Hakutulokset

  1. V

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Unohdin tossa täpinöissäni kertoo noita lista juttuja :ROFLMAO: eli Oon 25\ eka lapsonen olisi Tämä\ Sairaala olis EKKS.
  2. V

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Hei! Viimein pääsen tänne odottajiin mukaan! :X3: Eilen tein Ekan positiivisen testin ja tänään vielä uudestaan ennen kuin uskoin :LOL: laskettuaika olis laskurin mukaan 8.12! Me oltiin yritetty vuosi ja 3kk ja oltiin jo tutkimuksissa käyty. Söin sitten 1kk letrozolia, vaikka mitään syytä...
  3. V

    Selittämättömästi lapsettomat!

    Hei! Kiitos viestistä :) Meille ei siis vielä tehdä inseminaatiota vaan yritetään pelkkien hormoonien kanssa. Tämänhetkisen suunnitelman mukaan eka inseminaatio olisi syksyllä, jos ei sitä ennen tärppää hormoonilääkkeiden kanssa. Lääkeri totesi itsekkin että hassua määrätä lääkkeitä ilman...
  4. V

    Selittämättömästi lapsettomat!

    Hei! Me ollaan alottamassa hoitoja tolla letrozol lääkkeellä, kummastakaan ei ole löytynyt mitään vikaa vaan spermanäyte normaalin rajoissa ja vielä paljon oli siittiöitäkin, mulla normi ovis: follikkeli oli viimekierrossa 15mm ja hyvät limakalvot. Oon tikuttanut monta kuukautta ennen tota...
  5. V

