Hakutulokset

  1. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea vauvaantuneille :) Ilouutisia: meille syntyi juhannusaattona poikavauva rv 40+5. 4200g ja 53cm. Äiti ja poika voivat hyvin, sairaalassa ollaan. On tämä vaan niin ihana tuhisija ? Satulu ja pieni-ihme 1,5 vrk
  2. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnittelut jo vauvansa saaneille :flower: Ja tsemppiä vauva-arkeen =) Täällä ei ole pahemmin ollut merkkejä synnytyksestä. Muutamana iltana tullut kipeitä supistuksia, jotka ovat kuitenkin yöllä loppuneet. Välillä tuntuu menkka jomotuksia alapäässä. Vauva painaa jo tosi alas, kävely on...
  3. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Lisää vauvoja, ihanaa!! Paljon onnea vauvansa saaneille :) Mulla tuli eilen illalla monta tuntia kipeitä supistuksia ekaa kertaa.. mietin jo et missä vaiheessa sitä soittais synnärille. Mut sit kun menin nukkumaan ni ne loppui. Eli ei vielä synnytys käynnistynyt :/ vaikka onhan tässä vielä...
  4. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Paljon onnea pienestä prinssistä Jousitar :) Miten useasti teillä on neuvolat loppuraskaudesta? Meillä on kahden viikon välein, myös ensisynnyttäjillä... käyntejä on vähennetty säästösyistä. Eilen tosiaan oli neuvola, jossa kaikki ok. Sanoi, että siro poika pitäisi tulla. Lääkärihän ei sanonut...
  5. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Paljon onnea lettu! :)
  6. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heissan! Ihana lukea, että on syntynyt lisää kesäkuisia, paljon onnea jo vauvansa saaneille :flower: Ja tsemppiä sairaalassa oleville, kohta teilläkin on nyytit sylissä :) Mulla oli viime viikolla viimeinen neuvolalääkäri, mikä oli aika pettymys. Ei eronnut neuvola käynnistä muuten kuin...
  7. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Paljon onnea Amy_mam ja jenzei pienistä pojista :flower: Itselläni alkoi eilen menkka-tyyliset kivut kun lääkäri teki sisätutkimuksen. Siitä asti on alavartaloon sattunut. Yöllä sain vain muutaman tunnin nukuttua, ehkä ensi yönä täytyy ottaa Panadol jos ei kivut hellitä. Tänään käyty labrassa...
  8. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heissan! Suza86 paljon onnea pienestä pojasta :flower: Täällä kesälomaa vietellään, äitiysloma alkaa 10.5. Vauvan vaatteet on pesty ja laitettu lipastoon. Silittämään en kyllä aio ruveta, ellei tule tosi tylsää... ;) Pinnasänky on koottu ja pedattu meidän sängyn viereen. Nyt se odottaa...
  9. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Paljon onnea pienestä prinssistä Odottava73 :):flower:
  10. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Ultrassa käyty tänään avonaisen kohdunsuun takia.. huh, säikähdyksellä selvittiin. Ultrassa näkyi, että kohdunsuu oli kiinni ja kohdunkaulaa jäljellä 3cm. Lääkäri sanoi, että pehmentyminen kuuluu asiaan tässä vaiheessa. Kahden viikon päästä uusi tarkastus, muuten saa elää normaalisti =) Tosin...
  11. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Maaliskuussa

    Heipä hei.. saan aikaiseksi tänne kirjottaa pitkästä aikaa :wave: Äsken oli ensimmäinen neuvolalääkäri. SF mitta 25cm, mutta sisätutkimusta tehdessä oli kohdunsuu sormen verran auki.. elikkäs synnytys on lähtenyt kypsymään :'( Sain Kätilöopistolle lähetteen ultraan, jossa katsotaan tilanne...
  12. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Heissan! Täälläkin voidaan hyvin, maha on ihanasti kasvanut =) Kyselisin että millaisia ne supistukset on? Mulla on jo useasti alamaha mennyt kovaksi ja "muhkuraiseksi". Ei ole ollut rasituksen yhteydessä, joko olen rauhassa maannut tai istunut. Mutta mihinkään ei ole samalla koskenut...
  13. S

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Helmikuussa

    Heissan. Minäkin mielelläni liittyisin keskusteluun, löysin myös tämän ryhmän vasta nyt. Kiva lukea muiden kokemuksia. Elikkäs meille on tulossa esikoinen, LA 15.6 poikalupaus :heart:ja synnytyssairaala KOS. Itse olen voinut hyvin alkuraskauden pahoinvoinnin, väsymyksen ja ummetuksen...

Yhteistyössä