Hakutulokset

  1. Emiliana de la Luna

    Terolut mimmit

    Niin ja terokokemuksia vielä, että nyt viime kierrossa alkoi menkat jo terojen aikaan, eli kp 22?! Ja ne kestikin sitten kymmenen päivää... :( Tämä alku vuosi tullut vedettyä niin tiukkaa linjaa painonpudotuksen suhteen, että sekin voi vaikuttaa vuotoihin... Ovista oon tikuttanu ihan...
  2. Emiliana de la Luna

    Terolut mimmit

    Hei! Kirjottelin tänne vuoden vaihteessa, mutta sitten tuli niin paljon diagnoosia ja lähete naistenpolille niin hetkeksi siirryin taustalle. Nyt tuntuu että voisi taas alkaa haaveilemaan vauvasta, kun naistenpolin suunnitteluaika lähenee :p Seuraavana vissiin tiedossa pistohoitoja. Meillä...
  3. Emiliana de la Luna

    Terolut mimmit

    majlen83 mulla oli kans jossain vaiheessa ehkäsyn pois jättämisen jälkeen vaaleanruskeaa vuotoa, mutta menkat ei alkanu kunnolla. Jos sulla kuitenkin on ovulaatio ilmeisesti ollut heti, niin jospa lähteny kierto jollain tavalla pyörii :) Mikäs tilanne on nyt?
  4. Emiliana de la Luna

    Terolut mimmit

    Heippa! Toisen gynekäynnin saantia oli sitten paha pcos-diagnoosi... Että ei tarvi paljon ovista tikutella kun täysin tyhjää näytti molemmat puolet : / Verikokeissa ei ollut häikkää, kilpirauhasarvoista tsh olisi gynen mukaan hyvä jos 1-2 ja mulla oli 2,18. Kuukautisten poisjäänti ei siis...
  5. Emiliana de la Luna

    Terolut mimmit

    Heippa täällä uusi teroilija! :wave: Mahtava palsta tämä, olen kahlannut ainakin puolet läpi tiedon janossani =) Ehkäisy meillä on jätetty pois 06/13 ja kyselin jo silloin, että milloin otan yhteyttä neuvolaan, jos ja kun menkat ei lähde pyörimään. Silloin useampi vuosi sitten ehkäisyrenkaan...

Yhteistyössä