Hakutulokset

  1. solezki83

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Minulla 28+ 2 vk oli 1158 g paino arvio mutta olen kuullut pahimmillaan että paino arvio voi heittää 1 kg onko tietoa onko mahdollista? hmm...kuinkahan iso vauvamme on nyt.... <3 30+5 rv <3
  2. solezki83

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    ai niin 30+4 vk =) <3
  3. solezki83

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Toissa päivänä jumi polvi yhteen asentoon ja kipu oli tosi kova. päästiin kyssille ni rupesi toimimaan onneksi vauva ei tulut ennen aikojaan , sitä ensin säikähdin et mitä jos se syntyy samalla rytinällä mut onneksi ei . ja nyt 3 x päivässä joutunut käymään oksentamassa...mutta kun kävin N...
  4. solezki83

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Mitä tarkoittaa poks? synnytystä? N oli tänään ei meinannut kuulua sydän ääniä ni säikähdin mutta sitten katsoi ja kuunneltiin ultralla ni kaikki oli hyvin =)
  5. solezki83

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    ässä+pikkuinen kiitos vinkistä , mutta kirjoitan tyhjään vihkoon mitä satun keksimään =)
  6. solezki83

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    29+5 vk niin ja toki hyviä ideoita kirjaan voi ehdotella että mitä sinne kirjoittelisi. hmm...huolestuttaa hieman se että masu ollut tämän aamun vähän kipeä , mutta jospa e ei olisi vaarallista....
  7. solezki83

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Yönenkeli : en saanut viestiäsi jostain syystä. LA 29.4 /solezki83/30/ensimmäinen/KYS tyttölupaus ps. toivonmukaan tyttölupaus tarkoittaa että kumpiko tulossa niin käsitin... Sanokaa kun kirjoitan ns.odotus kirjaa hyviä runoja joita voisin laittaa kirjaan ja kappaleita joita voin omistaa...
  8. solezki83

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Hei, laitan nyt vielä tännekkin .... siis onko listalle mahdollisuus päästä ja miten ?Yrittänyt kysyä monelta sivulta kun täällä ei tunnu saavan vastausta millään ... Uutena sivustolla en siis varmaan osaa käyttää sivua tai sitten kyseessä on joku sisäpiiri jutska....
  9. solezki83

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Heips , olen 29+2 vk miten pääsen listoille?
  10. solezki83

    Huhtikuussa laskettu aika (kys) muita ?

    Kiva olisi tutustua muihinkin mammoihin .
  11. solezki83

    Hei, minulla on laskettu aika huhtikuussa . Pääsisinkö liittymään huhtikuun ryhmään ? tämä on...

    Hei, minulla on laskettu aika huhtikuussa . Pääsisinkö liittymään huhtikuun ryhmään ? tämä on uusi sivu ni en oikein tiedä mten toimia ...

Yhteistyössä