Hakutulokset

  1. Jonz

    kyllä ihmiset antaa järjettömiä nimiä lapsille !

    No mä kyllä ajatteln sanaa urvelo just sellasena haukkumanimenä enkä varmaan ihan pokkana pystyis olemaan jos joku itsensä sellaiseksi esittelisi. :) Täytynee yrittää ajatella sitä jonku nimenä täst edespäin. :saint:
  2. Jonz

    Siis onko h&m:n syyskuvasto jo ilmestynyt??!

    Just tänään kolahti luukusta.
  3. Jonz

    Haluan kakkuun täytteeksi...

    http://www.kinuskikissa.fi/?p=1351 Tuli korkea ja hyvää on. :) Ja cittarista löysin vaniljakreemijauhetta.
  4. Jonz

    Terveisiä Särkänniemestä

    Me ollaan menossa huomenna. Oliko kuitenkin kivaa vaikka paljon jonoa? :)
  5. Jonz

    JOS OLISI PAKKO; MIKÄ OLISI UUSI AMMATTISI?

    Kirjaston täti =) Mikä sillon pitää opintojen mukaan olla? :D
  6. Jonz

    ketkä muut täällä seuraa

    :wave: :wave:
  7. Jonz

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Merks. :wave:
  8. Jonz

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Moi kaikki! Ja Onnea Niiksu kun sait vihdoin nyytin syliin! :heart: Meillä oli eilen ristiäiset ja hyvin sujui kaikki, Jesper oli rauhallinen koko kasteen ajan. Ainoa joka huusi oli esikoinen joka sai kauhean sätkyn kun alettiin heti alussa laulamaan jumala loi virttä. :D Juoksi parkuen mun...
  9. Jonz

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Ihania kuvia kaikki laittaneet! :heart: Ja Villahousulla esikoinen aivan ihana kiharatukka ja mitkä valtavat silmät. :D Syötävän sulonen. :heart: Ja uudet ja vauvaantuneet tervetuloa! :)
  10. Jonz

    Virallinen Twilight-pino vol.2

    Se jäi jotenki mielee vaikka en just äskön niitä olekkaan taas lukenut. :P Nyt oli pakko tulla katselemaan pinoa ja heti tuli sellanen olo että täytyy taas lukea ne. :)
  11. Jonz

    Virallinen Twilight-pino vol.2

    Se haukkaa Bellan pitsaa. :) :heart:
  12. Jonz

    Taaperon puheenkehitys

    Eipä meilläkään poika 1v9kk puhu paljoa muuta kuin omaa kieltään, ja sillä tuleekin pitkät jutut. :D Osaa kyllä muutaman sanan ja tällä hetkellä eniten tulee auto, hauva(tai enemmänkin hauvauva) ja vauva. :) Osaa pari muutakin mutta ei niitä halua käyttää. :) Meillä on muutama saman ikäinen...
  13. Jonz

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Merks. :wave:
  14. Jonz

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Huomentapäivää. :) Täällä on paljon puhuttu makeanhimosta. Se on täälläkin aivan kamala, on ollut jo pitkään. Joka päivä on karkkipäivä systeemillä ollaan menty kun en vaan kestä olla ilman. Tupakanpolton lopetus oli Paljon vähemmän tuskaisaa kuin karkin syönnin. Heti kun päätän että nyt en...
  15. Jonz

    Tuun hulluksi näiden käsirakkuloiden takia:/

    Mulla on nyt ollut kuukauden verran toisen käden keskisormessa. Oon yrittänyt olla repimättä niitä koska viimeksi kun niitä oli joskus vuosi takaperin tuli käsiin ikävät ihottumat kun ne kuivui ne rakkulat. Onhan ne häiritseviä mutta kai ne itekseen menee pois. :/
  16. Jonz

    On sitt aamu-uninen toi meidän kuopus, pakko sanoa.

    Ihana toi mielikuva ku pieni ihminen hoilaa nallen hattu suussa unilaulua. :D
  17. Jonz

    Miksi synntyksessä tulleista repeämistä ei puhuta? Tuntuu että olen lähes ainut,joka on revennyt.

    Mulla kakkosen synnytyksessä loppui spinaalipuudutteen teho ennen ponnistamista ja ainoo mikä sitte sattu oli se aika ennen ku sai ruveta ponnistamaan. Sit ku ponnisti ei sattunu ollenkaan enkä edes huomannu että repesin, ihan ihmettelin ku tuli monta tikkiä. Nyt reilu kuukausi synnytyksestä ja...
  18. Jonz

    Kuvaketjua tuoreista pärstäkuvista toivoopi...

    Eipä tuo liian synkkä oo. :) Mulle tuli ihan sellai fiilis että ton otsatukan alla on nätit silmät mut ihan satavarma ei voi olla. :D
  19. Jonz

    Kuvaketjua tuoreista pärstäkuvista toivoopi...

    2v hääpäivän kunniaksi jopa meikkasin tänään ja oli pakko ottaa siitä kuva joten laitanpa sen heti pinoon. B) http://rave.irc-galleria.net/e/images01/01/65/14/22/105360325.jpg?h=ecb8943a2f2b3da4a0366879424f36bcec10e36b&t=1245044594
  20. Jonz

    **Toukokuun tuhisijat kesäkuussa**

    Nosto. :) Kaikki loputkin toivottavasti synnyttämässä kun oikein toiselle sivulle oli pudonnut. :p

Yhteistyössä