Hakutulokset

  1. E

    Sattuisko paikalla oleen Terveydenhoitaja-lehden 6/2007 omistajaa?

    Tarvisin kipeesti tietoa yhdestä jutusta mikä siinä on! Ja oon niin pönttö, etten löydä tota lehtee mistään nettiarkistosta.
  2. E

    Onko kuparikierukka sellaneen ehkäisy, ettei vaikuta ihoon, painoon, mielialaan...

    Vai mikä sellanen olis? Ei ainakaan yksikään pilleri :kieh:
  3. E

    Onko teillä osa lapsistaa nukkunut perhepedissä ja osa ei?

    Onko esim eka lapsi ollut perhepetiläinen ja toisen syntyessä heti sovitusti laitettu vauva omaan sänkyyn eikä viereen? Onko teidän mielestä epätasa-arvoista lasta kohtaan? Mä oon aatellu että JOS mulla joskus on toinen lapsi niin enää en tule tätä perhepeti rumbaa aloittamaan...on tää omaan...
  4. E

    Haluatteko arvostella meidän kotia?

    Syksyllä muutettiin ja nyt näyttää tältä! Pienellä, siis todella pienellä budjetilla ollaan rempattu ja sisustettu, mutta mun mielestä on tullu viihtyisää! Mitäs mieltä olette? http://www.aijaa.com/v.php?i=4161578.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=4161619.jpg...
  5. E

    G:Montako kertaa enimmillään teidän lapsella on ollut flunssa yhden kevään aikana?

    Meillä vuotaa taas nenä tytöllä, kolmatta kertaa tänä keväänä. Yksi isompi flunssa kuumeineen ja sen jälkeen jotain räkätautia ja nyt taas!!! Huomaa, että on aloitettu päivähoito tässä talossa.
  6. E

    Auttakaa mua koulutehtävässä!

    Mun aivot on jotenki jumissa. Eli tehtävänä on kuvailla lapsen ja hänen perheensä lääkehoidon toteutus-ohjaustilanne sairaalassa. Miten kuvailisitte? Mun tekis mieli vaan kirjottaa, että tässä tätä panadoolia on siihen kuumeeseen. Ei varmaan ihan riitä :saint:
  7. E

    Kun on kerran tuo kysely vuokralaisille niin otetaan sama myös asuntovelkaisille!

    Eli asunnon koko, ikä ja kuukausierä? Meillä 100 neliötä, rakennettu -88, kuukausierä 570?... (sis. korko, lyhennys ja vakuutus) ...aika halpaa asua omassa kun vertaa noihin vuokriin =)
  8. E

    Kertokaa lisää kiinteästä korosta!

    Mikä tuo kiinteä korko on mistä on puhetta tuossa korkokeskustelussa? Kertokaa joku tarkemmin ...kustannuksista myös!
  9. E

    Mikä ihme on vialla kun puuhella vaan savuttaa?

    Muutettiin viikko sitten tähän taloon ja entinen omistaja näytti että puuhella varmasti toimii...nyt me ei saada sitä vetämään ei sitten millään. Onko vika käyttäjissä vai olisiko aika tahtoa nuohooja...? Onko paikalla puuhellan käyttäjiä? :wave:
  10. E

    Tykkääkö tosiaan kaikkien muiden lapset maidosta?

    Siis ihan lehmänmaidosta? Tissimaito kyllä kelpasi meilläkin hyvin ja sitä saikin 1v4kk ikään asti ja nyt ei sitten menekään alas tuo lehmänmaito. Ikää nyt siis kohta 1v7kk. Yksivuotiaasta on annettu maistaa silloin tällöin ja nythän sitä pitäisi jo juoda kunnolla, mutta ei vaan tykkää...
  11. E

    Onko kukaan koittanut noita netanttilan sisutustarroja?

    Mun mielestä nuo kukat on ihania! Varsinki tuo gerbera =) Onko niitä vaikea saada liimattua seinään ilman kupruja ja pysyyköhän ne hyvin kiinni...aika kallis on jos meneeki heti pilalle tai jo ennen ku saa ees seinään kiinni! Onko kenelläkään?! :wave:
  12. E

    Miten kukaan on tohtinut ostaa "käytettyä" taloa?

