Hakutulokset

  1. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sinuna tekisin r-testin... Minulla näytti ovistesti juurikin tuolta, kun viimeksi raskaana olin (halusin kokeilla huvin vuoksi miltä raskaus näyttää ovistestissä) (y)
  2. T

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei kaikki himotestaajat! Täällä yksi megahimotestaaja kyselee kokemuksia Apteekin ultra testistä... Olen tehnyt ko. testejä 4 kpl nyt ja kolmessa on näkynyt haamu ja yhdessä vahvempi haamu, jonka siis selkeäksi plussaksi tulkitsin. Tänään aamulla tein cb digin ja pc testit ja ne näyttikin...
  3. T

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Tervehdys kaikille toivoville! Olen pitkään seurannut eri palstoja ja nyt vihdoin päätin itsekkin kirjoittaa. Ikää on 31 ja meillä kotona myös ihana 09 tyttö. Nyt siis tilanne pikkukakkosta tehdessä on tullut siihen pisteeseen, että on otettava kaikki konstit käyttöön. Aika on varattu...
  4. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    plääh ja äääh... :kieh: Täällä odotellaan menkkoja vieläkin. Saisivat jo alkaa, että pääsis vihdoinkin uuteen kiertoon ja sais "virallisen" yrityksen alkamaan. On tää kyllä touhua, tää naisen elämä: ainaista odottelua :laugh: Ensin ootellaan menkkoja ja sitten ootellaan ovista ja sitten...
  5. T

    Lapsettomuus hoitoon menossa tai siellä jo:)

    SookyS olen myös PH-alueelta. Itselläni on viimeisistä menkoista aikaa n.8 kuukautta ja otin yhteyttä omaan terkkariin asian tiimoilta, sieltä lekuri sanoi että kokeillaan terolutia.... noh, kärsimätön kun olen niin varasin gyne ajan terveystalosta ja painelin sinne siis. Gyne totes sitten...
  6. T

    Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

    Hei, täältä uusi "yrittäjä" ilmoittautuisi mukaan :wave: Ehkäisyttä ollaan menty jo kohta kaksi vuotta. Itsellä on kiertohäitiötä ollut aina, joten plussaa ei pahemmin ole edes odoteltu.... mutta nyt vihdoin ja viimein päätin tehdä asialle jotain =) Eli virallinen ensimmäinen yrityskierto...

Yhteistyössä