Hakutulokset

  1. U

    Imetys ja alavatsakivut/menkkamaiset olot

    Olen synnyttänyt noin 7kk sitten ja otin kierukan pari kuukautta sitten. Jonkun aikaa minua ovat kiusanneet supistusten kaltaiset, menkkamaiset kivut alavatsalla, välillä kipu tuntuu myös reisissä (juuri kuten kuukautisten aikaan), kipupaikka vaihtelee sivuilta toiselle. Menkat eivät kuitenkaan...
  2. U

    Kilpirauhasen liikatoiminta raskauden jälkeen

    Olen 23-vuotias nuori äiti ja kaipailisin kovasti kokemuksia kilpirauhasen liikatoiminnan oireista yms. Itse laitoin monet vaivat imetyksen ja vauva-ajan piikkiin, esimerkiksi lisääntynyt ruokahalu, laihtuminen, ärtyneisyys, ahdistuneisuus ja jatkuvan palelun ja väsymyksen takia luulin...
  3. U

    Pelko psykoosista/hulluksi tulemisesta

    Kaipaisin tukea tilanteeseeni; olen 4kk ikäisen vauvan äiti ja minulla todettu ahdistuneisuushäiriö ja paniikkihäiriö. Synnytyksen jälkeen minulla alkoi esiintyä pelkotiloja, jolloin pelkäsin sairastavani syöpää tai muuta yhtä vakavaa pitkittyneen jännityspäänsäryn takia. Tuosta pääsin eroon...
  4. U

    Ketipinor ahdistukseen, kokemuksia?

    Kaipaisin kokemuksia Ketipinor -lääkkeestä ahdistukseen. Miten pian vaikuttaa ahdistusta vähentävänä (yleensähän tämän tapaisissa lääkkeissä vaikutus alkaa vasta n. 2 viikon kuluttua) ja ilmenikö muutoksia mielessä/kropassa lääkkeen aloituksen jälkeen? Minulle määrättiin alunperin 25mg, mutta...
  5. U

    Alkuraskaus ja pahoinvointi

    Täällä tarvittaisi kipeästi keinoja alkuraskauden pahoinvoinnin helpottamiseen! Esikoista odotellaan viikolla 7 ja tietysti kaikki mahdolliset oireet haalittuina.. Pahinpana kuitenkin aamuinen pahoinvointi, mikään ei pysy sisällä ja jatkuva kuvotus kiusaa vähintään puolet päivästä...

Yhteistyössä