Hakutulokset

  1. A

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Joulukuun muruset 2016 23.11 Viipulavaapula / 33 / 2.lapsi 29.11 Banna / 31 2.lapsi / JS 1.12 Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS SaaraN / 37 / 4.lapsi Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos Not alone / 25 / 2.lapsi Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS Truuly / 38 / 2.lapsi 2.12 Cherokee / 34 / 2.lapsi Poppie /...
  2. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Meille rakenneultrassa annettiin poikalupaus! Ei kuulemma jäänyt epäselväksi mikä tappi siellä vilkkui ;) Mulla myös oli vatsa arka ultrauksen jälkeen. Tuntu, että kätilö tosi kovaa paineli vaikka tosi mukava olikin. Ehkä se sit pitää niin vaan tehdä. Istukka takaseinässä ja nyt on monena iltana...
  3. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Elea85, ei ole sanoja. Hurjasti voimia :hug:
  4. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *huhtikuussa*

    Meillä rakenneultra 24.4. Ja aiotaan kysyä sukupuoli, jos näkyy. Jotenkin mietin, että miks mä en sitä haluais tietää, jos pieni sen vaan näyttää. Neuvolassa tällä viikolla painotettiin, että pitää ite selkeesti ilmaista et haluu tietää sen, muuten ei kerrota mitään. Aniko & pomppi 17+1
  5. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Kiva kun tulee vieläkin uusia, tervetuloa! :wave: Mekin kyllä ollaan niin uteliaita, että halutaan tietää sukupuoli, jos pieni sen vaan näyttää. Vaikka oishan se toisaalta jännempää olla ihan tietämätön :) Mulla kanssa maha ei kasva, ei sitten millään. Sen takia doppler onkin ollu...
  6. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Tervetuloa Sniff ja muut uudet ja sinne vaan faceen. Kaikki varmasti ymmärtää, että se on täysin luottamuksellinen foorumi. En mäkään oo vielä töissä kertonu enkä vielä hetkeen aiokaan, mutta silti ollu facessa nt-ultrasta lähtien. Mä en uskalla vieläkään luopua rannekkeista. Oon pari kertaa...
  7. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Jes! Kolmas kerta toden sanoo (vai valittaminen täällä ;)). Nyt kolmantena iltana kuulu taas pienen sydänäänet :heart: Voi taas olla hyvin mielin ennen kun keksii uutta panikoitavaa :D
  8. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Voi ei, ei enää ikäviä uutisia tähän ryhmään! :'( Tsemppiä kaikille :hug: Ok eli päänsärky kuuluu tähän vaiheeseen - "hyvä". No niin, kyllähän sillä dopplerillakin saa paniikin aikaan... Nyt kahtena iltana kuunnellut, enkä löydä enää ääniä, paniikki! Koitan lohdutella itteäni, että se...
  9. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *maaliskuussa*

