Hakutulokset

  1. J

    Kaurakeksiohjetta pikaiseen pliiiis

    Niin, joskus löysin myllyn parhailta idioottiyksinkertaisen kaurakeksiohjeen josta meidän iskä piti kovasti. Nyt sama osoite tarjoaa kaikkea muuta kuin niiden keksien ohjetta. Löytyiskö pikaisesti keneltäkään :whistle: :p Ukkeli töissä ja piti leipasta pikku-Jennyn kanssa niitä salaa huomiseksi...
  2. J

    En löydä kaurakeksien ohjetta, pika-apua

    Niin, joskus löysin myllyn parhailta idiootti yksinkertaisen kaurakeksiohjeen josta meidän iskä piti kovasti. Nyt sama osoite tarjoaa kaikkea muuta kuin niiden keksien ohjetta. Löytyiskö pikaisesti keneltäkään :whistle: :p Ukkeli töissä ja piti leipasta pikku-Jennyn kanssa niitä salaa...
  3. J

    Alvsbytaloista kyselisin....

    Vastasin ap:n kysymykseen (toisin kuin sinä), joka tiedusteli älvsbytaloissa asuvia tai hankkimassa olevia. Ja ennen tuota luin aloituksen älsbytalojen halvasta hinnasta... vai olikokaan halpa jne.... ja minusta sävy oli muutamissa kirjoituksissa aika selvä. Joten otin omalta kantiltani vain...
  4. J

    Alvsbytaloista kyselisin....

    En osaa omastani vielä kertoa koska on vasta paperilla. Mutta innoissani odottelen.... Tontti 1800m2 maksoi 12500e ja talo muutoksineen vähän reilut 103 000e. Isäni tekee meille autotalli /varaston ja erkkerit sekä parveke/terassi piirrätytettiin mutta tehdään myöhemmin, sitten kun minäkin...
  5. J

    Mikä tärkeä asia jonka haluatte lapsellenne opettaa..

    Lähes kaikki tärkeät opetukset onkin täällä jo listattu.... Lisään vielä että oppia, että elämässä ei ole pakko muuta kuin kuolla, mihinkään muuhun ei saa ketään pakottaa, Mitään ei saisi pitää itsestään selvyytenä, mikä itsellä on hyvin Keskustelutaito myös vaikeissa asioissa Kaiken...
  6. J

    Muita tälläisiä lapsia...

    Terrrve pitkästä aikaa. Meillä on tällainen tempperamenttinen tyttö, 1v 5kk. Kun suuttuu, hakkaa päätänsä lattiaan tai tuoliin tai kaupan ostoskärryjen työntöaisaan..... jep jep Siinä pitelen rauhassa omaa malttia sitten kasassa ja seuraan muiden ihmisten reaktioita hymyillen. Oma kokemus on...
  7. J

    että joskus tekis mieli %%&&##

    \ :D :D B) jep jep .. kyllä vähän rajoilla käväs :wave:
  8. J

    että joskus tekis mieli %%&&##

    Tiedättekö tunteen kun joskus heittää sekunnin murto-osassa mittari punaiselle? Tänään meinasi yhden seniorihienostorouvvvvalierihattutyylilyylin tukka pölähtää kun mittari pääsi heilehtaan.... mrrrr :$ :$ Juuri oon saanu meidän vauvvelin kuntoon aikas rajusta rota-viiruksesta. Jouduttiin...
  9. J

    shamppoo?

    meillä on tytöllä aikas nykerö tukka vieläkin (1v2kk) mutta on aina lisätty kylpyveteen joko linnashamppoota, bed time bathia tai jotain muuta mietoa... myssyjen alla hikoilee kuitenkin pää sen verran ja on mietoa kun sen sekoittaa tosiaan siihen kylpyveteen. ja tuleehan siitä se ihana puhdas...
  10. J

    Paljon taaperonne syö nami nameja viikossa?

