Hakutulokset

  1. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Niinu88, Joku juuri sanoi ettei sitä 3+ saa kaikki ollenkaan :) Mathilda83, onnea ja tervetuloa! :) tilanteeseen en osaa kommentoida, luulen että ideoimasi keskustelu henkilöstöihmisen kanssa on hyvä.. tai soitat neuvolaan ja kysyt haittaako aineet noin varhaisessa vaiheessa Tää on ehkä jo...
  2. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    iiris_lorea kuulin että kalaöljyä kannattaa miettiä sen korkean a-vitamiinipitoisuuden vuoksi!! Itse syön lady vitan raskausvitskuja, niillä mentiin viimeksikin.
  3. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Pinsuli ne TOASin kämpät on superhalpoja, tähdätkää ihmeessä vähintään tuon kokoiseen! kyl riittää rahat kun minä maksan yksin yli 800e meidän vuokrakaksiosta.:) oireista, ai teitä ihan totta oksettaa jo? lupaavaa. minulla ei ole kuin satunnaista lievää yökötystä joskus. luulin että se...
  4. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    meidän lapsille tulee ikäeroa neljä vuotta. aika paljon verrattuna teihin muihin. aloin miettimään hittojako jännitän tätä niin paljon. ajattelen aina liikaa. varmasti menee hyvin ja onnellista tulee olemaan jos muillakin.:) luulisi vielä että suht helppoa kun toinen on jo sen verran iso...
  5. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    täälläkin ähky ja syöminen. isous!:D Huomasin sellaisen, että nivelet on jotenkin kankeammat?? onko muilla vastaavaa? venyttelin aiemmin paljon ja olin suht notkea, nyt ei taivu sit millään. voiko johtua odotuksesta vai olenko vaan laiska ja kuuntelen itseäni liikaa:D
  6. E

    ****Plussanneiden raskausoireketju****

    ennen plussaa ei oireita. ei kiinnittymisvuotoja, kipuja, ei mitään! nännit ihan vähän arat, kuten ennen menkkojakin. menkkojen oltua kaksi päivää myöhässä, tajusin tehdä testin. sen jälkeen, ajoittain ihan mieletöntä palelua, joskus väsyttää paljon. syön PALJON. lihonut viikossa varmasti...
  7. E

    muita yllätysvauvan odottajia?

    *ilmeisesti olen palstan ainoa jonka raskaus on muutakin kuin vaaleanpunaista, joten poistettakoon tämä:)
  8. E

    yllätysvauvan odottajia?

    *ilmeisesti olen palstan ainoa jonka raskaus on muutakin kuin vaaleanpunaista, joten poistettakoon tämä:)
  9. E

    "Menevämmät" äidit, miten sopeuduit vauvan tuomaan elämän muutokseen?

    minäkin haluaisin tietää:D painin juuri kyseisten kysymysten kanssa saatuani tietää että toinen lapsi tekee tuloaan.
  10. E

    yllätysvauvan odottajat hoi!

    *ilmeisesti olen palstan ainoa jonka raskaus on muutakin kuin vaaleanpunaista, joten poistettakoon tämä:)
  11. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    mariet hyvä kun sanoit tuosta neuvolasta! täytyypä itsekin soittaa sellainen pian! sitä ultraa ei odottais kyllä yhtään pidempään kun on pakko!
  12. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mmaria, minulla myös toiveissa salata asia yli joulun vaan saapa nähdä kuinka käy:D turvotus on niin mahtavaa että ihme on jos ei joku hoksaa pian. pidetään peukkuja et salaisuus säilyy:)
  13. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Niinu88, hyvä idea tuo faboryhmä.:) odottelen kriittiset viikot ja liityn sitten mielelläni mukaan.
  14. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    oletteko pohtineet kuinka uusi tulokas muuttaa elämää, kuinka mahdolliset esikot ottavat tulokkaan?:) Minua mietityttää moni asia. 3,5-vuotiaallani varmasti ottaa koville yhtäkkiä jakaa äiti ja huomio. Toisaalta ihan hyvä koulu, ettei jää mikään ainoan lapsen prinsessasyndrooma päälle:D Sitten...
  15. E

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    hihiiii tännehän on tullut paljon uusia! tervetuloa vaan minunkin puolesta! :) Maarii, paljon tarrasukkia <3 kauheaa tuollainen.:( itselläni on ollut yksi keskenmeno keväällä 2012, ja todennäköisesti yksi kiinnittymisyritys(olin varma raskaudesta ja plussasin haamun mutta menkathan sieltä tuli...
  16. E

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    niin, ja mitä sanotte tähän: lähdin pitkästä aikaa kunnolla viihteelle viime lauantaina, rv 4+2. pam. onko mahdollista että vauvi olisi vahingoittunut?:(
  17. E

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    emelea ilmoittautuu mukaan LA 1.8., pikkusisarus 07/10 tytölle. itse 26. synnäri lienee Naistenklinikka. tämä oli täysi yllätys. ihan raskauden poissulkemiseksi tein testin eilen, kun kaksi selkeää viivaa pamahtikin tikkuun. ei mitään oireita! mitään! nännit vähän arat, pientä nipistelyä...

Yhteistyössä