Hakutulokset

  1. T

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Heippa pitkästä aikaa :) Täällä on sairasteltu sitten kunnolla joulun ja uuden vuoden välissä. Meille iski norovirus ja jouduinkin sairaalaan tiputukseen. Onneksi vauvvalla on kaikki kuitenkin hyvin :) Ja nyt täällä ollaan jo terveitä! Eilen käytiin neuvolassa eka kertaa ja kuunneltiin...
  2. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Meillä oli just varhaisultra. VItsit et jännitti mennä sinne... Siellä oli pieni 0,56cm pallero, ihan oikeassa paikassa ja sydän löi vimmatusti =) kaikki oli hyvin kuulemma, ja vastasi kokoonsa nähden raskausviikkoja. <3 oon niin onnellinen ja helpottunut, kun näki tämän kaiken <3 kuviakin...
  3. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Hei pitkästä aikaa! Täällä menossa nyt 6+2 ja tosiaan lauantaina ois varhaisultra :) meinaa jo jännittää. Oon joutunut olemaan sairaslomalla tämän viikon voimakkaan pahoinvoinnin takia. Ei meinaa mikää pysyä sisällä ja olo on ihan hirveä kokoajan. Olisko kelläään hyviä vinkkejä...
  4. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    No tuolla rahalla ei kyllä varmasti saa ihan kaikkea sitä mitä pakkaus pitää sisällään :) toivotaan et vuodelle 2014 tulisi ihana pakkaus! Mulla onneksi sisarilla on jonkin verran kaikkia vauvan tavaroita, joita varmasti saan sit heiltä...kunhan vaan kerron heille jouluna tämän pikku...
  5. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Tammi-helmikuussahan sen äityspakkauksen pitäs vaihtua, niin näkee mitä se pitää sisällään :) Meki kyllä otetaan varmaanki se pakkaus, kun ensikertalaisena ei meillä vielä mitään ole. Onko jos sen ottaa rahana niin millanen summa?
  6. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Varhaisultra: Täällä Oulussa Meri-Oulu vastaanotolla maksaa vain 55euroa :) eli ei paha hinta yksityiseltä. Kun taas Mehiläisessä yms. saat maksaa satasia. Itse ainakin halusin mennä varhaisultraan, kun eka neuvola on vasta 8.1 joulun takia ja kun oli muutenkin ruuhkaa neuvolaan. Ihana...
  7. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mulle kans sanottiin et noit omega-3 ei kannata syödä just tuon a-vitamiinin takia...
  8. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Syöttekö muuten mitään vitamiineja? Itse syön tuota raskausajan monivitamiinia. Tarviikohan muuta edes syödä? Ainakin apteekissa sanottiin, että tuon pitäs pelkästään riittää kun se sisältää kaiken tarvittavan :)
  9. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Sain ekan neuvola ajan vasta tuonne ke 8.1 :) Mutta ajateltiin et käytäs yksityisellä nyt joulukuussa. Sainkin ajan yksityiselle la 14.12 :) nyt sit pitää jännittää sinne asti. Saakohan tuolta yksityisen ekasta ultrasta mitään kuvaa jo mukaan? Siinä ois hieno lahja vanhemmilleni jouluksi, kun...
  10. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Ja meillä kans löytyy kaksi pientä koiraa. Ollaan tässä mieheni kans mietitty et mitenhän sitä sitten selviää kun on rattaat ja kaksi koiraa. Mutta luulenpa että nuo meidän koirat on niin laiskoja, että hyppäävät varmaan vaunujen alas kyytiin ;) Onneksi ovat niin tottelevaisia et ne on helppo...
  11. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Mulla ainakin on lihassärkyä. Tuntuu kuin ois pumppitunnin vetäny, vaik ei oo :D Muuten mulla on olo ollut tosi hyvä, kunhan muistaa syödä säännöllisesti. Välillä kihelmöi tissejä sivulta ja iltaisin tuntuu turvottavan aika paljon. Ja mulla ei ikinä oo ollu finnejä, ja niit ei oo edes...
  12. T

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Ihanaa joulukuun alkua kaikille :) Täällä kans yksi onnellinen plussaaja. Tehty on jo neljä testiä, kun en millään meinannut uskoa tätä todeksi. Digitestillä näytti tänään aamulla raskaana 2-3 :) Oman kierron mukaan ois menossa nyt rv4+5. Huomenna ajattelin ekan kerran soitella neuvolaan...

Yhteistyössä