    Perhanan päänsärky! Mulla yleensä ottaen toooooosi harvoin, ehkä kerran vuodessa. Nyt viime viikolla ti-to joka päivä, viikonlopun selvisin ilman lääkettä, mut nyt alkaa taas jomottaa :( En tiiä johtuuko siitä, että istun töissä huonossa tuolissa huonon pöydän ääressä nyt pari viikkoa ennen kun...
  10. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Fritang, maaliskuun ketjua kannatetaan myös ja ihan loistavaa, jos löytyy vapaaehtoinen päivittäjä. Saunomisesta, mulla ei kyllä oo ollu mitään ongelmaa. Tänäänkin ehdin jo käydä ja kun rakastan saunaa niin voisin olla siellä vaikka kuinka kauan, nyt raskaanakin ainakin toistaiseksi. Ja kun...
  11. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Ah ihana netposti! Huslab oli lähettänyt tunnin sisällä kättäriltä lähdöstä netpostiin kirjeen, jossa todettiin, että seulontakoe on normaali eikä lisääntynyttä riskiä ole todettu. Nyt kyllä kiittää netpostia, kirje olisi ehkä tullut vasta tiistaina. Ja nopeaa toimintaa myös ultran jälkeen, ei...
  12. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Nt-ultrasta juuri tulleena! Mulla ultrattiin ensin vatsan päältä ja sieltä pieni vilkutteli, mutta jostain syystä näkyvyys oli heikko. Kätilö ei saanut kunnolla mittoja, mutta kuulemma kaikki oli kunnossa kun ehdin jo huolestua. Sanoi, että luultavasti taaksepäin kallistunut kohtu oli syynä...
  13. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Mun piti oikein laittaa vierekkäin tää uusi äitiyspakkaus ja vanha. Jes! Uusi vie voiton :) Eiköhän sitä jo heinäkuun alussa saa kun alkaa olla viimeiset ajat hakea. Mutta kuten Ilokarpalo jo kirjoittikin niin tärkeintä terve vauva ja että kaikki menee hyvin (sait mut melkein itkemään tässä...
  14. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    No niin, Ruotsi-tappion jälkeen päätin tehdä jotain kivaa ja kokeilin taas doppleria asenteella, että eihän sieltä varmaan vieläkään mitään kuulu. Rakko täynnä, makuulla selällä, paljon geeliä ja tosi alhaalla liikuttelin... Ja :heart::heart::heart: Siellä pieni tum-tum-tum kuului!!! T...
  15. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Hobby Hallista mentiin läppäriä kattoo ja siellä oli! En ois kyllä osannu sieltä ensimmäiseks ettii, mutta kun ne käveli vastaan niin mikäs siinä :) Mustia, turkooseja ja keltasia housuja/farkkuja oli ja sitten jotain farkkusortseja. Tammiston myymälä siis.
  16. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Kiitos Napsi dopplerointivinkeistä! Mä tosiaan koitin pari päivää sitten kun oli 10+4 ja ajattelin josko nyt viikonloppuna uudestaan kun en vielä saanut kuulumaan. Tänään oli PAKKO ostaa ekat äippähousut kun neljänkympin Mamalicious-housuja myytiin neljällä eurolla! Oli vielä lisäksi kivan...
  17. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Meillä kanssa kaksi sisäkissaa ja neuvolassa sanottiin et sisäkissojen kanssa ei riskiä toksoon. Samaa täällä: |YLE| Terveys "Mikäli kissa ei syö pikkujyrsijöitä, tartuntavaaraa ei tarvitse pelätä." Vaihdoin nyt sit kuitenkin hiekat hanskat kädessä ihan varuiks, mutta samassa sängyssä ne nukkuu...
  18. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    vuuti, juuri näin! mulla kans ei ikinä juuri ollenkaan ollu finnejä. ja totta, hyvä kun piilossa, ainakin toistaiseksi kun on pitkähihaskausi. katotaan sit kauan tätä jatkuu... Jennu91, mulle tuli kanssa tänään doppler! No, pakkohan sitä oli heti koittaa vaikka arvasin, että tuskin saan vielä...
  19. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Suuresti onnea kaikille loistavista ultrakuulumisista! :flower: Ai nyt se äitiyspakkaus vihdoin julkaistaan?! Johan sitä on monet jo ehtinykin kysellä kun sen alunperin piti tulla jakoon jo vuoden alusta, jos ei ois jääny niin paljon vanhoja. Kivaa, jännityksellä odotellaan, toivottavasti on...
  20. A

    Syyskuun söpöläiset 2014 <3 *helmikuussa*

    Simppu, ok. Voi olla, että tosiaan Nkl:n remppa vaikuttaa. Sasse, mä kävin kanssa tällä viikolla verikokeessa. Muakin epäilytti toi, että saako syödä ennen ja soitin sinne edellisenä päivänä ja kysyin. Tarkisti tiedot ja kun oli ihan se perusseula eikä mitään ylimäärästä siihen lisäks niin...

Yhteistyössä