    Syksyllä lapsettomuustutkimukset/hoidot aloittavat

    Hei! Mäkin tulisin mukaan kirjottelemaan. Olen siis 25v ja mies 26v. Yritys alotettiin tän vuoden tammikuussa mutta syksyllä tuli intuitio että kaikki ei voi olla kohdallaan. Käytiin tutkimuksissa ja miehellä todettiin teratozoospermia, eli 97% siittiöistä epämuodostuneita, lääkärin mukaan...
  6. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa vaan kaikille pitkästä aikaa! Käytiin sitten tutkimuksissa niinkuin joskus kesällä kirjottelin. Tulokset tuli ja lähete naistentautien poliklinikalle jatkotukimuksiin ja hoitosuunnitelman tekoon. Miehellä todettiin teratozoospermia, eli siittiöistä 97% epämuodostuneita. Mulle lääkäri...
  7. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    No niin mulle voi päivittää YK 9 kp1\28-30? mutta pääseepähän taas yrittää :rolleyes: Mietin tässä et pitäisikö käydä ihan varmuuden vuoksi gynellä :mad:
  8. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Hei kiitos lohdutuksista :oops: aika ajoissahan mä nyt testin tien, mutta tuli sellainen olo että menkat alkamassa. Alavatsa kipuilee ja kaikki ketuttaa (aivan selvät pms oireet mulla). KP oli 28/30 eli dpo 13. Yön yli kun nukuin pääsin yli harmituksesta, mutta varma fiilis että tänään illalla...
  9. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ähh tein tänään testin, vaikka menkat tosiaan pitäisi alkaa perjantaina. Nega tuli :unsure: Hitto olin jo tosi toiveikas ku todistetusti oli oviskin :( Viime talvena sitä mietti että kesällä sitä varmaan ollaan jo raskaana, nyt kesän jälkeen saa taas toivoa jos edes ens talvena olis. :poop:
  10. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Viisi päivää niin pitäisi joko menkat alkaa tai tulla plussa testiin. :X3: jos nyt olis tärpännyt kun eka todistettu ovis! Mulla on tosi vajaa viikko töistä ja opiskeluista, vaan 1koulutus joka on lähinnä aamupäivisin. Mitenhän saan ajan kulumaan :whistle: kehitellään joku piinailuviikon "muuta...
  11. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Voi apua, kävin lukemassa noita odottavien keskusteluja ja itkuhan siinä tuli. Ihani keskusteluja vauvaa varten tehdyistä hankinnoista ja ketä särkee minnekkin ja kenellä jännittää. :love: Mulla on vapaa viikonloppu ja mies töissä pe-su joka päivä 8-22. Eilen vielä joutui jäämään ylitöihin ja...
  12. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pupulipallero KP 23, ei mitään erikoisia oloja. Vatsa ollut kipeä vähän väliä :\ kävin nyt sitten juhlimassakin pitkän selvittelyn ja uskottelun jälkeen (jos olisin raskaana, olisi viikko 4 aluillaan, eikä istukka olisi vielä kehittynyt?) oli ihana rentoutua hyvässä seurassa, vaikka vähän...
  13. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Paputoive, luin sun viestejä niin innoissani. Harmi että testi näyttää eka haaleeta ja sit toinen ei ees sitä :( Mutta älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, testi näyttää kuitenkin varmimman tuloksen muutama päivä siitä kun menkat pitäis alkaa. en ollu koskaan kuullukkaan et jos testi näyttää...
  14. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pumpulipallero ja ladygreen mulla menossa KP 19 eli joku bpo4 rinnat hieman kipeät ja väsy, johtuu varmaan jostain ihan muusta mutta mies puhuu kokoajan että nyt oot raskaana. :D Mulla ei edes mitenkään kuumottele testata, on niin kiinni kaikissa työ ja opiskelu jutuissa että ehdi miettiä. Oon...
  15. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    M|RA sillon en menny yksityiselle koska lääkäri( tai sairaanhoitaja se varmaan oli) oli vakaasti sitä mieltä että kierto tasoittuu omia aikojaan, ja niinhän siinä lopulta kävi, kierto pikkuhiljaa palautui siihen normaaliin 30 päivään. Itse ajattelin että elimistö kai ensin puhdistuu...
  16. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    M|RA työ löytyy jo, korkeakoulussa oon erikoistumassa :) en haluu säikytellä mutta mulla kesti vuosi siinä kun odottelin että kierto tasautuu pillereitten jälkeen. Sillon ei yritetty vielä vaan lopetin pillerit aikoinaan kun lääkeri totes outojen oireiden johtuva niistä. Kierto oli 50-100 päivää...
  17. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mustikk4 mulla ainakin oli alkuun jotenkin stressaantuneempi olo, aluksi yritys olikin sellaista tulee jos on tullakseen ja kuitenkin malttamattomana tein r-testejä välillä jo kp29 vaikka tiesin että kierto on 30 päivää :p. Nyt on jotenkin osannut suhtautua rennommi tähän. Tottakai toiveet aina...
  18. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mustikk4, jos jatkan tikuttamista niin ostan ehdottomasti digi testejä. Vaikka sainkin tänään ihan selvän plussan ovistestiin! Viimein! Siis kp 15, eli kierto tulee olemaan se minulle normi 30 :) pupuiltu on, nyt peukut pystyyn ;)
  19. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    M|RA ja paputoive maksoin hoidosta opiskelija alennuksen jälkeen 25€\h eli 50€ syy miksi kävin siellä oli nimen omaan vauvatoiveet ja kerroin niistä jo varauksen tehdessäni. Hänellä kuulema käy paljon asiakkaita jotka yrittävät lasta. Seuraava hoito on 2 viikon päästä ja yleensä 1-2x kuukaudessa...
  20. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä menossa KP 14. Ovista tikutan muttei vielä mitään. :\ Kävin siellä hyöhyketerapiassa, ihanan rentouttava kokemus! Käsitteli siis koko kropan, keskittyi niihin alueisiin jotka vaikuttaa kohtuun, munasarjoihin ja hormooni toimintaan. Takaraivossa totesi jännitystä ja kysyi onko migreeniä...

Yhteistyössä