    tyttö on 1v ja 2kk, eikä ole maistettu. viilis on herkkua. suklaata on saanut maistaa muutaman murusen ja tykkää kyllä, mutta rajoitan vielä makeiden syöntiä, kun ei juuri niitä osaa itsekkään kaupasta vaatia. :D :D :D
  11. J

    lapsi ei juo tarpeeksi

    meillä tyttö ollut tosi huono juomaan aivan pikkuvaavista saakka. jossain 4-5kk paikkeilla piti lähes 2 kuukauden kokonaisen juomalakon. ei mennyt maito mistään kapistuksesta. nyt tyttö kohta 1v2kk ja juo edelleen huonosti. päivän saldo nesteitä yhteensä on yleensä juuri se 500ml + tietty...
  12. J

    lapsi tippui pinnasängystä

    meillä tyttö 1v2kk ei ole vielä esittänyt minkäänlaisia merkkejä kiipeilystä sängystä ulos, mutta naapurissa samanikäinen poika roikkui jo komiasti laidalla. siellä irroitettiin myös 2 pinnaa ja opetettiin näyttämällä kulkemaan pinnanraosta pylly edellä itse. meillä on sama edessä jossain...
  13. J

    Virallisesti tällepuolelle!!!!

    onneksi olkoon :flower: ja tervetuloa :D täällä on vähän hiljaisempaa kuin oli vaavipuolella. meillä tyttö täyttää kohta 1v2kk ja on ikävä kyllä edelleen rota-viiruksen kourissa :( kakka haisee ja banjot soi, alkaa jo vähän tuntumaan että taitaa äiteekin haista kun en ole ulkoilmaa saanut...
  14. J

    Kellojen siirto

    meillä herättiin ennen 8-9 välillä aamulla. illalla on aina menty 21 nukkumaan. nyt herätään aika tasan tarkkaan seiskalta joka aamu. et sellanen vaikutus..... :x
  15. J

    meillä on rota-virus

    kiitos teille. juu huomasin pihlanmamma että olit vastannut meille. onneksi teillä ruvetaan jo olemaan voiton puolella, siis pihlan voinnissa. itselläsi onkin vielä muutama viikko jäljellä :D nyt on meillä hirmuinen kuume ja tyttö vaan nukkuu. juonut on heti aamusta taas sitä osmosalia...
  16. J

    meillä on rota-virus

    tänään alkoi meillä hirmuinen oksentelu klo 9. aamulla. aamumaito tuli sänkyyn. siitä noin 2 tuntia eteenpäin tyttö 1v2kk oli oksentanut noin 15 kertaa. ulos oli jo tullut sappinesteet ja limat. enää ei ollut mitään oksennettavaa. mehua nielaisi, ja oksensi. lähdettiin treen hatanpäälle...
  17. J

    kengät jalassa kävelystä

    meillä kanssa vähän kompuroidaan kengät jalassa. pidetään aina sillon tällön sisällä sellaisia sandaaleja ja talutetaan käsistä, yksinään kun niillä menee, kompastuu joka matonreunaan, kynnykseen ym ym. reeniä vaan niin kyllä niillä kohta jo juostaan =) =) =)
  18. J

    Kun isi ei kelpaa

    moikka :wave: meillä on ilmaantunut nyt tuollainen samanlainen vaihe. itse olen päätellyt vain että se on tulosta siitä että olen niin paljon tytön kanssa kahdestaan kun iskä käy töissä. "hoitokeinona" olen alkanut ihan säännöllisesti ottamaan mammalomaa, jolloin häippäsen kotoa ja tyttö ja...
  19. J

    Minkä kokoiset kengät?

    tyttö täytti 1v ja käytiin kenkäkaupassa mittauttamassa jalka ennen joulua niin se oli 17.
  20. J

    Lusikoinnista

    \ sama juttu meillä :wave: tyttö juuri täytti vuoden ja olen lukenut että jotkut vuoden ikäiset saavat jo lusikan käteen ja lappavat itse edes jonkun verran ruokaa monttuun mutta meillä ei voisi tällaista vielä edes kuvitella. neuvolastakin tuntuu heillä olevan kova hoppu tyrkyttää sitä...

Yhteistyössä