Hakutulokset

  1. M

    Kohtuullinen bensaraha kaverille..?

    Enpä nyt yhtäkkiä keksi mistä muualtakaan tätä kysellä niin laitetaan tänne. Niin no tietty voisi suoraan asianosaiselta kysellä mutten kehtaa heitellä ihan mitä sattuu summia ja kun itsellä ei oo autoa tai ajokorttiakaan niin olen ihan pihalla tämmösistä jutuista... Niin elikkä se itse...
  2. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Meilläkin on ollut omat vaikeutemme ja kriisit ukon kanssa. Niin ja ainahan isot muutokset tuo tullessaan kriisejä ja sopeutumista. Me yritettiin aikaisemmin raskautta ja molemmat hyvin hartaasti sitä toivottiin. Sitten meni hetkonen kun ei puhuttu ollenkaan lapsesta ja oltiin jo lopetettu...
  3. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Enpä jaksanut eilen kirjoitella mitään tänne. Te muut ootte kyllä näköjään ahkerasti kirjoittaneet, vautsi! :D Eilinen oli aika helppo päivä. Ei juurikaan turvotusta, ei pahoinvointia.. Mutta sitten mielialanvaihteluja. Olin tosi maassa ja surullinen puoli päivää, toiset puoli päivää olin...
  4. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Kirppa 79 on siinä sulla ollut melkoinen makuyhdistelmä! Suklaata ja chilipähkinää :D Mut toi on ihan tosi että patukat ja levyt ei maistu samalle :D Hahahaa, kello on jo kohta puoli yhdeksän ja vieläkään ei oo pahoinvointi iskenyt. Turvotuskaan ei oo tänään ollu niin hirmuisaa kuin parina...
  5. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Tervetuloa kaikille uusille! :heart: Mielikuvitukseton mullakin huomiota herättävä masuturvotus. Tosin ei läheskään noin söpö kuin sulla :) Kiva siinä sitten piilotella massukkaa kun en haluaisi vielä paljastaa raskautta :D Tänään oli eka aamu kun turvotusta ei ollu yhtään mutta nyt iltaa...
  6. M

    Lapseni liittyi Jehovan todistajiin :(

    Eiköhän tyttäresi ole asiaa miettinyt jo jonkin aikaa ja onhan hän jo kuitenkin 20-vuotias. Luulisin siis että hän tietää mihin ryhtyy. Sehän on hänen oma elämänsä jo oma uskontonsa/elämänkatsomuksensa. Jos joku todella uskoo ei kukaan voi hänen mieltään muuttaa. Nämä uskonasiat nyt vain on...
  7. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Kääks eka kertaa kunnolla huono olo! Mulla on parina päivänä tehnyt mieli iha hirveesti pizzaa niinku muutamalla muullakin näemmä täällä :D Nyt tosin pelkkä ajatuskin pizzasta ällöttää. Käväsin tossa äskettäin jääkaapilla ja olo vain huononi vaikkei siellä mitään pilaantunuttu ollutkaan. Sain...
  8. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Voi ku osaaki muuten väsyttää. Varmaan tää matalapainekin vaikuttaa. Ei jaksa tehdä mitään, kaupassa käyntikin oli ihan hirveetä. Nyt sitten kun kotona yritin pikku päikkäreitä ottaa niin ei tullu unta ei millään. Aiemmin mainitsemani ''pieni turvotus'' on tosiaan ollut menossa mukana pari...
  9. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Kiitos tervetuloa toivotuksista. Kiva kuulla että se fb-ryhmä on salainen, saatan tässä sinnekin mahdollisesti jossain vaiheessa ilmestyä :) Täälläkin havaittavissa oireiden vähenemistä. Tosin en tiiä sitten oliko niitä alunperinkään hirveesti loppujen lopuks. Ehkä näin ensiodottajana niitä...
  10. M

    Joulukuun nyytit 2014 ~ toukokuussa

    Taidanpa minäkin liittyä seuraanne :) LA 11.12. monskudi /20v / 1.lapsi / KOS Ai siis Facebookissakin ois ryhmä meille? Jos siihen liittyy näkyykö se muille kavereille? :)

Yhteistyössä