Hakutulokset

  1. Y

    Rakkaat palstalaiset

    Ennenkuin päästätte ne pirpananne rimputtelemaan naapureitten ovikelloja, niin muistuttakaa heitä, että se naapurin täti tai setä voi olla nukkumassa yövuoron jälkeen. Joten jos ovikellosta ei kuulu mitään pimputusta, vaikka sitä painelee, niin se ei ole rikki vaan se yövuorosta tullut on...
  2. Y

    Perjantain lakosta

    Kuinkas monella kaupan ja vartiointialan työntekijällä pysyy selkäranka suorassa ja jää perjantaina lakkoon, jos sellainen tulee? Täältä löytyy yksi lakkoilija :wave:
  3. Y

    Tarkistatko aina kauppakuitit

    En ole aikoihin tarkastellut, mutta eilen kaivoin kotimatkalla kuitin taskusta. Kuitissa komeili ensimmäisenä 3 x 4pack pepsimax... ja piti toisenkin kerran katsoa, kun ensimmäistäkään pepsimaksia ei ostoksiin kuulunut :kieh: Menin takas kaupan infoon kuitin kanssa, koska ketutti se melkein...
  4. Y

    Kiusaamisesta

    Ennen syyslomaa oli eskarilaisen pojan rinnakkaisluokalta "kalle" kotimatkalla hypännyt tiellä eteen ja nimitellyt poikaa paskahuosuksi ja pojan isosiskoa paskapääksi. Tätä nimittelyä on kuulemma jatkunut ennenkin, mutta tuli mun korviin vasta kun tyttö kertoi. Ihmettelinkin kun viimeaikoina on...
  5. Y

    Mietteitä

    Meijän vaavi täytti tänään 1vee :heart: Vuosi sitte tähän aikaan vedin ilokaasua, tallailin sänkyä ympäri ja murehdin miten ne isomman naperot pärjää, ku reilua tuntia aikasemmin oltiin "saattojoukon" kans itketty synnärin pihalla. Väliin vilkuilin kelloo, että tuleekohan kakkoselle ja tälle...
  6. Y

    eskarista

    Olen täällä lueskellut että monet pakkaa eskarilaiselle varavaatteita reppuun. Rupesin tässä miettimään että onko se joku yleinen tapa eli onko ne pakollisia? Minä kun ajattelin pakata tytön reppuun pelkät sisätossut ja jos vettä sataa niin sadetakin. Ja siis neiti käy koululla sen 4 tuntia...
  7. Y

    saattohoito

    Kun tietäis mitä tekis. Mun läheinen on saattohoidossa vuodeosastolla, ei puhu, ei liiku, ei reagoi mihinkään eli viimeisiä hetkiä viedään. Tekis mieli lähtee katsomaan, mutta matka on pitkä ja joutuisin ottaa pienet alle kouluikäiset piltit mukaan. Joten toisaalta ajattelen että ois turhan...
  8. Y

    Tartteisko joku pesukonetta?

    Laittelin eilen lahjoitetaan sivulle ilmoituksen että meiltä vois tulla hakemaan tarpeettoman pesukoneen pois. Eli jos joku kaipaa konetta niin tään saa tulla hakee pois. Ignis merkkinen, 10 vee vanha, toimintakuntoinen :wave:
  9. Y

    yllättävän hyviä noi texs mexs dipit

    :p avokadoa ja guacamolea olen kokeillut :wave:
  10. Y

    autoista

    Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan. Meillä tällähetkellä tavallinen (ei ees farmari) henkilöauto ja siihen on mahduttu, 2isoa ja 3pientä. Syksyllä syntyy neljäs pieni, joten kaikki ei enää kerralla mahduta kyytiin. Ja mulla on semmoinen mielikuva että kaikki tila-autot johon 6henkee mahtuis on...
  11. Y

    mitä osattava 3 vee neuvolassa

    Eli mitä "testejä" neuvolassa on 3-vuotis tarkastuksessa? Tyttö täyttää ens kuussa 3 vee ja ajattelin että vois kotona treenailla ettei tule tytsylle sitten rimakauhua paikanpäällä :whistle:
  12. Y

    Vauvan hoito isiltä?

    Mä oon tässä miettiny et mikä tätä meidän perheidyliä vaivaa, kun meille syntyi kaksi kuukautta sitten mielestäni maailman ihanin poika vauva, jota oli odotettu kovasti, myös mieheni. Sitten kun tämä syntyi niin mies oli aivan myytyä miestä, hän jopa itki, vaikka itseäni ei. Sairaalassa...
  13. Y

    Yötisuttelusta eroon

    Meillä poika 7,5kk rintaruokinnalla.Syö hyvin kiinteitä,maitoallergikko.Nukkuu illalla rinnalle ja heräilee edelleen öisin ottamaan rintaa.MITEN YÖT SAIS RAUHOTETTUA JO PIKKUHILJAA JA VIELÄPÄ MAHDOLLISIMMAN LEMPEIN KONSTEIN?
  14. Y

    Mitä tehdä kun aina vain väsyttää eikä nukuta?

    Olen nyt toista kertaa raskaana, aika aluillaan on vielä. Väsyttää tämä raskaus mutta se nyt on aivan normaalia. Mutta mikä on todella ärsyttävää on että en pysty nukkumaan kunnolla. Herään keskellä yötä pirteänä ja valvon noin 1-3 tuntia ja silti herään aamulla jo noin 6-7 aikoihin enkä enään...

Yhteistyössä