Hakutulokset

  1. S

    Toinen lapsi 2014?

    Äskön malttamattomana tein vielä digin ja Se näytti raskaana 1-2 <3 nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti..
  2. S

    Toinen lapsi 2014?

    Täälläkin tehty positiivinen raskaustesti äskön :heart: joulukuun vauva <3
  3. S

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea Hentuntenttu ja Lintsa! :) Jos sitä itsekin uskaltautuis testaamaan huomenna. :) Jos nyt menkat alkaa niin sitten täälläkin haaveillaan 2015 vauvasta..
  4. S

    Toinen lapsi 2014?

    Tänään saatu digiin hymynaama eli dpo -1 :)
  5. S

    Toinen lapsi 2014?

    Täälläkin pitäis muutaman päivän päästä olla ovis joten testailut alotettu. Tässä kierrossa ajattelin käyttää clearbluen digitestejä halppistestien rinnalla. Jos vaikka tuo plussatuuli tulis tännekin kun sitä näyttää olevan liikkeellä :) Tästä kierrosta tulis jouluvauva :D
  6. S

    Toinen lapsi 2014?

    Tänään kp1/35, yk4..:ashamed:
  7. S

    Toinen lapsi 2014?

    Täälläkään ei mitään ihmeellistä. Jos vielä muutaman päivän malttais odottaa ja sit testailis.. Mulla ovis tulee tosi myöhään (kp25) joten odottelu tuntuu tosi pitkältä.. Kohta tosiaan siirtyy sit jo vuodelle 2015 ja esikoinen kasvaa ja kehittyy kauheeta vauhtia. Vauvakuume vaan kasvaa! :p
  8. S

    Toinen lapsi 2014?

    Kyllä toi on Booboo mun mielestä jo kunnon plussa, onnea! Mulle voi päivittää kp 1/35, yk 3.
  9. S

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea willarose ja näkymätön! :heart: Mut voi lisätä jännäilijöihin. Eilen sain tikutettua ovulaation eli tänään olis sitten dpo 0 :) Mun kierrot on näköjään venyny melko pitkiks synnytyksen jälkeen kun nytkin vasta kp 24 tein ovisplussan. No parempi myöhään kun ei ollenkaan :p
  10. S

    Toinen lapsi 2014?

    Täällähän on moni plussannu! Ihana kuulla :heart: Mulle voi päivittää tänään kp2/30-40 yk2.
  11. S

    Toinen lapsi 2014?

    Vihdoin ja viimein se ovistikku näytti plussaa! :) Tänään tosin jo kp 27 eli melko pitkä kierto tulossa.. :confused: Tänään loppu ovistikut eli huomenna niitä metsästämään lisää :) Onnea plussanneille ja onnea muille yritykseen!
  12. S

    Toinen lapsi 2014?

    Tänään kp 20/30 eikä vieläkään ovista : / viiva on kyllä vahvistunu mutta ei lähellekään yhtä vahva kun kontrolliviiva...
  13. S

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea kuppikakku! ja tsemppiä niille joilla alkoi uus yk :heart: Esikoista kun yritettiin niin monen negan jälkeen toivoin vaan aina että menkat alkais ees ajallaan että pääsee yrittään taas uudestaan. Niin ärsyttävää kun menkat myöhässä ja tietää ettei silti ole tärpännyt.. Siis kuika...
  14. S

    Toinen lapsi 2014?

    Heippa, Täällä myös toinen lapsi haaveissa ensi vuodelle. Esikoinen on syntynyt 6/13. Tänään vihdoin alkoi menkat ensimmäistä kertaa synnytyksen jälkeen ja yritys voi alkaa :) Eli tänään kp1/30 (saa nähdä kuinka pitkiä kiertoja nyt tulee..)

Yhteistyössä