Hakutulokset

  1. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Heilanga: Olen kyllä samaa mieltä että parempi syödä lääkettä ja voida hyvin, kuin kärvistellä ilman. Äidin masennuksesta ja ahdistuksesta on todettu olevan haittaa sikiölle, kun taas lääkkeistä selviä haittoja ei ole tutkimuksissa löydetty. Toki sitten ennen synnytystä kannattaa ne annostukset...
  2. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Heipparallaa pitkästä aikaa! :) Täällä menossa n. rv 13+4. Nt-ultra käytynä ja kaikki oli oikein mainiosti! Muutoin kyllä alkanut hieman pää "hajoilemaan". Mulla on ahdistuneisuushäiriö taustalla ja univaikeuksia ollut siihen liittyen. Eka kolmannes meni tosi hyvin eikä ollut ongelmia olla...
  3. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Minä kanssa asustan Tampereella ja voisi kyllä olla kiva jossain kohtaa järkätä tapaamista! :) Mullakaan ei täällä ole tuttuja joilla on lapsia, niin ei semmoista verkostoa ole omasta takaa. Onpas BlackPearlillä kuulunut syke aikaisin! Mulla on kanssa doppler ja sitä yksi päivä kokeilin...
  4. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Voi, tsemppiä maikki! :( Mene ihmeessä nesteytykseen jos ei mikään ala pysyä sisällä. Mulle saa muuten vaihtaa LA:n, eli 2.2 VU:n mukaan se ois jo 1.2, mutta neuvolassa päädyttiin tuohon.
  5. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Täällä ällötys ollut tänään taas melko iisiä. Ihan selvästi se kaksi viikkoa 6+ - 8+ oli pahin olo. Viime viikon lopulla alkoi helpottamaan etenkin aamuolot. Tänään onkin sitten tullut syötyä PALJON! Saa nähdä kostautuuko vielä makuulle mennessä närästyksenä ja pahoinvointina. Suuret sympatiat...
  6. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Pippurihäntä Minä nimenomaan olen paniikinomainen itseni tarkkailija. Taidan antaa laitteen miehelle piilotettavaksi nyt tässä kohtaa. :D Tiesinkin kyllä että sillä kotidopplerilla ei aina sykkeet kuulu ja voi aiheuttaa turhaa panikointia. Silti päätin sen hätäpäissäni tilata. hannuliini...
  7. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Pahoittelut Sarah85! :'( Onpas täällä tosiaan kissaihmisiä! Meillä on kolme kissaa, joista yksi on aika äksy tapaus, eli saa nähdä miten aikanaan vauvaan suhtautuu. Neuvolassa sanottiin toksoplasmoosista, että riski tartuntaan on todella pieni etenkin sisäkissojen suhteen. Itse olen...
  8. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Voi, verinen vuoto voi olla myös ihan harmitonta. Ymmärrän kyllä paniikin silti! :( Kannattaa ehkä mennä näytille jonnekin jos alkaa enemmän vuotaa. Mulla on nyt aivan oleellisesti pahoinvointi helpottanut ja tänään siis 8+3. Heti painoin paniikkinappulaa minäkin... että miksi jo nyt alkaa...
  9. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Heippa taas! Olen hetken ollut täältä pois... paljon tullut uusia näköjään! :) Mulla oli maanantaina eka neuvola. Kivasti meni. Joku muuten sanoi käyttävänsä samariinia. Mulle sanottiin neuvolassa että sitä ei saisi käyttää. Jotain haitallisia suoloja tms. Pahoinvointia täälläkin...
  10. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Täällä käyty ekassa ultrassa. Yksi alkio kohdussa ja syke näkyi hienosti! <3 Alkion koko vastasi viikkoja 7+1. Eli pari päivää enemmän kuin itse laskeskelin.
  11. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Mulla kanssa alkanut viime päivinä välillä palelemaan. Yleensä olen ennemminkin kuumissani. Viime yönä heräsin kanssa kauheaan paleluun! Pahoinvointi on nyt viime päivinä ollut iisimpää. Ruokaa mennyt paremmin alas ja viime yönä en herännyt pahaan oloon... ihanaa! Inhottavaa se yöllinen...
  12. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    En tiedä että haluavatko antaa yli nelikymppiselle ajan aiemmin, mutta kun minä soitin aikaa toukokuun ihan lopussa, niin sain ajan 23.6. Kesällä menevät supistetulla resurssilla, että kannattaa varmaan varailla aikaa!
  13. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Tässä todellakin ollaan luonnon armoilla! Tuntuu että oma kroppa käyttäytyy ihan oudosti. Tissikipu on taas kadonnut, mutta eiköhän tässä etomisessa ole oiretta ihan riittämiin. :D Toista päivää ole kotona kun olo sen verran heikko. Alkaa kyllä pääkin kohta levitä täällä neljän seinän...
  14. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Otin tänään postafen pahoinvointilääkkeen alkuillasta ja ison annoksen b-vitamiinia. Lisäksi mies toi vielä rannekkeetkin. Kunnon arsenaali siis, mutta olo on parempi, huomattavasti! En tiedä minkä ansioista, mutta sama se. Monia on tuo postafen auttanut netin mukaan... ohjeessa sanotaan että...
  15. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Kovasti voimia Rouva kampiakselille!! Milloin saat tietää tulokset? Sympatiat myös maikille! Mulla ei VIELÄ ole tarvinnut yökkiä, mutta kurja olo eikä mikään tahdo mennä alas täälläkään. Kylmä kevytviili ja piimä meni ihan ok. Omena ja mehutkin alkaa ällöttää makeuden vuoksi. Apteekista...
  16. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Täällä oli aika kamala yö... pahoinvointi - ja paniikkikohtauksia heräämisten välissä. Joskus ollut noita paniikkeja ja nyt taas näköjään. Etoo 24/7. Tänään jäin saikulle kun niin heikko happi ja syke välillä ihan taivaissa! En ole kyllä niitä ihmisiä jotka jaksaa töissä keikkua puoliväkisin...
  17. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Voihan sitä maikki tosiaan jonkun hätävalheenkin keksiä, jos ei töihin pysty menemään. :) Noista raskausoireista... mulla ihan lievää etomista oli jo viikolla 4+jotain. Siitä sitten asteittain pahentunut. Muita oireita ei pahemmin. Mutta se on KAMALAN yksilöllistä! Monilla ei...
  18. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Oletko maikki miettinyt saikulle jäämistä jos olo on noin paha? Jos tästä vielä mulla olo pahenee, niin pakko kyllä jäädä saikulle. Ei tule töiden tekemisestä mitään siinä vaiheessa... Kerroin lähimmille työkavereille ettei tarvitse pahaa oloaan salailla. Jotenkin helpompi sit olla... itsekin...
  19. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Täällä ei juuri muuta vaivaa kuin etominen... aika kamalaa olla töissä. Välillä sekä etoo että huimaa ja maha myös sekaisin. Nyt vasta 6+1. Kauhun sekaisin tuntein odotan että paheneeko tämä vielä paljonkin. Aamulla vaikea päästä liikkeelle kun heikottaa ja pulssi tosi korkealla. Kuinka monella...
  20. Sissinen

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Minäkin asustelen Tampereella. Ehkä törmäilemme tamperelaisten kanssa sitten jossain! :)

Yhteistyössä