Hakutulokset

  1. N

    Kävin vauvafoorumilla

    Siellä oli ihan hirveää, sain traumoja. :D Tästedes pysyttelen visusti täällä, vaikka täällä onkin vähän hiljaisempaa. Paljon parempi meno silti kuin tuolla skitsofoorumilla.
  2. N

    miten käyttäisitte/jakaisitte huoneet?

    Me muutetaan kohta. Uudessa talossa on tällä hetkellä kaksi varsinaista makuuhuonetta, mutta myös sellainen iso tila josta voi hyvin tehdä makkarin, koska sille ei muutakaan käyttötarvetta varsinaisesti ole. Eka mh on n. 15 m2, toinen n. 10 m2 ja se isoin sitten n. 23 m2. Meitä on minä ja...
  3. N

    Pussaatteko lapsianne suulle?

    Tuli vaan mieleen, että mites tämmöinen jakaa mielipiteitä? Itse muistan nuorempana nähneeni kun joku suukottaa lapsiaan suulle, ja ajatelleeni että yäk, ei lapsia voi suulle pussata, pervoa! Mutta nyt kun mulla on omia lapsia niin kyllä niitä vaan tulee suulle suukotettua. Mites muut mammat?
  4. N

    minkälaisia asioita 8-vuotias osaa/pystyy tekemään itse?

    Kiinnostais tietää että mitä kaikkea teidän 8-vuotiaat osaa (tai on osanneet tuossa iässä) tehdä? Lähinnä siksi kyselen, kun olen välillä vähän huuli pyöreänä tuon tytärpuolen kanssa.. tuntuu ettei hän osaa tai ole tottunut tekemään monia juttuja mitä ajattelisin tuon ikäisen jo tekevän...
  5. N

    teinkö väärin - ilkeä äitipuoli(ko?)

    Miehen tyttö (8v) on meillä viettämässä talvilomaa ja oli tänään pappansa kanssa päiväristeilyllä. Päivä oli appiukkoni mukaan mennyt kaikinpuolin mukavasti. Oli syöty ja shoppailtu ja voitettu bingossa kauheat kasat karkkia ja rahaakin ja shoppailtu lisää kaikkea tytölle. Eli sellaista kaikkea...
  6. N

    3-vuotiaan nielurisaleikkaus - kokemuksia?

    Vähän jännittää, että kannattaako tuo leikkaus. Nukutuksen riskit ja muut.. Sinänsä leikkaus ei ole mitenkään välttämätön. Ensisijaisena tarkoituksena olis leikata pojan kireä kielijänne (vaikuttaa r- ja s-äänteisiin) ja samalla nukutuksella sitten nielurisat kun lääkäri huomas niiden olevan...
  7. N

    Päiväkotiin vai ei?

    Meillä on sellainen tilanne että 3-vuotias on ollut nyt syksystä asti päiväkerhossa, joka on 2 tai 3 päivää viikossa aamupäivällä 3 tuntia kerrallaan. Hän on viihtynyt siellä tosi hyvin, ja monesti on tuntunut että tuo aika on vähän lyhyt, hän monesti haluais jäädä pidemmäksi aikaa. Tietty toi...

Yhteistyössä