Hakutulokset

  1. J

    Elokuun epelit 2015 *helmikuu*

    Voisin liittyä mukaan :) LA 1.8 Jks14/28/2, miehelle esikoinen/Tyks/Tyttöolo Pyyntö kerhoon laitettu :)
  2. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Onneksi olkoon Wivi!! <3 Hiitu Mulle on nyt tullut hiukan masua ennestään enemmän ja vois sanoa, että vauvamasua. Seisoessa on vatsaa ja aika pinkeää sellaista, mutta istuessa jää pelkät makkarat jäljelle ja vauvamasu katoaa. :D Viikkoja nyt 15+0. Hep87 Onnea hyvin kasvaneesta tytöstä...
  3. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Kiitos! :) Kiva kuulla, että muillekkin kuuluu hyvää ja suht samoilla viikoilla mennään. :) Mä kovin odottelen masua näkyväksi. :D Lihonnut olen jonkun verran, koska pahaanolooni olen syönyt KOKO AJAN ja varsinkin iltaisin. :/ Jks14 13+3
  4. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Terve kaikille! Kuulumisia: Kävin 21.1 nt-ultrassa ja silloin oli rv12+1, mutta rv olikin uä:n mukaan 12+4 :) Kaikki oli hyvin! Tänään rv13+1. Mitäs muille kuuluu?
  5. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Moikka kaikille! Tänään käyty yksityisellä varhaisultrassa ja viikkoja piti olla 7+4, mutta.. Ultrassa näkyi tänään ihanasti alkio, joka vastasi viikkoa 6+6 ja sydän pampatti:heart: Kontrollissa alkiota ei silloin näkynyt, kun viikkoja ollut oletetusta vähemmän. Nyt vaan toivon, että...
  6. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Saraheinä onnea plussasta! :) Eilen käyty antamassa verinäyte ja tänään käyty kontrollissa. Ultrassa ilmeni täysin normaali raskaus ja mun hcg-arvo nousee mallikkaasti!! Alkiota ei vielä näkynyt, mutta se on normaalia kuulemma tässä vaiheessa, kun viikkoja vasta laskurin mukaan 6+0 (voi olla...
  7. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Kiitos veepu123 <3 Huominen enään!!! Onko teillä muilla jäätäviä alaselkä polttoja/kipuja? Mulla iski tänään töissä ihan jäätävä selkä"kipu", ennemminkin poltti. Samanlaista, kuin menkkojen aikaan, mutta 10krt kovempaa. Hyvä ettei ylös tullut, kun niin paljon tuntui.
  8. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Kiitos todella paljon kaikille tsempeistä ja välittämisestä!!<3 Teidän avulla jaksan toivoa! Mulla on nyt sellainen tilanne, että on helpoittanut vasemmanpuoleinen paineentunne. En enään epäile, että on kohdunulkoinen, mutta nyt pelkään joko tuulimaa tai kkm! :( Pelottaa niin paljon, ettei...
  9. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Hei kaikille ja kiitos pahoitteluistanne. :( <3 Tilanne on nyt sellainen, että,kun gyne ultras mut silloin pe siellä päivystyksessä, niin hän sanoi mulle, että mun hcg-arvo on 4000, joten jos normi raskaus, niin kohdussa pitäisi näkyä jotain. Noh siellä oli sit pienenpieni rakkula ja gyne...
  10. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Kohdunulkoinen raskaus mulla!! :'(
  11. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Täällä maataan päivystyksessä, koska mulla vahva epäilys näiden JÄÄTÄVIEN toispuolisten kipujen takia, että on kohdunulkoinen!! Olen parkunut silmät päästäni! Ilmoittelen, kun selviää jotain.
  12. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Liipa kiitos!! :heart: Aika on mennyt, niin nopeasti!! Olet pari päivää vajaa puolenvälin raskautta!! Ihanaa, että kaikki on mennyt hyvin. :) Mä ajattelin, että soitan neuvolaan VASTA rv 7-8, mutta taidan soittaa jo huomenna tämän jäätävän ajoittaisen munasarjakivun takia, joka säteilee myös...
  13. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    En osaa nauttia tästä raskaudesta tällä hetkellä yhtään, vaikka tätä niin monta kuukautta odotin. :( Syy siihen on se, että mulla on hirveä huoli ettei kaikki ole hyvin. Vasemmanpuoleista munasarjaa sattuu useesti samanlailla, kuin munasolun irtoamisen aikaan ja se säteilee samalla...
  14. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Kiitos kaikille oikein paljon onnitteluista!! :) Ja onnea myös muille plussanneille! Olen onnellinen, mutta hieman pelokkain tuntein. Tänään vasta 4+5, mutta aikaa menee äkkiä ja toivon kaiken menevän hyvin! <3
  15. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Ääh.. toi värijuttu meni nyt ihan mönkään :/ Uusi yritys¨ Laskurin mukaan 30.7.15/Jks14/28/Tyks/2/.
  16. J

    ** Yrittämään päässeistä plussanneet, part 2 **

    Heippa kaikille! Pääsin vihdoin siirtymään yrittämään päässeet-palstalta tänne plussaneiden joukkoon! :) Elikkä.. Tätä plussaa yritettiin 11 pitkää kuukautta ja edellispäivänä sen vihdoin sain (vaikken sitä testiä uskonut, koska luin netistä siitä todella huonoja juttuja. Paljon sillä...
  17. J

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    mrs.k KIITOS! :) Kiitos kaikille muillekkin onnittelijoille! :) Täällä olo on antanut toivoa ja te olette olleet todella suuri henkinen tuki tässä matkassa!<3 Kaikki olette ihania ja toivon jokaiselle plussaa testiin ja pian!<3 Toivon, että kaikki menee hyvin ja tämä pitkä haave toteutuu! :)...
  18. J

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Tämän päivän testi. image Nyt uskon itsekkin! :)
  19. J

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Siis toi testi, kun tein EARLY PREDICTOR, niin sen kanssa on MONI saanut vahvan ja selkeän plussan, ei haamua ja KAIKKI muut testit ollut negoja ja menkat alkanut. :/ Mä nyt vaan toivon, että en kuulu tuohon porukkaan. Kunnon menkkakivut alkoi tänä aamuna, niin saa nähdä. Tulen kyllä myöhemmin...
  20. J

    <3 Yrityksen odottajista yrittämään päässeet, SYKSY 2014 <3

    Kävin netistä lukemassa tuosta testistä, kun tein ja TODELLA monella tuo on näyttänyt vahvan ja selkeän plussan, VAIKKA ei ollut raskaana! :O En luota enään siihen tulokseen, vaan odotan et saan tehtyä toisen testin. :/

Yhteistyössä