Hakutulokset

  1. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heippa! Täällä kirjoittelee sisko + pirpana 29+0. Onnea ja tsemppiä kaikille hurjasti! Itsellä tausta oli se, että hakeuduin hoitoihin yksin kun eksä ei halunnutkaan lasta. Erosin ja lähdin prosessiin yksin. En ole katunut päätöstäni. Itsellä siis tuloksetonta yritystä eksän kanssa, mistä...
  2. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *joulukuussa*

    Kiitos mutrunen ja marlin kommenteista. Tietenkin ne rakenteet on se tärkein asia ihan ehdottomasti. Siitä ei ole epäilystäkään. Tuo sukupuoli vain on kiva tietää myös, mut sivuseikka.
  3. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *joulukuussa*

    Kui musta tuntuu et mun rakenneultra on jotenkin kauhean aikaisin... Mulla nyt 18 +4 ja rakenneultra on jo 17.12. Mahdetaankaan silon saada pienen sukupuoltakaan vielä selville... No anyway. Kaikki ok, neuvola oli eilen ja kaikki ok. Rautakuurille jouduin kun hemoglobiini 109. En ole juuri...
  4. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Hei! Jos kerran facen ryhmä sulkeutuu laitoin terpille viestiä sillä haluan ehdottomasti mukaan.
  5. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    No niin. Ei tännekään mitään erikoista. Tänään poksui ja viikko 16 käynnistyi. Töissä en ole kertonut eikä kukaan ole mitään huomannutkaan. Tai ei ole sanonut. Mennään näin vaan edelleenkin. Mullakin neuvola aika harvoin... Oli tossa marraskuun alussa ja seuraava tasan kuukauden päästä...
  6. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    May. Sullahan on pian testailujen aika. Voi kumpa...:heart: Itse menin heti ekan inssin jälkeen ivf.ään. Jokainenhan sen päätöksen tekee, mut itse katsoin inssit itselleni vääräksi keinoksi. Oikea ratkaisu kohdallani. Tsemppiä ja plussatuulia:heart: hurjasti kaikille!! Sisko + pirpana 15+1
  7. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *marraskuussa*

    Heissan! Tänään neuvola ja kaikki ok. Pikkuisen syke kuultiin ja arvot olivat kohdillaan. Influenssarokotuksenkin sain kun pyysin. Olen niin paljon ihmisten kans tekemisissä et parempi näin. Vaatteita olen ostanut ja saanut. Olen ostanut sellaisia bodyja joissa kaksi kokoa yhdessä ja ovat...
  8. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heippa, Ite valitsin luovuttajan pituuden suhteen ja ajattelin myös mikä miellyttää omaa silmää. Enpä paljon miettinyt lopulta koko asiaa. Aluksille peukut pystyssä, että tärppi kävisi. Ja tsemppiä yhtä lailla kaikille muillekin piinailijoille!! :hug: Tamlin, onnittelut plussasta!!!:heart...
  9. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    En mäkään ole ajatellut kestovaippailla. Manducan hankkimista olen ajatellut nyt kun olen lukenut teidän kommenttejanne. Katsotaan sitä kantorinkkaa sitten myöhemmin. Pomolle en ole kertonut, enkä toistaiseksi ajatellut. Tosin asian vaikuttaa mun vuoden loppuun asti oleva määräaikainen ja...
  10. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    No niin. NT-ultra onnellisesti ohi. Katsottiin jopa 4d-näkymälläkin. Mahtavaa. Niskaturvotus olematon ja sydänäänet ja kaikenmoiset käyrät ja arvot katsottiin mitä laitteella näki. Kaikki ok. Suuri helpotus. Nyt uskaltaa vähän relata jo. Jouduin käymään kaksi kertaa kun ekalla kerralla pikkuinen...
  11. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    No niin. NT-ultra onnellisesti ohi. Katsottiin jopa 4d-näkymälläkin. Mahtavaa. Niskaturvotus olematon ja sydänäänet ja kaikenmoiset käyrät ja arvot katsottiin mitä laitteella näki. Kaikki ok. Suuri helpotus. Nyt uskaltaa vähän relata jo. Jouduin käymään kaksi kertaa kun ekalla kerralla pikkuinen...
  12. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Huomenna poksuu täälläkin. Mullakin tunne että nyt ois ilmestynyt se pieni vauvamaha vihdoin. Kun olen pitkähkö ja kohtu taaksepäin kallellaan ei kukaan ole vielä huomannut mitään. Esimiehen katseita vähän epäilin jo mutten lopulta usko, että sekään on huomannut mitään. Ens viikolla...
  13. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Santi ja May. Toivottavasti teillä nyt tärppää! Peukut pystyssä kovasti teidän puolesta.:heart: Tulkaahan kertomaan miten kävi. Joo, mulla on kyllä klinikasta vain positiivista sanottavaa! Ottivat toiveeni todella hyvin huomioon. Suosittelen Tampereen Fertinovaa. Siellä muuten alkoi...
  14. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Hitsipimpula, voimia ja jaksamista :hug: Voimia myös kaikille menetyksen kohdanneille. Ja jaksamista Lumpeelle.:hug: Olen itsekin käynyt läpi sen mahdollisuuden et seurassa jäädään kiinni. Jos hälytys tulee menen lapsivesipunktioon. Täälläpäin rakenneultra aika saadaan vasta kun Np ultra...
  15. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Tervehdys kaikille! Huomenna poksuu eli raskausviikko 11 alkaa...=) Väsymys, vessassa juoksu on ne suurimmat oireet. Ruuissa ei suurta kuvotusta, tosin moni normiruoka ei maistu ollenkaan. Saa etsiä, mikä menee kulloinkin alas. NT-ultraan on viikko ja kolme päivää. Sekin on jo...
  16. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Millamooritz. Jaksamista!!! Otan osaa....kamalinta mitä voi kuvitella.
  17. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Mie olen välttynyt pöntön halailuilta...vaikkei se kaukana ole ollutkaan. Ehkä sen ansiosta, että olen metsästänyt ja syönyt mahdollisimman paljon sitä ruokaa mitä kulloinkin tekee mieli. Joskus se on vaatinut rahallisesti vähän isompia uhrauksia, mutta palkintona parempi olo. Kun...
  18. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Neppisnei. Olen käynyt Ultrassa yksityisellä. Sekä Fertinovassa, Mehiläisessä, että Lääkäritalossa.
  19. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Oi kiitos Ei-noja. Ihanaa, etä muistit. Kaikkia parasta sulle myös jatkossa!!! Sain ajan nt-ultraan ja sen yhteydessä otettavaan verikokeeseen. Menee siis raskausviikolle 12.
  20. S

    Toukokuun tiitiäiset 2015 *lokakuussa*

    Kiitos Terp päivityksestä ja vaivannäöstä.:hug: Kävin tänään ylimääräisessä ultrassa. Ihan vaan mielenrauhan takia. Pikkuinen liikkui jo! Olin niin onnellinen.

Yhteistyössä