Hakutulokset

  1. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Taas kauheasti täällä tapahtunut. Oon jäänyt vähän taustalle, mutta lueskelen vähän väliä tapahtumia täältä. <3 Tänne ei mitään uutta, viikonlopulle tässä vähän niin kuin odotellaan menkkoja. Ovis tuli ja meni (ainakin oletettavasti) ja se hyödynnettiin joten toivotaan taas parasta. Oon ollut...
  2. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällä on ehtinyt kauheasti taas tapahtumaan! Iiks, kauheasti onnea @kismett- ja @tokoliina <3 Ihan vaan pikapäivitystä omaan napaan, että täällä taitaa olla ovikset ihan näillä näppäimillä hollilla, jee! Tänään siis pitää heilutaa peitteitä ja toivoa taas parasta. Varattiin myös kämppä, mutta...
  3. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Nonsk tai sitten se oli kiinnittymisvuotoa.... Anteeksi tällaisen (toivottoman?) toivon pirskahduksen elätteleminen, mutta teknisesti olis ihan mahdollista. Siittiöt kuitenkin voi elää 2-5 päivää ja launtaista tiistaihin kuitenkin on n.3 päivää.... Eli mahdollistahan se olis, dpo10 kuullostais...
  4. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tsemppiä @Josia ja muutkin. @kiuski ihan hyvät tuloksethan nuo on, jos liikkuvuus on (vähän?) alentunut niin se ei kai ole vielä mikään dramaattinen ongelma. Siihen tosiaan voi auttaa jo sekin, että jättää sen tupakan pois + syö ja elää terveellisesti. Tänne ei mitään sen kummempaa. Käväisin...
  5. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Minäkin täältä huikkaan olemassa olostani, jee! Mitään hehkeää kerrottavaa ei tosin sitten olekaan. Tänään vedetty vika tero naamaan, en jaksanut jäädä odottelemaan että tapahtuuko ovista vai kun alkoi jo muutenkin olemaan myöhässä siinä kohtaan ja ei mitään merkkejä mistään. Tänään (tälleen...
  6. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Karkki95 suuret pahoittelut, jaksamisia. @-dino- me saatiin yllättävän nopeasti tulokset, oisko ollut noin viikossa? Omaanapaa ja voi mälsää ja kökköä ja tööt. Kp 18 ja täällä ei näytä tapahtuvan ei sitten yhtään mitään... Ei oo ovistesteissä kuin perushaaleaa ja ei oo limoja tai muutakaan...
  7. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Mullekin ensikäynnillä määräiltiin fsh, lh, testosteroni, amh, kilppariarvot ja sokeriarvot. Häikkäähän mulla ei ollut noista kuin vähän kilppariarvoissa (tsh vähän korkea) ja amh oli pco-tyyppisesti yli viitearvojen, mutta ei niiiin pahasti kuin mitä olen lukenut joillakuilla olleen. Testoista...
  8. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tännepä on tullut kauheasti lisää tekstiä ja uusia ihmisiä, tervetuloa! (y) Meillä on kanssa menossa seksin suhteen vähän semmoinen tylsä, hiljainen aika...kumpaakaan ei oikein tee mieli. Koetetaan nyt kumminkin skarpata kun on otolliset hetket. Tänne ei mitään ihmeellistä, oviksesta voi...
  9. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Lumi87 Mulla on nyt vaan yksi kokemus letrokierrosta alla, mutta itelle ei ainakaan tullut muuta kuin se, että olin aivan tavattoman väsynyt... Se väsymys iski yleensä iltapäivästä. Väsytti, mutta illalla olin sitten vähän liian levoton nukahtamaan...tosin tää piirre nyt on mulle aika...
  10. V

