Hakutulokset

  1. Ei muistella pahalla

    Miksei samantien MYYDÄ Suomea pois?

    Oikeesti? Airiston Helmi on jo saanut oleelliset paikat, ihan sama varmaan muillakin mailla?!
  2. Ei muistella pahalla

    Miten saan tällaiset kiharat, paplareillako?

    En saa käkerrysraudoilla tehtyä syystä tai jostain :-/
  3. Ei muistella pahalla

    Pitääkö punaisissa valoissa seistä jos missään suunnassa ei ole ristinsielua?

    Vai ovatko ne voimassa vain jos on myös muuta liikennettä?
  4. Ei muistella pahalla

    Onkohan Alexander Stubb narsisti(nen)?

    Sellaista vain tuli mieleen, ihme epäolennaisuuksiin hän keskittyy, mm. oman ulkonäkönsä suhteen.
  5. Ei muistella pahalla

    Olipa harhaanjohdettua infoa hinnoista Kodin1:llä :-(

    Kodin1 - Vallila Matto Aronia | Bukleematot öööö, alkaen 12.90, norm. 129 € (yliviivattu) Miten mä saatoinkaan kuvitella että noin kallis matto lähtisi tuohon hintaan.... :D Mut miksi tuo normimatto sit maksaa sen yliviivatun 129 €, kysyn vaan?
  6. Ei muistella pahalla

    Jos poliisi urkkii luvatta tietojani

    millaisen rangaistuksen hän saa, nuhtelun/sakkoja? Onko hän minulle itselleni korvausvelvollinen?
  7. Ei muistella pahalla

    Näiden kuvien jälkeen on vaikea olla uskomatta Jumalaan;

    17 Flowers That Look Like Something Else | Bored Panda
  8. Ei muistella pahalla

    Poliisi ei toimi ennen kuin _useita_ uhreja?? WTF?

    Facebookista kopsattua; JAKAKAA!! HUOMIO! Tampereen Jankassa liikkuu pedofiili jolla todistettavasti on jo ollut uhreja! Nuori aikuinen leikkii pihalla ympäri Jankaa lasten kanssa saaden lasten luottamuksen. Varoittakaa jokaista! Poliisille tehty rikosilmoitus, mutta eivät pysty tekemään...
  9. Ei muistella pahalla

    Oi, minä olen niin lovena <3 <3 <3 *Turhis*

    Anteeksi hehkutus, mutta olen vain niiiiiiiin happy, että olen löytänyt niiiiiin ihanan tyypin joka on fiksu, seksikäs, hyvä sängyssä, elämässä menestynyt ja varakaskin, ja joka tykkää minusta ja tämä tunne on vieläpä molemminpuolinen :heart: Tuli vain mieleen kun sain juuri taas niin ihanan...
  10. Ei muistella pahalla

    Voinko avata skumppapullon korkkiruuvilla?

    Hanipöö ei ole kotona, enkä ymmärrä mihin mun powerit ovat kadonneet kun en yhtä skumppista saa avattua :-/ Mut siis, eikö sen voi ihan normaalisti avata myös korkkiruuvilla?
  11. Ei muistella pahalla

    Apua, pää tyhjä! Miksi sanotaan näitä asioita;

    1)se "musta aukko" silmässä, jokin kohta millä ei näe tiettyyn pisteeseen? 2)fiftari-mekot, onko niillä joku virallinen nimi?
  12. Ei muistella pahalla

    Kerrankin kun olisi tehnyt mieli vetää perseet...

    niin koko kulmakunnan pennut luuhaa täällä. huokaus.
  13. Ei muistella pahalla

    Syöttekö te zucchinin kuorineen?

    Olen ajatellut että eikö se salaateissa ole (aina) ihan kuorineen, mutta nyt kun tein siitä spagettia, tulin epävarmaksi sen suhteen ja kuorin, vaikka nyt tuntuu että siinä kuoressahan on varmasti todella paljon hyviä antioksidantteja ja vitamiineja?
  14. Ei muistella pahalla

    Minä teen tänään syntiä...

    Ajattelin tehdä perunamuusia. Johon tulee vieläpä tilkka kermaa ja voinokare. :saint:
  15. Ei muistella pahalla

    Loskat suuhun Tomi Björck!

    Kopioitu av:lta; Tomi Björck kilahti kritiikistä Ravintolakriitikko Anna Paljakka kirjoitti NYT-liitteeseen mielestäni ihan asiallisen kritiikin Tomi Björckin uusimmasta ravintolasta Brondasta. Siinä oli sekä kehuja että kritiikkiä joistain ruoista ja etenkin huonosta palvelusta. Tomi...
  16. Ei muistella pahalla

    Vastaa tähän ketjuun painamalla CTRL+V

    Gallubbia bukkaa ;-)
  17. Ei muistella pahalla

    Musta tulee tällainen sitten mummona :D

    Instagramin pahis-mummo julistaa: Olen vienyt miehi
  18. Ei muistella pahalla

    Mikä tässä pepussa on erikoista?

    En meinaa nähdä koko peppua ja ihan kauhea haloo tästäkin aikoinaan syntyi? Stephane Bern tyrm
  19. Ei muistella pahalla

    Kuinka usein käyt viihteellä?

    ?

Yhteistyössä