Hakutulokset

  1. A

    Elokuu 2017

    Täällä olisi yksi juuri plussanut, valitettavasti la:sta ei ole tarkempaa tietoa kuin että elokuun puolivälissä suunnilleen. Olen laittanutkin @Kiiltokuva viestin fb ryhmään pääsemiseksi, niin toivottavasti lisäys onnistuu mahdollisimman pian kun siellä helpompi jutella.
  2. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Huh, täällä on tehty pc:llä selkeä plussa! Ei yhtä vahva kuin kontrolliviivaa mutta ei jätä epäilystäkään, ja se tuli alle 2min kuluessa. Eli nyt sitten testaillaan seuraavina päivinä. taustoista sen verran että esikoinen myös tuli ekasta kierrosta niin kuin nyt näkyy toisenkin kanssa käyneen...
  3. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään siis kp27/31-33 ja munasarjoja eilisestä asti nipistellyt ajoittain. Dpo 10/11(en oo tikuttanut ovista, kivust laskenut).
  4. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä oon varmaan sokee kun en oikeasti erota toista viivaa Mä kyllä esikoisen kohdalla sain selkeät viivat raskauskeijun puikkotestiin, joka kai on sa Mä sain myös 2014 hyvät ahvat noille raskauskeijun liuskoilla ja puikkotesteillä, eli jos nyt on toisin niin en sittn tilaa Mulla on eilen...
  5. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuinka monella rfsu näyttänyt puhdasta negaa ja jokin muu testi haamua/plussaa? Tein iltapäivällä huvikseen nyt sillä ja näytti negaa. Tosin varmasti fiksumpaa olisi tikuttaa lähempänä viikonloppua kun tänään dpo9-10 suunnilleen.
  6. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Hipiti Minustakin tilanne on vielä hyvä, ja luottaisin siihen että vielä ei ole peli menetetty. Ymmärrän täysin tuskasi ennen kuin pääset ultraan, mutta josko saisi edes huokaista hetkeksi.
  7. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla on myös tänään nipistellyt munasarjojen kohdalta.. aikaisemmin ei oo ollutkaan :D hitsi, pakkohan tässä on ehkä huomenna jo aloitaa testailut.,
  8. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mitkä viikot sulla pitäisi nyt olla? Voihan olla että ei tässä auta kuin odottaa siihen rv 6+ jotain ja mennä ultraan. Pyytää ensialkun neuvolasta lähete, jos ei sieltä tipu niin ainahan voi mennä yksityiselle.. Mä kyllä haluaisin selvyyden.
  9. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla on kierto myös melkein samoissa 30-32, ja tänään kp 26. Esikoisen kohdalla kp 25 oli jo kunnon viivat kaikissa testeissä :D ja eka haamu tais olla 2-3pv aiemmin.
  10. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minkälaiset ne tulokset siis oli? Nousua kuitenkin oli?
  11. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tsemppiä sinne ja tuu heti kertomaan mikä tilanne :)
  12. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onpa kyllä erikoista että RFSU näyttää puhdasta negaa ja PC selvää plussa :D No menisin kyllä PC:n mukaan koska koen sen luotettavammaksi :) Mikä dpo ja kp sulla oli ekassa plussassa? Täällä on tänään dpo 9 tai 10, että viikonloppuna sitten jos aloittais tikuttamisen. Mulla on kaapissa RFSU:n...
  13. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä on sitten loppuviikosta jännät paikat eessä. Mulla oli edellinen kierto kovin kummallinen, 36 vai peräti 38 pv, tuhrua oli jo parina päivänä joten en oo ees varma että mikä kp nyt menossa. Mutta dpo 8 taitaa olla menossa. Enkä ole tikuttanut ovista Koska testaaminen olis fiksua aloittaa..
  14. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onko muita ketkä ei ole tikuttanut ovista? Mä tunsin kivuista sen olleen nyt viikonloppuna mutta dpo:sta en siis voi mennä takuuseen. Ensi kierrossa alan tikuttamaan, ehkä
  15. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mä palasin takas remmiin, viime kuussa oli väärä hälytys ja kierto oli superpitkä, 36 No, nyt on sitten dpo3 ja piinailua tiedossa reilun viikon verran kunnes pääsee testailemaan taas Tsemppiä muillekin piinailijoille sinne! Olis kiva saada aktiivista keskustelua kun ollaan kaikki jännän äärellä
  16. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tein aamulla 06:00 vielä RFSU:n liuskan, tänään kp35/31 ja edelleen negaa näyttää. Rfsu:sta ei aiempaa kokemusta, mutta ajattelin sitä vaihtelun vuoksi kokeilla kun olen aina tehnyt PC:llä :) En oikeen tiedä mitä tässä tekis.
  17. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hitsi miten onkin vaikea arvuutella.. Mikäs tuo testi olikaan? PC ei oo menny tommoseks koskaan Mitkä on luotettavia testejä joita kandeis tilata esim raskauskeijulta? Saisin huomiseksi toimituksen
  18. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hmmm kyllä tuossa olen näkevnäni haalean punaista!
  19. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Siis mä olen hemmetin stressaantunut tästä, aamulla tein 05:00 aikaan Pc:n liuskan ja näytti puhdasta negaa. Tänään kp34. Ja kierto on aina ollut tosiaan 29-33, viimeisen vuoden 30/31. Olenkohan aloittanut testaamisen liian aikaisin, pitäisikö kokeilla eri testiä vai mitä tässä pitäisi tehdä.
  20. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos vastauksesta Wilpuri! Ovis ja hedelmöitysajankohtaa ei kyllä ole tiedossa..

Yhteistyössä