikkä äitylit jotka on syntyny v-79, lapsiluku ja mistäpäin suomee??+ eli mä oon syyskuus syntyny, 3kp lapsosia ja helsingistä! =)
  5. S

    ruokaohjeita 1-vuotiaalle

    Laittakaa neidilleni ruoka ohjeita!! KIITOS :)
  6. S

    nuoria äitejä ?

    Olisi kiva vaihtaa ajatuksia muiden nuorien äitien kanssa joilla on pieni lapsi. Elämästä, parisuhteesta, vauva-arjesta yleensä..! Itse olen 21-v äiti ja mulla on poika 3kk sekä avomies.
  7. S

    Osgood-Schlatter disease

    Pojallamme (12v) todettiin jokin aika sitten Osgood-Schlatterin "tauti". Nyt ensin alkuun kokeillaan kolmen-neljän kuukauden liikuntakieltoa ja toivotaan, että se helpottaisi oireita. Kielto on tietysti pojalle valtava suru, sillä rakkaat harrastukset on jätettävä ainakin toistaiseksi. Onko...
  8. S

    Lasten hyväksikäyttö ja tuomiot

    hei kauhistuttaako teitä nämä "tuomiot" joita tulee lasten ja nuorten seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Siis lähinnä tuomioiden ehdollisuus tai sitten tämä kielisuudelmia harrastaneen isän vapautus, koska ei saanut omien sanojensa mukaan seksuaalista nautintoa? MISSÄ ON LASTEN JA NUORTEN...
  9. S

    Haisu!!

    uteiliaana kyselen,ootko heidi keminmaasta?? =)
  10. S

    JÄRVENPÄÄ

    Löytyykö Järvenpäästä kahvittelu/puistoseuraa 24-vuotiaalle äidille ja kahdelle pojalle 2,5v ja 5kk. Laita mailia tulemaan jos kiinnostaa. suvi.kyytsonen@suomi24.fi :) :) :)
  11. S

    Ystäviä Järvenpäästä

    Äiti (melkein 24v.), ja pojat 04/02 ja 05/04 etsivät uusia ystäviä Järvenpäästä. Perheeseen kuuluu myös isi (melkein 24v.) joka on päivisin töissä. Kirjoitelkaa niin olisi kiva tavata jossakin!!!!! =) suvi.kyytsonen@suomi24.fi
  12. S

    Lapsenvahtia`?

    Hei! tarvitseeko kukaan nokialla asuva luotettavaa lapsen vahtia kesäloman aikaan ja jatkossa?
  13. S

    Tarvitseeko lapsenvahtia?

    Hei! Asuuko joku teistä kenties pirkanmaan alueella ja tarvitsisi lapsenvahtia/ apua kotitöissä? Minulla on nyt kesäloma ja aikaa, kiinnostusta ja kokemusta löytyy...=)

Yhteistyössä