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Jaahas, voisin minä tännekin itseni pyörittää. :LOL: Meillä yritystä takana jo kohtapuoliin kolmisen vuotta, joskin yrittäminen on ollut aika hiljaista, ku itsellä ei niistä varmaan kahteen vuoteen ole ollut kauhean kummoista omaa kiertoa/ovulaatioita. Joulukuussa aloiteltiin viimein hoidot...
  11. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Yuna , joo ei se tässä kohtaa enää ole niistä ovistesteistä kiinni... Tervetuloa minunkin puolestani @kiuski ! Raskastahan tuo on, odottaminen. Mutta päivä kerrallaan.....vai kierto kerrallaan? :cautious: Ja joo, tänne voi merkitä kp1/31 Letrot tosiaankin lyhensi mukavasti kiertoa...
  12. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tervetuloa uusille! Onkos @iitata jo testaillut? ON, täällä taitaapi huomenissa rapsahtaa vuoto päälle ihan aikataulun mukaan. Vähän harmi, mutta toisaalta oon myös ihan tyytyväinen että ainakin letroilla homma joten kuten toimii ja kierto lyheni entisestään, siitäkin huolimatta että...
  13. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällä kanssa kävi aika hyvä tuuri ajan saamisen kanssa... Kävin lokakuun lopulla yksityisellä gynellä tarkistamassa paikat + hakemassa lähetteen TAYS:iin. Ensikäyntiaika oli sitten joulukuun alussa. Että ei mennyt kuin se 1,5kk. Olin valmistautunut odottamaan sen kolme kuukautta. Jaahas...
  14. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Aaws, onnea sillekin @Nonsk ! Ei meilläkään häistä sen enempää puhuta, sitten joskus... Eikä ees itteä se hääjuttu niin kiinnosta, kihlaus on mulle jotenkin tärkeämpi juttu. @-dino- onhan sulla vielä aikaista, voihan tuloa vielä muuttua näin uuden vuoden iloksi. ;) @Juliet86 tsemppejä...
  15. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällä kanssa yksi joka toivoisi pikakelausta vaikkapa viikolla eteenpäin. :D Tuntemuksien ja ovistestien mukaan se O oli maanantaina (ehkä-ovisplussa sunnuntaina) mikä itsessään oli iloinen yllätys mutta tietty pcon takia tuostakaan ei voi olla ikinä varma että tapahtuiko oikeasti. Noh, parin...
  16. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Täällä on kauheasti tapahtunut! Kauheasti onnea ja pahvilaatikollinen tarrasukkia plussanneille. <3 Eritoten sulle @haaveilija-31 eiköhän olis jo aika teillekin muksun tulla. ON, hmmm... Taisi ihmeeksi ovulaatio sattua sittenkin eiliselle/yölle/tälle päivälle, ainakin ovistestien ja limojen...
  17. V

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heips, tämä vaikuttaisi hyvältä ketjulta itselle. Elikkäs, olen 26v (ukko 30v) ja yritystä meillä on yhteensä takana jo piakkoin kolmisen vuotta, joskin aika vahvalla tjottailulla ollaan menty koska itsellä ei oikein ole ollut minkään tason omaa kuukautiskiertoa sitten pillereiden jätön. Takana...
  18. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tuon miehekkeeni epilepsia ei ole periytyvää laatua vaan syntynyt joko raskausaikana tai suuremmalla todennäköisyydellä synnytyksen aikana joten en kauheammin pelkää, että periytyisi, kun ei ole geneettinen juttu. :) Ja mitä tulee tuohon voiko hoitaa niin noh, onhan siinä tietenkin aina...
  19. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Meillä on miehen kanssa kohta 3v suhdetta kasassa ja siitä n. 1,5 vuotta ollaan sekä asuttu saman katon alla, että annettu vauvalle lupa tulla. Meillä on myös sellainen tilanne tässä, että mies on työkyvyttömyyseläkkeellä (vaikea epilepsia) ja minä taas opiskelen vielä vuoden verran eli toisin...
  20. V

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jep, usein pillereiden jälkeen on ne hedelmällisimmät ajat ja sitten kroppa voi tai voi olla menemättä sekaisin ja tasaantua sitten ajan kanssa MIKÄLI siis kierto on ennen pillereitäkin ollut ok. Omalla kohdalla tosiaan ei ole oikein koskaan ollut selkeän säännöllistä kiertoa joten eipä ole...

Yhteistyössä