Hakutulokset

  1. E

    Tuplamammat 2013-2014

    Moi! Oon vähän pihalla näistä jutuista, mutta tulin moikkaileen silti :) Täällä taitaa enimmäkseen olla juttua pikkuvauvavaiheesta, meillä kun tytöt tulee jo 10kk. Molemmat ryömii, toinen hakee konttausasennon ja pääsee itse istumaan. Tukea vasten puskevat seisomaan. Molempien tasapaino...
  2. E

    Tuplamammat 2013-2014

    Heipä hei kohtalotoverit! Mä olen nyt törmännyt tähän astisen tupla-arkiuran haastavimpaan vaiheeseen. Tytöt 8kk ja halu mennä, tehdä ja kokea on suuri, taitoa tehdä edellä mainittuja asioita ei nimeksikään. Istumaan oppiminen jaksoi viihdyttää neitejä hetken, nyt niitä pitäisi seisottaa...
  3. E

    Tuplamammat 2013-2014

    Moi moi! Joulut ja uudet vuodet juhlittu, suunnilleen samaa arkea se ainakin meillä oli tällä kertaa. Mä en oikeen päässy tunnelmaan mukaan... Meillä sanottiin tuossa joulua ennen byebye hyville yöunille, johan niistä saatiin 6kk nauttikin. Vauvat valvoo ja riekkuu vuorotellen. Ei kipuja, ei...
  4. E

    Tuplamammat 2013-2014

    pohjoistuuli meil on alusta asti pelattu ton jauheen kanssa ja parhaimmaksi ratkaisuksi olen todennut, että vettä keitetään isompi satsi, laitetaan puhtaisiin keitettyihin pulloihin jääkaappiin ja sekoitetaan sitten jauheen kanssa ja lämmitys mikrossa. En sit tiiä meneekö miten pahasti pieleen...
  5. E

    Tuplamammat 2013-2014

    Joo meil on kans kirpparilta haalitut noi kypärät. Ei niin haittaa vaikka jäiski tarpeettomiksi... Käyttekö koko perheen kesken kaupassa? Ennen ku tuli lunta niin meil oli tapana mennä vaunuilla tekeen pienemmät ruokaostokset ja jos autolla niin toinen jäi vauvojen kans kotiin. Tänään...
  6. E

    Tuplamammat 2013-2014

    Jk voi ei, yskä on kyllä varmasti tosi kurja noin pienillä! Meidän esikoinen yski tosi kovasti kun sairasti siis keuhkokuumeen, mutta pienet eivät yskineet. Antibiootti tuli sen takia, kun kuume nousi uudelleen päivän kuumeettomuuden jälkeen ja myös kun oli tosiaan tuo yksi keuhkokuumeinen...
  7. E

    Tuplamammat 2013-2014

    Jk79, joo onneksi ollaan jo toivuttu! Oli se tosi viheliäinen tauti. Toivottavasti teillä ei mene lenssu pahaksi. Nenäfriida ja keittosuolatipat koettiin parhaaksi avuksi...ja sitten se lääkekuuri, jota ilman ei kyllä olis toivuttu. Ajankäyttö on mulle niiiin suuri haaste! Luen välillä...
  8. E

    Tuplamammat 2013-2014

    Tulin vaan nopeesti kertoon, et ollaan pikkuhiljaa toipumassa! Jes! Perjantaina molemmat vauvat sai antibioottikuurin ja seuraavana päivänä oltiin jo paremmassa kunnossa. Nyt toimi tk loistavasti vaik edellis viikolla olin kyl valmis taikoon koko laitoksen siperiaan :) Nytkään ei ollu kyl...
  9. E

    Tuplamammat 2013-2014

    Voi vitsit meil on ollu sairasta menoa jo kolmatta viikkoa. Esikoinen sairastu keuhkokuumeeseen kitarisaleikkauksen jälkeen ja hänen kanssaan käytiin tk:ssa kolmesti kunnes lopulta päädyttiin sairaalan ea:han ja saatiin diagnoosi ja apu. Kun hänen olonsa alkoi helpottaa ja sai taas yöllä...
  10. E

    Tuplamammat 2013-2014

    Otatteko mukaan loikkarin tuolta arkea ja juhlaa-ketjusta? Meillä Ansku ja Hensku, identtiset tyttöset. Syntyivät 6/2013 rv 35+2. Arki on lievästi sanottuna kiireistä, niinkuin varmasti itse kullakin täällä ;). Perheessä myös 6-vuotias eskarilainen, joka elää jotakin esiteini-ikää metkuineen...
  11. E

    Arkea ja juhlaa kaksosten kanssa!

