Hakutulokset

  1. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Pääsihän sitä jakautumaan ja ei käynnistykseen asti mennyt! Meille syntyi siis poikavauva 1.7 klo.6.43 3880g 52cm rv 42+0 (En saa kännykällä punaista väriä, pahoittelen!!)
  2. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    "Mukavaa" että täällä on muitakin kärsimättömiä odottajia. ;) Eipä tännekään tullut juhannus vauvaa. Mitään kipeitä supistuksia ei ole, eikä muitakaan synnytyksen merkkejä. Huoh, tuskaista on. Loppuviikolle on onneksi varattu aika äitipolille sairaalaan. Viimeistään viikonloppuna olisi...
  3. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea talvi1:lle vauvasta! :) Sockervadd, oletpa hyvin saanut painoa pois! Toivottavasti vauvan kanssa hommat sujuu jatkossakin mallikkaasti. Tsemppiä! :) Mistä tietää onko vauva laskeutunut ja pää kiinnittynyt? Omaan ja miehen silmään näyttäisi et massu ei ole enää niin korkealla, mutta...
  4. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Huomenia kaikille! Ja onnea taas niille jotka ovat jo vauvautuneet. Tänään taas viikot poksuu. Mulla on ihan sama kuin AnnaOnnilla! Parina iltana ja yönä ollut kipeähköjä supistuksia, mutta kun vauva nukahtaa kaikki loppuu kuin seinään. Pöhpöh. Maha tuntuu koko ajan olevan ihan pinkeä ja...
  5. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Minä olen myös täällä tuumaillut että katsooko teillä neuvolatäti joka käynnin yhteydessä kohdunsuun tilanteen. Minua ei ole kertaakaan koko raskauden aikana tutkittu alakautta, ei edes lääkärineuvola käynnillä. :/ Olen vaan tyytynyt siihen että kyllä ne sinne kurkkaa jos näkevät sen...
  6. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Huomenta vain! Ja tasapuolisesti onnea kaikille vauvautuneille! Innoissani olen kaikkien kuulumisia täällä lukenut ja miehellekin aina kertonut kun joku teistä on päättänyt jakautua. ;) Omaa napaa sen verran että olo on kuin valaalla. Maha on korkealla (sf-mitta 34cm) ja joka paikka...
  7. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Moikka moi! Aivan super ihanaa kun kevät tulee! Olen niin fiiliksissä!! :flower: Pääsee pihaa laittamaan ja kukkia ostamaan. Olen kyllä loistava kukkien tappamisessa kuin kasvattamisessa. Yrttinikin, joita kasvatin siemenestä asti, olivat elvytys yrityksistä huolimatta lopettaneet elämisen...
  8. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Kiitos Pikkumöntille sanan avauksesta! 8)
  9. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Ihanaa huhtikuuta kaikille! Ja Letulle minunkin puolesta iso kiitos uudesta pinosta! Hui! Miten te pystytte jo nyt pakkailemaan sairaalakassia? :D Tuntuu ihan hurjalle. :D Toisaalta eipä tuohon la:n ole enää kovin pitkä aika. :) Mikä on sype? :/ Mulla ei ole ollu vielä edes...
  10. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Hei vain taas kaikki! Ihanan paljon olette keskustelleet! Joka päivä käyn lukemassa mitä tänne kuuluu, omilta kiireiltä en ole ehtinyt vain mitään kommentoimaan. :( Rakenne UÄ oli kaksi viikkoa sitten ja todella varman poikalupauksen kätilö antoi. Itkuhan siinä selällään ollessa meinasi...
  11. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Oon ihan kateellinen teille jotka ootte jo rakenneultran käyneet<3 Onnea vain kaikille! :) Minulla on vielä muutama viikko, koko ajan mietin että onhan vauvalla kaikki hyvin ja entäs jos ei ole? Kaikkea sitä päässä liikkuukin vaikka reippaasti tuo asukki on ruvennut iltaisin mahassa mylläämään...
  12. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Pitää vaan nyt toivoa ettei uusi tuo virtsatietulehdus. Ensi viikolla onkin neuvola, saavat siellä sitten katsottua onko kuuri toiminut.
  13. U

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

    Täällähän käy keskustelu vilkkaana, ja vieläpä asiallisena! ;) Muutaman päivän teidän juttuja lukeneena päätin siirtyä vauva.fi foorumilta tänne. Olen pian 23v ja mieheni vuotta vanhempi. Nyt olisi ensimmäinen tähtisilmä tulossa 17.6. Kaikki on mennyt tähän saakka hyvin ja toivottavasti menee...

Yhteistyössä