Hakutulokset

  1. U

    Avioliitto niin tukossa kuin olla voi ja syy on

    Missäköhän kohtaa suomalaisesta miehestä on tullut luovuttaja? Ei se aina ole niin ollut. Vaikka tiedetään, että asiat on huonosti, niin sille ei tehdä silti mitään. Ja varsinkin jos läheisillä on huono olla, vaimolla, lapsilla, koko perheellä. Siis elämänsä tärkeimmillä ihmisillä... En...
  2. U

    Avioliitto niin tukossa kuin olla voi ja syy on

    Tylsyys kyllä käy helposti sisään ovista ja ikkunoista, jos tilanne on kotosalla tuollainen... Harmi. Uskon että aika monellakin tuo on tilanne, että elämässä vain koti ja työ, eikä se kotikin on ja pysyy vaikkei siihen ylläpitoon mitenkään osallistukaan. Sun miehes pitäis löytää joku juttu...
  3. U

    miehen lapset

    Samaa mieltä. Käsittämättömän kiukkuiset "neuvojat" sulle sattuikin vinkkejä jakelemaan täällä. Oikeat palstan tunneälyköt. Tsempit ap:lle lapsosten kanssa ja hyvää joulua! Muista pelotella lapsia tontuilla, pukeilla ja muilla joulun kummajaisilla.=)
  4. U

    Avioliitto niin tukossa kuin olla voi ja syy on

    Ottakaa/antakaa enemmän omaa aikaa toisillenne. Jätä lapset tai osa lapsista miehellesi ja lähtekää vaikka viikoksi eri suuntiin "lomalle". Tai lähdet raakasti yksin jollekin reissulle. Ja tehkää tätä erillään oloa riittävän monta kertaa, vaikka lyhyempiäkin jaksoja. Se voi herättää toisen...
  5. U

    Mies ei siivoa

    Voi tytöt ja naiset, onhan teillä ongelmat tosiaan.. Piti oikein kommentoida pitkästä aikaa tätä asiaa, kun alkoi niin sapettamaan teidän naisten puolesta.=) Miten voi olla noin löysiä miehiä teille sattunut, voivoivoi.. Ja heti alkuun vinkki nimim. abc194:lle: laita ukkos pihalle nyt, ettei...
  6. U

    Operaatio avioseksi.

    En epäile yhtään, varmasti vaimokin kelailee välillä naapurin Heikkiä ja muitakin, ja se sallittakoon. Ja joku voisi sen selibaatin kestääkin, mutta minä olen vähän heikko juuri siinä suhteessa. Haluja on suotu liikaa peräkammarin pojaksi. Ja onhan sitä seksiäkin suotu minullekin, en sillä...
  7. U

    yksinäinen äiti parisuhteessa

    En ole äiti, mutta puutun pienten lasten isänä tähän kuitenkin. Sinulla ON oikeus vaatia mieheltäsi vähän rotia tuohon käytökseen, jos kerran oma-aloitteisesti ei sitä ymmärrä. Kuulostaa siltä että miehesi pakoilee kotivastuuta, jos noin "paljon" juoksee maailmalla. Ja vaikka on kotonakin niin...
  8. U

    Operaatio avioseksi.

    Olen niin syvällä täällä härmässä, jotta eurooppaan voi kyllä katsella mutta katseluksi se sitten jääkin. Noista vaihtoehdoistasi tuo ensimmäinen kuulostaa heti niin pahalta, että ei kiitos. Kaikki tehdään jotta se vältetään. Olen ehkä vähän konservatiivi tässä asiassa. Mutta jos toinen käy...
  9. U

    Operaatio avioseksi.

    Vaikutat kyllä tyytyväiseltä teidän mutkattomaan "järjestelyynne". Vähän pelottavan tyytyväiseltä....=)
  10. U

    Täydellinen nainen

    En tiä oonko vaan niin puutteessa, mutta musta toi punatukka (siis toi aloittajan esitys!) näyttää tosi hyvältä.=) Enkä kyllä jäis hetkekskään harmittelemaan väärin suunnattuja pitkiä!
  11. U

    Operaatio avioseksi.

    Juu en kiellä vaimoa juomasta, sais ottaa vähän useamminkin kun silloin tuntuu olevan paremmin pimpulaakin mulle tarjolla...=) On se kyllä karua, mutta kait se noin on. Että vieraissakäynti voi pelastaa liiton. Liiton pelastaminen se tässä on itselläkin ykköstavoite. Mutta ihan missään...
  12. U

    Operaatio avioseksi.

    Onnittelut kuumis, oot löytänyt "ratkaisun" tilanteeseesi. Pitkään kestit, kunnes lääkkeen löysit. Kunnioitettavaa taistelutahtoa. Tollanen "aviovaimopalvelu" ois niin kysyttyä, jos ei olisi ihan niin arveluttavasta asiasta kysymys. Olen samaa mieltä, pettämistä tuo on, mutta kyllä siellä...
  13. U

    auttakaa vai eikö enää voi...

    Harmitus tuota tilannettanne. Mutta apua voitte kyllä saada jos molemmat haluatte, ei kannata luovuttaa vielä! Tuskin osaan auttaa, mutta kommentoin: - hyvä että ootte sopineet terapiasta - molemmilla pitää olla omat touhunsa ja ajanvietteensä, koko ajan ei voi "roikkua" toisessa -...
  14. U

    Operaatio avioseksi.

    Aivan pakko vastata tähän. Minulla on SSSA:n kanssa niin samanlainen tilanne kotona. Siis päivään #4 asti kaikki hämmentävän samankaltaista. Melkein 1:1. Eli seitsemän vuotta naimisissa, 2 lasta, kaikki muuten suhteessa/kotona ok, mutta pimpsaa ei tipu. Eikä tosiaan oo miehen kotitöihin...

Yhteistyössä