Hakutulokset

  1. B

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tulin viimein kommentoimaan teidän testejä ku oon kuitenki seurannu tätä ketjua jo kauan. Mä en itse oo niin hirvee himotestaaja paitsi kausittain, mut muiden testejä tiirailen täällä aina välillä innoissani. Viljaa, hienot viivat sulla! Leonella, mäkin näen sun testissä haamun! Mikä dpo on...
  2. B

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Merope, lapsettomuuslääkäri hylkäsi lähetteen näkemättä meitä ja syynä se syksyinen mun nimittämä kemiallinen, joka luokiteltiin lääkärissä erittäin varhaiseksi keskenmenoksi, koska digitesti näytti silloin plussaa. Ei olisi pitänyt kertoa siitä, niin oltaisi luultavasti päästy tutkimuksiin. Nyt...
  3. B

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Onnea plussasta vauvatoiveinen!!! Toivottavasti se kestää loppun asti tällä kertaa :heart:. Mä tulin niin iloiseksi ihan vilpittömästi, kun luin tuon uutisen täältä ja toivon kaikkea parasta sulle! Käyn täällä välillä lueskelemassa teidän kuulumisia ja onhan niitä plussia ropissut, onnea...
  4. B

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Hei Mut voi poistaa taustalta. Taidan olla nykyään eri aaltopituudella, kun en ymmärrä näistä lapsettomuustutkimus- ja hoitojutuista mitään. Palailen takaisin, jos siltä tuntuu joskus myöhemmin tai jos siirrytään itsekin lapsettomuustutkimuksiin. Tsemppiä kaikille tällä taipaleella :heart...

Yhteistyössä