Hakutulokset

  1. J

    Maaliskuiset 2022

    Joo musta tuntuu, että tää vähän hiljeni. Muakin ehkä kiinnostaa seuraavaan faceryhmään liittyä jos sellanen perustetaan.
  2. J

    Maaliskuiset 2022

    Moi kaikille! Mä varovasti huutelen tähän keskusteluun. Mä plussasin noin viikko sitten ihan yllättäen. Oli luovuttu vauvahaaveista jo kaksi vuotta sitten - taustalla useampi keskenmeno. mun kuukautiskierto ollut vuoden sisään kaikkea 26-36 päivää, niin en ihan heti osannut huolestua kun...
  3. J

    Joulukuiset 2019

    Mä laitoin sulle @Pompulam viestiä :)
  4. J

    Joulukuiset 2019

    Mä huomaan etten osaa enää luottaa kehooni noiden keskenmenojen jälkeen, että olo on kyllä kaikenaikaa aika vainoharhainen. Koko ajan toivoisin että alkaisi vaikka pahoinvointi. (Vaikka sitä ei ole ollut niissäkään raskauksissa joista syntyi vauvat.) Tai että maha kasvaisi jo. Vaikka viikkoja...
  5. J

    Joulukuiset 2019

    Moi vaan kaikille. :) Mä voisin varovasti huhuilla täällä, haalea plussa testiin tuli keskiviikkona, tummempi sitten eilen. Kolme vuotta on näissä puuhissa oltu, mutta pari keskenmenoa vaan tähän väliin tarttunut. Kotoa löytyy kyl pari vanhempaakin lasta, mutta tää meidän kolmas kyllä...
  6. J

    Huhtikuiset 2019

    Hei @ninnipo77 ikävää että menetit toisen, mutta onneksi toisesta ei ilmeisesti tarvitse olla huolissaan. Olen itse tuollaisen alun vauva ollut kanssa - minun kaksonen meni kesken alkuraskaudessa. Uskaltaiskohan sitä jo nyt loikata sinne faceryhmään, mullahan on vasta ensi viikolla...
  7. J

    Huhtikuiset 2019

    Mä oon kanssa traumatisoitunut kuopuksen jäljiltä mitä nukkumiseen tulee. Oon nyt valvonut 4 vuotta lähinnä. Silmänaluset ei vaalene enää koskaan. Jos kerran herään, niin uudelleen en pysty nukahtamaan. Onneks nyt tää alkuraskaus on pistänyt iltaisin suht aikasin unille, ja välillä keskellä...
  8. J

    Huhtikuiset 2019

    Mites muilla menee tunnetasolla? Mä oon normaalisti aika rationalistinen, mut nyt oon täs parin viikon sisään itkenyt kaikelle. Ilolle ja surulle, ihan jatkuvasti ja monesti vähän ilman syytäkin. Itkettää töissä, itkettää kotona, itkettää mainokset, itkettää musiikki, itkettää :cry::cry...
  9. J

    Huhtikuiset 2019

    Mä olin jotenkin vähän päättänyt että tällä kertaa "hyödytöntä murehtia, koska mitään ei voi tehdä." asenne ois jyräävä - mutta silti vähän rupeaa kuumottelemaan tuo oma varhaisultra joka on nyt kahden viikon päästä. Vaikkakin juu, hyödytöntä murehtia koska mitään ei voi tehdä, niin se...
  10. J

    Huhtikuiset 2019

    Voi ei @sucrine voimia! :(
  11. J

    Huhtikuiset 2019

    Ikävää että teillä kävi näin @Keltain3n :cry:
  12. J

    Huhtikuiset 2019

    Mulla tänään töissä ekaa kertaa ikinä oli niin huono olo, että tuskahiki vaan nousi ja väri pakeni kasvoilta - tähän asti oon pärjännyt ihan normaalisti, mutta tänään kyllä hieman oma olo kuumotteli. Edelleenkään en oksentele, mutta koko päivän on sellainen paha olo vellonut että jatkuvasti...
  13. J

    Huhtikuiset 2019

    Se varhaisultran aika vähän riippuu kyllä laitteistosta että onko liian aikaista. Mulla ei meidän kuopus näkynyt viel tossa vaiheessa neuvolan vanhalla laitteella - sain ajan 2 viikon päähän - jo näky sitten. Tiedän kuitenkin että paremmilla laitteilla noilla viikoilla tehty ultra on ollut ihan...
  14. J

    Huhtikuiset 2019

    @Evelin27 Mulla alko kivut rv 11+(en muista) muistan vaan että seuraavalle viikolle oli np-ultraan aika. Se kipu oli siis ihan järkyttävää, mut mitään vuotoja ei ollut. Ne ultras neuvolassa seuraavana päivänä ja totes et kohtu on kyl kooltaan viikkojen mukainen mut tyhjä. Ne joutu sit synnärillä...
  15. J

    Huhtikuiset 2019

    Tsemppiä @ninnipo77 ! Mulla on edelleen aika vähäoireista tää touhu. Rinnat edelleen kasvaneet ja kipeät. Hajuaisti herkistynyt ja vatsaa vähän välillä kevyesti repii. Tänään kai 5+4. Mä en vaan uskalla enää luotaa omaan kroppaani, oon tehnyt sen 4 positiivista raskaustestiä ja en silti...
  16. J

    Huhtikuiset 2019

    Mä en suoraan kertonut oikeastaan äidille, sanoin vaan perjantaina puhelimessa että oksettaa ja hän kysyi että kipeä vai raskaana - vastasin et katellaan. Oltiin sitten lauantaina samoissa häissä niin kyl hän ihan päätteli juomattomuudestani tilani ja kysyi vaan että menenkö varhaisultraan tällä...
  17. J

    Huhtikuiset 2019

    Hei vaan kaikille! Varovasti liityn mukaan. Meidän vauvan olisi kuulunut syntyä tämän vuoden huhtikuussa, mutta paljastui tuulimunaksi ekan kolmanneksen lopulla viime vuonna. Nyt sitten kohtalokkaasti lauantaina plussasin ja näin ollen laskettuaika on ensi vuoden huhtikuussa. 28.4. Sikäli mikäli...
  18. J

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Mä jättäydyn pois keskustelusta. Ultrassa todettiin tuulimunaraskaus. Toivottavasti olin viimeinen joka sai huonoja uutisia, toivottavasti teillä muilla menee hyvin loppuun asti. ❤️
  19. J

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Mä soittelin neuvolaan tosta mun mahakivusta ja ne tarjos torstaille ultraa, aiempaa aikaa ei ollut. (y) Kovasti yritti terkkari puhelimessakin lohdutella, että kyllä se vuoto yleensä itestään alkaa jos km kyseessä, ja pitäisi ihan hyvänä merkkinä vuodottomuuttani. Epäili että voi myös olla ihan...
  20. J

    Toukokuun toukat 2018 *lokakuussa* <3

    Mulla alko eilen illalla ihan järkyttävä kipu alavatsassa ja alaselässä, mitään vuotoja ei ollut - mut kyllä luokaltaan se kipu oli sellaista supistus ja sappikohtaus kun lyödään yhteen, niin lopputulos tuo mitä koin. En voinut kuin itkeä ja maata, pääsin sängystä ylös tänään vasta iltapäivällä...

Yhteistyössä