    Tuntuu, että kaikkialla on hometta ja kosteutta ja vesivahinkoa. :| Me ollaan juuri tekemässä kauppaa talosta ja vaikka se on tutkimuksissa todettu "terveeksi" niin silti pelkään, että sieltä löytyy hometta... Meillä meni jo kesällä yksi asuntokauppa ohi, kun peräännyin viime hetkellä homeen...
  13. E

    Ei vitsi, miten saadaan vanhan tuharin haju pois talosta?

    Me ollaan ostamassa taloa vanhalta mieheltä. Löydettiin meidän unelmien paikalta todella hyväkuntonen talo edullisesti, MUTTA...siellä haisee ihan vanhalle tuharille :D Onko tuo syy perääntyä kaupoista vai lähteekö tuulettamalla ja siivoamalla sitten kun pappa on vienyt omat huonekalunsa...
  14. E

    Siis onko teidän lapsilla ihan hirveän kuuma pää?

    Mun 1,5 veen pää on välillä niin kuuma, että voi kuvitella miten siitä vaan höyry nousee! :o Ei siis oo kuumetta eikä sairaan olonen vaan hikinen ja kuuma! Neuvolassa ei oikeen noteerattu mitenkään kun yritin kysellä, et onko normaalia. Mulla itellä ei oo kuuma, vaik saman verran meillä on...
  15. E

    Tiskikoneen asennus vuokra-asuntoon?

    Kui se pitää tehä että menis kaikkien lakien ja sääntöjen mukaan? Tarviiko paikalle kutsua vähintään putki-sähkö- ja talonmiehet vai saako sen kytkeä ihan itekseen?
  16. E

    Lasten koko crocs-kengissä?

    Jos lapsen jalka on kokoa 21 niin onko silloin siis crocseista oikea koko tuo c4/c5? Tai ainakin lähelle oikea... Tyttö rakastaa mun crocseja mutta ei viiti sen antaa niillä leikkiä kun on niin likaiset. Ajattelin tilata sille omat! :D On varmaan kivan näköiset noin pienet! Vaan ei niillä...
  17. E

    Saako kosteusvahinkotalosta remontilla hyvää?

    Jatkanpa tätä samaa linjaa kun täälllä on aina jollakin kokemusta asiasta kun asiasta! =) Eli harkitaan vesivahongosta kärsineen talon ostoa... Eli jos talossa on ollut vesivahinko kylpyhuoneessa (kukaan ei tiedä kauanko vesi on ollut väärässä paikassa) niin onko siitä talosta voinut saada...
  18. E

    Ostaisitko talon jossa ollut vesivahinko?

    Jos siis olisit taloa ostamassa ja talo olisi muuten sopiva? Vesivahinko korjattu, mutta ennätti muhia niin kauan, että omistajalla puhkesi astma. Remontin jälkeen oireita kotona ei ole ollut. Niin ja nyt kosteusmittauksessa ei löytynyt mitään erikoista! Ja onko korjattu vesivanhinko hyvä syy...
  19. E

    Minkä ikäiselle annatte makkaraa?

    Esim. grillattua tai makkarakeittoa? Meiän 1v2kk ikäinen tyttö tykkäisi makkarasta ihan hulluna, muttei olla vielä tohdittu antaa muuta kuin pieni pala maistiaisiksi silloin tällöin... Olisikohan makkara meilläkin vasta ensi kesän herkku?
  20. E

    Miten teillä on tehty asiat 1-vuotiaan kanssa G!

    Minkälaista ruokaa lapsenne syövät? Koostumus? Omalle tytölle joudun edelleen vetää ruuan sauvasekoittimella hienoksi...yökkää muuten, eikä syöminen onnistu. Syö toki itse omilla sormillaan paloja ja leipää yms. Minkälaisessa sängyssä lapsi nukkuu? Miten nukutatte illalla? Meillä "vauva"...

Yhteistyössä