Hakutulokset

  1. Y

    Ystäviä...

    Hiukan yksinäinen nainen etsii ystäviä päiviinsä,koiran kaa lenkille,seuraksi muuten vain,touhuamaan yhdessä muuta kaikenlaista mitä voi tehdä ystävän kanssa.Asun itä-vantaalla,lähellä hakunilaa ja mellunmäkeäkin.Oon 35-vuotias aika ujo,hiljainen ja arkakin aluksi,kavereita kaipaan...
  2. Y

    masennusta kellään...

    Onko masennuksesta kärsiviä,sairastavia ihmisiä lähiympäristössä?Alue hakunila,kontula,vuosaari ja muut lähialueet tuossa vieressä.Oon 35-vuotias ja poden masennusta jo useampaa vuotta.Kohtalotovereita olisi kiva löytää.
  3. Y

    Yksinäisyyttä tuntevat...

    Täällä vähän masentunut nainen etsii kavereita,hyviä ystäviä joilla ehkä myös masennusta tai muita mielen ongelmia.Tykkään nähdä kavereita,käydä ulkona kavereiden kaa,harrastuskin kiva jos kaveri olisi,joku joka ymmärtää masennuksen jollain tavalla:)Tarvitse ei olla masennusta tm.kunhan...
  4. Y

    Ystäviä...

    Täällä hyvin yksinäinen äiti kaipailee kaveria läheltä,länsimäki,jakomäki,mellunmäki, hakunila,kontula,alueet olisivat hyviä,asun kaikkia alueita suht lähellä.Oon yli 30-v.,alle 35-v.kuiteskin ja toivoisin että olisit suht samanikäinen.Mies kuuluu myös perheeseen,lapsia 2...
  5. Y

    ystäviä...

    Täällä kaipailee 34-v.naimisissa oleva nainen.Asustamme itä-vantaalla,lähellä mellunmäkeä ja hakunilaa.Kotona oon pv.joten aikaa tutustua uusiin ihmisiin.Ottakaa yhteyttä jos haluatte hyvän yhteyttä pitävän ystävän :)
  6. Y

    Kirjekavereita tarvitsisin:)

    Heipsis :) Haen kirjekavereita ympäri suomea äideistä,sinkuista,perheellisistä tai perheettömistä naisista...Itse oon kotona oleva äiti,lapset koululaisia.Perheeseen kuuluu aviomieheni.Asutaan pääkaupunkiseudulla,ei helsingissä mutta lähellä helsinkiä,hyvin lähellä.Aika yksinäinen olen...
  7. Y

    Yksinäiset...

    Moi =) Täällä kaveria hakee yksinäisyyttä poteva 33-v.avioliitossa elävä nainen.Naisia kaveriksi haen shoppailemaan,kahvitteluun,urheiluun ja vapaa-aikaan muutenkin...Kotosalla oon joten aikaa on =) Kaikki jotka kaveria kaipaavat,laittakaa viestiä alle tai yv.kun koko nimi s.postissa niin en...
  8. Y

    Eikö ystävä kelpaa...

    Heips:) Tässä päälle 30-v.äiti hakee ystäviä ajanviettoon kun kotosalla päivät olen...Asutaan itä-vantaalla,lähellä hakunilaa,perhe aviomies ja kaksi tyttöä.Kaikki alueelta vantaa-helsinki jotka haluavat yhteyttä pitävän ystävän ja toivon samaa sinulta myös:)Laittakaa viestiä niin vastailen kun...
  9. Y

    Kavereita:)

    Moi! Täältä vantaalta kirjoittelen,itäiseltä alueelta.
  10. Y

    yv.puuttuu...

    unohtui että ei oo nyt yv.ku laitoin kirjautumatta ilmotuksen nyt...
  11. Y

    Kavereita:)

    Täällä 33-v.kahen koululaisen äiti etsii ystäviä kaikkeen kivaan mitä ystävän kanssa voi keksiä:)Keneltä puuttuu hyvä ystävä tai on lisää ystäviä vailla niin laittakaa yv.tulemaan taikka s.postiosoite jättäkää kun omassani koko nimi ni en laita näkyville...Tutustutaan ja ystävystytään,asun...
  12. Y

    Ystäviä täältä kautta:)

    Heips:) Ystäviä huhuilen jotka ovat valmiiita yhteyksiä pitämään ja tapailemaankin toisinaan...Oon 32-v.kahen tytön äiti täältä itä-vantaalta,aviomieskin on.Tytöt koululaisia,ala-asteella.Kotona pv.oon joten sellaiset jotka haluavat yhteyttä pitävän ystävän ja joilla aikaa välillä nähäkkin,niin...
  13. Y

    ystäviä etsiskelen:)

    Tääl 32-v.äippä kaipailee uusia tuulia uusista kavereista itä-vantaalta ja miksei muualtakin pääkaupunkiseudulta:)Lapset koululaisia,alaluokilla viel ja mieskin taloudesta löytyy,36-v.Kotosalla oon toistaiseksi joten kaverit olisi kiva lisä pv.ja sitten kun töiden aikakin koittaa kavereita hyvä...

Yhteistyössä