Hakutulokset

  1. H

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    luna kunne brionpyörät vaihtaa niin jääkö ne etupyörät kääntyviks vai onko ne sit ikäänkuinperusvaunut? Meillä on nyt 3-4 vaihtoehtoa vaunuiks/rattaiks ja keskiviikkona mennään miehen kanssa katsomaan tarkemmin. Nyt vaan googlettanut vaihtoehtoja. Mietittiin Fiinaliina samoja yhdistelmävqunuja...
  2. H

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Siis mä en tarkoita, että Pinsuli olisit syönyt makeaa :D, tuli vaan siis tuosta sun kommentista noi sokerit mieleen. Mä en ole siis joutumassa edes sokerirasitukseen, mikä passaa mulle kyllä :) . Mua silti ahdistaa kun ei ole sitä edellistä raskautta vertailukohtana, että toivottavasti ei...
  3. H

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Pinsuli kun sulle on maistunu makea, niin onko vaaveli pysyny kuitenkin normimitoissa? Mietin kun puhutaan radin vaikutuksista vauvan kokoon, mutta mitäs jos sokeriarvot on kohdallaan ja siltikin laps vaan kasvaa.. Voiko se siltikin johtua siitä sokerin määrästä? Tietääkö joku, kun mä en millään...
  4. H

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Heips kaikki! On kulunut kyllä kohtuuttoman pitkä aika kun oon kerenny ja jaksanu kirjoittaa tänne. Varmaan sekin vaikuttanu, ettei tässä raskaudessa oikein mitään kummallista ole tapahtunut, paitsi toi mahan kasvu. :) Se jaksaa välillä aina hämmentää. Mulle on tullu omituisia oloja kun oon...
  5. H

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Hei! :D meillä oli eilen rakenneultra ja Pinsuli olisit saanut kyllä antaa ollakin sen poikaolon tuolla listassa. Oli jotenkin kyllä sellainen tunne ja niinhän se sitten olikin, POIKA! :heart: Mies on kanssa innoissaan, tulee suvun jatkaja ja pelkäs että saa vain tyttöjä, kun edellisestä...
  6. H

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Moi kaikille taas! Meni ohi toi maaliskuun loppupino kokonaan.. :ashamed: Onnea kaikille tyttö- ja poikalupauksista! Itse joutuu vielä hieman jännittämään asian suhteen. Kaksosten kohdalla jännittää kyllä onko ne identtisiä ja/vai tuleeko sieltä tyttö ja poika. :) Mulla ei oo...
  7. H

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Pinsuli en mä oo mitään oloja kertonu, kun en uskalla veikata mitään.. Tai ei ees oo mitään ajatusta. Tavallaan ois kiva jos tulis poika, kun miehellä on se yks tyttö jo, mutta... Oma napa voi ihan normaalisti, paitsi viime viikolla kun poksu, niin illalla tuntu kuinka joki ois möyriny...
  8. H

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    oma napa Tänään käyty viimein neuvolassa toista kertaa ja hienosti sen möykyn sydän siellä sykki :heart:! Syke pyöri siinä 154 tienoilla ja nyt vaan sitten odotellaan rakenneultraa. Oli kyllä helpottavaa kuulla syke, kun ei doppleria ole kotona, niin sitä on vaan odottanu milloin kuulee ne...
  9. H

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Elythia mullan ihan sama. Kauheen vähän noita käyntejä muihin verrattuna, tosin, meillä vissiin samoilla viikoilla suurin pirtein noi käynnit. Oon miettiny ihan samaa, että milloinkohan se lääkäri oikein on, mutta kun tota aikaa varatessani kysyin, että onko se niin myöhään, niin puhelimessa...
  10. H

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Moi kaikille! Kirjotin pitkän viestin tällä IPadillä viime lauantaina ja just ennenkuin ehdin lähettää niin eikös akku loppunu ja kaikki katos, tietty. Sen verran ketutti, etten oo sen jälkeen jaksanu tehdä mitään kirjoitusasiaa.. : / Sellasta varmaan kirjottelin, kun tuli tuosta Pinsulin...
  11. H

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Meillä on kanssa kaks koiraa, joista vanhempi on epävarmempi ja vaikka on tottunu lapsiin, niin ehkä hieman epäröi niiden äkkipikaisia liikkeitä. Nuorempi taas on niin untamo, että jyrää kaiken alleen ja se ehkä hieman jännittää. Miehen tyttö kun on meillä, niin saa olla kattomassa perään, kun...
  12. H

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Fiinaliina tietty rakenneultraa tarkoitus ei ole katsoa lapsen sukupuolta ;), mutta monellahan se näkyykin. Meillä on RU vasta 4.4., vaikka kyllähän se aika menee nopeasti sinnekin.. Sitä ennen onkin se yks neuvolakäynti. Mulla ei oo mahassa mitään tuntemuksia, enkä varmaan osaa niitä...
  13. H

    Elovauvat 2014 <3 *maaliskuussa*

    Iltaa kaikki! Kiitos tosiaan Pinsulille uudesta pinosta, en tiedä sanoinko viimeksi jo, mutta eipä tuo haittaa.. oma napa ensin mulle ei kuulu siis mitään ihmeellistä, kaikki on ihan normaalisti, mutta jonkunlainen stoppi on tullu mm. jauhelihaan, ihan ällöttääkin ajatus sellaisesta...
  14. H

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Blaah! Mä en halua tulla kipeeksi! Täysin vetämään olo ja aamulla kurkkussa tuntui kaktus. :( toivotaan että saa "lääkittyä" itteensä jotenkin.. Kaveri linkitti mulle kanssa ton äitiyspakkauksen, en tykkää niist oransseista vaatteista, mutta eiköhän ne sitten kuitenkin mene käyttöön. Ihan...
  15. H

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Fiinaliina oli kyllä tiedossa että suvussa syntyy isoja lapsia, mutta lääkärit arvioi sen koko ajan aivan liian pieneksi. Eivät oikein uskoneet, että voi olla totta tuollainen. Pituuttakin tytöllä oli melkoisesti, 58cm. Tuntuu kyllä niin hullulta, että käynnistyksestä yritti puhua, mutta eivät...
  16. H

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Hei vaan pitkästä aikaa! Todella paljon tekstiä tullut ja en kyllä mitenkään pysty kaikkeen vastaamaankaan. Oon käyny iltaisin aina pikaisesti lukemassa, mutta en vaan jostain syystä ole saanut väsymykseltäni aikaiseksi kirjoittaa. :( Ihana lukea kaikkien mukavia ultrakuulumisia ja nää...
  17. H

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Moi, Mulla on alkanu selkeästi nyt joku väsymysjakso, kaks päivää menny niin ettei jaksais töissä olla ja sieltä kotiin päästyä vaan tekee mieli nukahtaa. Onneks on noi koirat, että joutuu pakkoliikkumaan, mutta hillitön väsymys.. Pinsuli vois päivittää mulle sen synnytyssairaalan eli...
  18. H

    Elovauvat 2014 <3 *helmikuussa*

    Hei kaikille! Olen jo pitkään seurannut sivusta, lukenut viestejä tammikuun alkupuolelta lähtien ja osa nimimerkkien takana olevista tuntuu "tutuilta". =) Itse en halunnut liittyä aiemmin seuraanne syksyllä koetun keskenmenon takia ja halusinkin odottaa nt-ultraan asti, jotta näen onko...

Yhteistyössä