Hakutulokset

  1. A

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Ja LA 9.12.
  2. A

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Helou! Täällä kans kasvatellaan mahaa, toivottavasti vaan yhden lapsen verran.. :D Esikoinen tulossa ja kamalasti ootan jo ekaa neuvolaa! Kuunneltiinkos teillä (aiemmissa raskauksissa) ekassa neuvolassa sydänäänet vai oliko se vaan paperin täyttelyä ja höpöttelyä? En malttais millään oottaa...
  3. A

    Joulukuussa laskettuaika?

    Hei vaan kaikille uusillekin ilmoittautuneille!! Onpas meitä jo lössi! :D ite käyn täällä puhelimella ja TODELLA harvoin tietokoneen kautta. Toivoisinkin siis että joku olis innokas ylläpitämää oikein virallista joulu"pakettien" ryhmää..? Huhheijjaa näitä oloja! :D eilen taas kiihdyin...
  4. A

    Joulukuussa laskettuaika?

    Itellä on oireita ollu jo heti alusta asti; vatsan nippailut, alaselän särky ja ekat viikot asuin vessassa kun suurinpiirtein pissatti aina kun sain kädet pestyä ja oven kiinni. Lisäks viime vloppuna iski semmonen maailmanlopun nälkä, vaikka olin syöny alle tunti sitten. Onneksi ei oo vielä...
  5. A

    Joulukuussa laskettuaika?

    Itsellä on ensimmäinen raskaus ja tosiaan vasta ihan alussa. Mies ja anoppi tietää masuasukista, mutta omalle äidille en ole vielä kertonut. Paljon pyörii päässä ajatuksia kaikista valeraskauksista, tuulimunista sekä kohdunulkoisista raskauksista.. ja tietysti se keskenmeno. Mutta meillä tärppäs...
  6. A

    Jouluvauvoja odottavia?

    Löytyykö jo jouluvauvaa odottavia? :) itse odotan eaikoista ja varovasti mennään vasta neljännellä rv:lla. Kovasti on kaikkia kysymyksiä mielessä ja sen vuoksi huutelenkin teidän muiden perään.
  7. A

    Joulukuussa laskettuaika?

    Löytyykö jo jouluvauvaa odottavia? :) itse odotan eaikoista ja varovasti mennään vasta neljännellä rv:lla. Kovasti on kaikkia kysymyksiä mielessä ja sen vuoksi huutelenkin teidän muiden perään.
  8. A

    Muita odottajia ihan alkuvaiheessa??

    Heipparallaa! Täällä on kans yksi ihan alussa oleva odottelija. :) vasta neljännellä viikolla oon, mutta raskaudesta on ollu merkit jo hedelmöittymisestä asti. Esikoinen on tulossa ja kovasti jännittää :)

Yhteistyössä