    Moikka moi! Tulin vierailemaan tyttöjen 4kk päivän kunniaksi! Äkkiä on aika mennyt, juuri oli päällänsä kauheat synnytystuskat ja nyt on ihan erinlaiset tuskat. Kävin nimittäin eilen ekaa kertaa pitkästä aikaa pumpissa ja ai että kun tuntuu jalkalihaksissa... Kädet on hyvässä kuosissa kiitos...
  12. E

    Arkea ja juhlaa kaksosten kanssa!

    Nicci no worries, käyn mä näköjään täälläkin aina välillä kurkkimassa! Eihän sua nyt yksin voi jättää :D Alkaa vaan vähän tuntua, että täällä tämä on tällaista yksinpuhelua. Tytöt tulee huomenna 3kk! Kovasti jokeltavat ja pienet naamat on useimmiten yhtä hymyä, mun rakkaat :heart:
  13. E

    Arkea ja juhlaa kaksosten kanssa!

    Harmi kun tää ketju kuivui pois. Mä muutan fb:n puolelle vertaistuen kaipuussani, siellä käy kaksoskeskustelut vilkkaana. Moi! :)
  14. E

    Arkea ja juhlaa kaksosten kanssa!

    Tiiättekö muhun alkaa iskeä nyt turnausväsymys. Pikkutytöt nukkuu edelleen ihan hyvin mutta eri vuorolla mikä tarkoittaa tietenkin mulle erittäin lyhyitä nukkumispätkiä öisin ja käytännössä ei ollenkaan omaa aikaa päivisin. (oma aika= saada ripustaa kerralla koneellinen pyykkiä kuivumaan)...
  15. E

    Arkea ja juhlaa kaksosten kanssa!

    Kiva kuulla Circus teidänkin kuulumisia! Onko kokoeroa vielä paljon tyttöjen välillä? Meillä pienempänä syntynyt veti 2kk iässä siskonsa ohi painon suhteen :D On sellainen jykevä pakkaus ja toinen nyt huomattavasti sirorakenteisempi ja hieman pidempi. On se kyllä hurja tahti, mitä kasvavat...
  16. E

    Onko keinoa alentaa nopeasti verenpainetta? Alapainetta?

    Juo vettä ja vedä syvään henkeä. Yritä rentoutua. Pyydä, että joku hieroo niskaa.
  17. E

    Arkea ja juhlaa kaksosten kanssa!

    Sanokaapa nyt mitä mä teen väärin tän ruokailun suhteen. Tytöt ei kasvata maitomäärää vaan lyhentävät ruokaväliä! Ihan uskomattoman typerältä tuntuu syöttää 1,5 tunnin välein. Tuntuu että kasvaa tuttipullo käteen kiinni... Sitkeästi juovat vaan kerrallaan sen 100ml vaikka pulloon laittais kuinka...
  18. E

    Arkea ja juhlaa kaksosten kanssa!

    Hui herranjestas minkälaista menoa teillä on ollut Neiti-81! Toivottavasti sulla on ollut siellä hoitoapua. Missähän häpimama, Circus ym kumppanit?
  19. E

    Suosittele hyviä valmiita kasvispihvejä joissa ois selleriä ja porkkanaa ainakin?

    Pakastealtaassa on tosi hyviä porkkanapihvejä. Olisko Apetit? Sellanen vihreä pahvipakkaus. Ne on aika lähellä niitä pihvejä mitä meiän koulussa oli :)
  20. E

    Arkea ja juhlaa kaksosten kanssa!

    Neiti-81, oliko teidän molemmilla tytöillä koliikkia? Meillä toinen huutaa iltaisin tunnin verran, luulin sen jo olevan ohi mutta taas yltyy... Vuorotellen sitten miehen kanssa kannetaan ja hyssytellään. Nyt saivat rotarokotteenkin, että sekin tekee vähän vatsavaivoja. Oletteko te ottaneet...

Yhteistyössä