Hakutulokset

  1. R

    [b]PATENTEX OVAL[/b]

    Eiköhän tuo olee yhtä varma kuin pillerit tai kierukka.Kunhan muistaa sen reilun 10 minsan lisäesileikin,kuten gyneni ilmoitti:) Itse en ole raskautunut ja patentexit olleet käytössä jo piiiiitkääään.
  2. R

    olisko kellään kokemusta...

    Minulla.Itse olen käyttänyt niitä ja tykkään,enkä raskaaksi ole tullut.
  3. R

    Gallup Kuinka monta lasta?

    Yksi 5kk poikanen ja neljä toivoisimme vielä saavamme.
  4. R

    Oikein ihanaa ja tunnelmallista joulua kaikille!

    Oikein Hyvää Joulua ja Onnellista ja jos mahdollista Entistä Parempaa Uutta Vuotta :xmas:
  5. R

    "Tässä iässä"

    Tässä iässä pitäisi nutturan olla tiukalla ja silmälasien mallia *kekkonen*. Muusiikissa virret ja Olavi virta. Kaikessa pitäisi osata säästää ja ajatella *vain* lasten parasta. Samoin kaikki vähänkin *mukava ja viihteellinen* on ehdottomasti kielletty. Samoin pitäisi muistaa aina ensin...
  6. R

    Muuttopuuhissa

    Onnea uuteen kotiin ja Oikkein Hyvää Joulua ja Entistä Parempaa Uutta Vuotta. :xmas:
  7. R

    Ja koskas ne pikkujoulut ovat?Menettekö?

    Meillä on aholittomat cartingajot luvassa...pikkujoulun ohjelmaksi täällä työpaikalla.
  8. R

    joko joulu valmistelut on alotettu?

    Oon kirjoittanu listat jouluvalmisteluja varten Ostoslistan jouluruuista Listan kenelle laitetaan joulukortit Listan mitä koristeluja laitetaan mihinkin Yleisen ostoslistan hankinnoista ennen joulua sekä.... lahjalistan kenelle annetaan mitäkin.. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ...
  9. R

    Paljonkos on yhteisiä vuosia takana miehesi kanssa?

    Ensi tapaamisesta ja seurustelun alusta tuli viime kesänä 26 vuotta ja nyt jouluna tulee 20 aviovuotta täyteen. =)
  10. R

    Parisuhde

    *pattitilanteenkin* voi ottaa puheeksi ja todeta, että elämme tällaista aikaa ja hyväksyä se. Kyllä kaiken kiireenkin keskellä voi löytää onnen murusia/hetkiä. Eikä aina kannata *itsekkäästi* odottaa, että puoliso tekisi jotain, vaan laittaa ittensä peliin ja *tarjoilla* itse onnea/hyvää...
  11. R

    syntymäpäivänäni

    Oikein paljon Onnea :flower:
  12. R

    onko ikä tuonut teille kiloja?

    Multa on 4kympin jälkeen tippunu ylimääräiset kilot pois, eli olen *laihimmillani* kaikkien näitten vuosien aikana. Osuutta lienee ruokavaliolla: alati vatsanpuruja kärsineenä, oon löytäny kultaisen keskitien, ettei tartte aina syödä Balanzidia tai muuta vastaavaa.
  13. R

    Minkä ikäisiä teidän miehet on?

    Ukko 52v. Meille on vanhuus ja viisaus kasaantunu oikein läjäpäittäin :laugh: :laugh: :laugh:
  14. R

    onko eletty elämä rauhoittanut sinua?

    Mietin itseäni 2 ja 4 kymppisenä. Ei uskois samaksi ihmiseksi. Näin on todenneet myös muut, sellaiset hlöt jotka lähelleni päästän. Kirjaan tähän muutaman elämänkokemuksen, joka on kypsyttänyt aikuiseksi (tapahtuma hetkellä ei kypsyydestä ollut tietoakaan) Äitini kuoli kun olin 7v, äidinäiti...
  15. R

    Flunssaista aamua

    Niistämisiin ja paranemisiin. Positiivisuuden aallossa lohduttelen, että nyt se on kohta sairastettu, ja sitten voi taas paahtaa menemään, näitä viikonloppujahan tulee ja menee...iän myötä yhä nopeammassa tahdissa. =) Meillä on muuton jäljiltä vielä pikku hommeleita rästissä, joten...
  16. R

    Pino

    \ :D :D :D jipiiiiii!!!!!! :D :D Että me ollaan kauniita, kun ollaan näin vaatimattomia. :D :D
  17. R

    Pino

    \ :D :D :D keinonivelosasto :D :D :D Hienosti sanottu ja nauru senkun pidentää ikää!
  18. R

    Minkäs ikäisiä lapsia...

    Loppukesästä tuli 42v mittariin. Poju on 6v, ja ukko on vanha ku synti =)
  19. R

    Kauhia tapaus

    \ Näyttää niiiiiiin pahalta kirjoitettuna, mutta ei elettynä!!! =) :D
  20. R

    Pino

    Elekee jättäke minnuu! :wave: :wave:

Yhteistyössä