Hakutulokset

  1. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Hei kaikki! Ajattelin tännekin tulla kertomaan viimeiset kuulumiset vielä :) 19.11. klo 16:12 rv 40+6 syntyi meille ihana ja täydellinen poika mitoilla 3690g ja 50,5cm. Synnytys oli pitkä, mutta hyvä mieli jäi kuitenkin. Eppari leikattiin ja se olikin toipumisen kannalta ikävin juttu...
  2. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Miri, minulle episiotomia tehtiin, koska vauvan sydänäänet hiukan laskivat ponnistusten aikana ja napanuora oli kaulan ympärillä. Itse en edes huomannut koko toimenpidettä :laugh: Puudutuksen annon mieheni oli nähnyt ja ompelun ajaksi puudutettiin hyvin :) koko ponnistusvaihe kesti vain 12 min...
  3. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Hei kaikki! Anteeksi onneton osallistumiseni tänne :D Loppuraskaus meni loppujen lopuksi kovin nopeaan, kun joka viikko sai juosta neuvolassa tai ultrassa :) 19.11. klo 16:12 rv 40+6 syntyi meille ihana ja täydellinen poika mitoilla 3690g ja 50,5cm. Synnytys oli pitkä, mutta hyvä mieli...
  4. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Heippa kaikki! Ei ole niin paha tilanne, että sairaalassa joutuisi olemaan. Kotona lepäilyä ja paineiden seuraamista ja neuvola/lääkäri väh. kerran viikossa :) Herkästi pitää vain ottaa yhteyttä synnärille, jos yhtään sellainen olo. Ensi viikolla tulee 40+0 täyteen niin mietitään...
  5. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Ricardina, ihan huippua! Täällä on kaikki peukut ja varpaat pystyssä, että tää on teidän kerta! :heart: Täällä 38+0 ja lievää raskausmyrkytystä pukkaa, joten seuraillaan oloja tässä nyt sitten :$
  6. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Mitäs kaikille kuuluu? :wave:
  7. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Ultrakuulumisia siis: mulla on pieneen pakettiin ahtautunut normaalikokoinen vauva. Masu on pieni, vauva täysin normikokoinen. Tästä johtuen mulla onkin tukala olo, kunnon kirjaimellisesti täynnä vauvaa :D Kohdunkaulaa oli jäljellä 3 cm eli vähän jo lyhentynyt. Mulla on nyt keskiviikkona...
  8. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Tänään 34+0 täynnä! Eilen kävin myös neuvolassa. Pääasiallisesti kaikki ok :) Th haluaa tarkistuttaa ultrassa lapsiveden määrän ja vauvan koon, kun sf-mitta ei ollut kasvanut kuin 1 cm kolmessa viikossa. Maanantaina 6.10. klo 13 ultraan, seuraavalla viikolla lääkäri ja sitten taas neuvola...
  9. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Miri, onnea hyvistä ultrakuulumisista :heart:
  10. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Pakko tulla kysymään! Milloin Merope aikoo testailla? :D
  11. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Onnea Babygreen! Niin ihanaa :heart::flower: Kaikkea hyvää teille :hug: Täällä täyttyi eilen 30+0 eli tänään 30+1 ja laskettuun aikaan 69 päivää. Se tuntuu jo jotenkin melko vähältä. Mulla on palannut alkuajoilta tuttu kuvotus ja oksentelua ollut vähän, mutta kyllä se tästä. Tässä on myös...
  12. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Heippa taas kaikki ja mukavaa syksyn alkua! Ei itseänikään tuo pimeys innosta, mutta kynttilät sitten taas kyllä :) Ihanaa, että täällä on asiat menneet eteenpäin Meropellla ja Hironealla! Hyvä juttu, että tutkitaan. Onnea myös Iitukan tulevista hauvavauvoista! Täällä lähtee käyntiin...
  13. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Mä flunssailen kotona. Ensi viikolla pitäis olla sokerirasitus ja neuvola, kunhan tästä toipuu :D Mäkään en viitsi päivittäjäksi ryhtyä, kun lähinnä padia käytän : / Jonniss ja Bebis 26+1
  14. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Voi ei, Ricardina :'( Oon niin pahoillani! :hug:
  15. J

    Marraskuun Mussukat 2014 *Elokuussa*

    Jee! Uusi kuukausi! Eilen poksuttiin 25+0! Muuten eipä tänne sen kummempaa, parin viikon päästä sokerirasitus ja neuvola :) Mukavaa viikonloppua!
  16. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Ricardina, täällä on peukut pystyssä et kaikki olis kuitenkin ihan hyvin :hug:
  17. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Tänään 25+0 ja masukuvaa sen kunniaksi ;) 25+0
  18. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Ricardina, jeeeee! Oi miten ihanaa! Tervetuloa! Ah, oon niin onnellinen sun puolesta! :heart: :heart:
  19. J

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Pikaisia kuulumisia tänne :) Tänään poksutaan 24+0! Mitään erityistä ei kuulu. Pari viikkoa sitten oli neuvola, josta sai kelatodistukset yms. Eilen on nyt laitettu sitten hakuun nuo tuet ja muut. Eipä niillä kiire ole, mutta sainpahan tehtyä. Painokin on jo täysin uusiin lukemiin. Eipä edes...
  20. J

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Ricardina, ihanaa!!! Hirmuisesti nyt vain tsemppiä ja kaikkea hyvää, jotta siellä alkaa tapahtua :heart::heart::heart:

Yhteistyössä