Hakutulokset

  1. I

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    :D tuo tila kuulostaa ruhtinaalliselta!! Meillä on koko talossa n. 60 asuinneliötä, ja aikuisilla+pienellä alakerta käytössä, eli tupa ja makuuhuone. Yläkerrassa on sitten nuo teinit.
  2. I

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Tammikuisiin, joo!! Omppuf, mulla on ihan juuri sama. Nyt kp36..
  3. I

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    On muuten niin, että väsymys on aika toimiva ehkäisykeino... :rolleyes: Jospa täältä kevättä kohden virkistyttäis!!
  4. I

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    TÄSSÄhän olis se minun ketju <3 Varmaan mahtuu mukaan!!! Vähän niinku tjotti-meininkiä on, mutta meininkiä kuitenkin ;) Ikää mulla jo 37, lapset -96, -98 ja -13. Nyt kp16/? ...
  5. I

    Vauvakuume - Pieni ikäero?!

    Hassu se on tuo ihmismieli :D saas nähdä, mitä tästä tulee, vai tuleeko enää mitään. Nyt on niin tylsä vaihe "kierrostaki" menossa, ettei edes jännitä mikään!
  6. I

    Vauvakuume - Pieni ikäero?!

    Joo, jonkinmoinen "kierto" on olemassa, mutta ei siitä vielä ehkä ota selkoa... Imetin melkein 7 kuukautta. Siis nyt vasta ollaan vieroituttu, tai vasta ja vasta, mutta mulle tämä oli varsin hyvä imetysaika. Mulla on kokemusta vajaan 2 vuoden ikäerosta vanhempien lasten osalta. Ajattelin että...
  7. I

    Vauvakuume - Pieni ikäero?!

    Onko teitä muita? Meidän vauva on vasta 7 kk ja kovasti toivoisin hänelle pikkusisarusta. :heart:
  8. I

    Onko enää olemassakaan muita, kuin yhdistelmärattaita?!

    Varmasti ainakin käytettynä :) Meillä ainakin on ihan normaalit perusvaunut, oon tykännyt kovasti.
  9. I

    Pinnasänky & laskettava laita

    Kyllä, yhdyn tuohon kakkoskohtaan. Meillä ei ole laskettavaa laitaa tällä kertaa ja olen kaipaillut sitä kyllä. Mutta en sen takia ruvennut sänkyä vaihtamaankaan :D
  10. I

    Ensimmäiset kiinteän ruuan maistelut

    Minä oon ronskisti antanu sen verran kun syö. Poika reilu 4kk ja täysimetetty ollut. Mustikka-vadelmasosetta, päärynää ja kasviksia on maisteltu. Päärynä tietenkin suosikki, itsekin siitä tykkään eniten :D saattaa mennä purkillinen päivässä maistiaisia.
  11. I

    Äidiksikö vielä?

    Kyllä vielä. Minäkin. 36 vuotta ja lähes täysi-ikäiset lapset, 2kpl. Sain iltatähtöseni kesällä :) Kuinka ketjun aloittaja? Joko on vauva maailmassa?

Yhteistyössä